Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comencem a plenar nosaltres busos per Leganés?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
131 respuestas en este tema

#1 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 24 mayo 2013 - 01:18

Tots a Leganés amb el Lleida Esportiu!


Des d’aquest dijous que els interessats en acompanyar al Lleida Esportiu per anar a Leganés poden reservar plaça per als autocars que organitzen els directius del conjunt blau a les oficines del club. Aquest dijous i divendres els socis i aficionats que s’apuntin al viatge poden passar per les oficines de 10 a 14 hores del migdia i de 16 a 21 hores de la tarda. El dissabte, per la seua banda, també ho poden fer de 10 a 14 hores. Des del proper dilluns 27 al dijous 30 els interessats en anar a Leganés encara estan a temps d’apuntar-se en horari de tarda (de 16 a 21 hores).

En el moment de fer la reserva cal portar el DNI original i pagar els 10 euros del desplaçament. Recordem que l’entrada no està inclosa en el preu ja que els dos clubs estan negociant el preu de l’entrada a l’estadi.

Està previst que els autocars que acompanyin al conjunt lleidatà en el partit de la tornada de la primera ronda de play off d’ascens a Segona Divisió A surtin direcció Leganés el diumengedia 2 a partir de les 08.00 hores del matí des del Camp d’Esports. La tornada cap a la capital del Segrià es farà un cop acabi el partit entre el Leganés i el Lleida Esportiu.

http://lleidaesportiu.cat/node/2912


Doncs això, avere si prenem exemple del gran nombre d'afeccionats "pepineros" que venen al Camp d'Esports i ens serveix de motivació per fer la rèplica a Butarque!!

PD: Avere si prenem nota de com el club madrileny estar fent promoció pel seu municipi del desplaçament a Lleida (http://www.deportivo...-los-pepineros/)
  • o han agraït

#2 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 mayo 2013 - 03:46

Servidor i company, aquí en tens dos de segurs que hi anirem. Tot i l'horari, perquè el preu (es raonable 20$ x cap).

Millor 10... pero no es excusa!

#3 Pepinero

Pepinero

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 11 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 05:41

Si tenéis intención de venir muchos daros prisa porque habrá lleno y al final solo conseguiréis las que obliga la federación unas 300.

#4 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 24 mayo 2013 - 07:19

Si tenéis intención de venir muchos daros prisa porque habrá lleno y al final solo conseguiréis las que obliga la federación unas 300.

¿Y el mismo día del partido no se podrán comprar? :-/

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 mayo 2013 - 07:39

Bona victòria avui i, per mi, resultat ideal per omplir busos per anar a Leganés. Ho tenim bé però no hi ha res fet, fa falta tot el possible per treure un resultat positiu en un camp molt difícil.

#6 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 25 mayo 2013 - 10:31

Ara és hora de fer un esforç per acompanyar al Lleida a Butarque!!! L'afició ha acompanyat l'equip en molts desplaçaments, però ara és hora d'implicar-se més i millor. Que, qui hi anirà per terres madrilenyes?

Servidor, un.

#7 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 mayo 2013 - 10:54

Jo hi seré, que avui no he pogut estar al camp!

#8 titosonik

titosonik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 12:20

Jo també i seré ja que estudio a Madrid :) som-hi que podem!

#9 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 04:05

TOTS A LEGANÉS!

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 10:21

TOTS A LEGANÉS!


Ets un trompa, t'imagino cubata en ma tot ciego ballant "el tiburon" i escribint al foro.

#11 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 12:52

TOTS A LEGANÉS!


Ets un trompa, t'imagino cubata en ma tot ciego ballant "el tiburon" i escribint al foro.


JAJAJAJAJ :lol: :lol: :lol:

#12 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 26 mayo 2013 - 02:50

Llavors que jo m'aclari, em de comprar l'entrada a Leganés, i com controlaran que tota l'afició visitant estiguem al mateix lloc, jo "no voldria que estiguessim desperdigats" si n tots junts fent pinya.

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 mayo 2013 - 02:59

Llavors que jo m'aclari, em de comprar l'entrada a Leganés, i com controlaran que tota l'afició visitant estiguem al mateix lloc, jo "no voldria que estiguessim desperdigats" si n tots junts fent pinya.

L'entrada va amb el viatje però encara no han dit el preu perquè no el saben. Suposo que seran 10€ com ells i per tant en total 20€. Està molt bé el preu.

#14 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 03:04

Llavors que jo m'aclari, em de comprar l'entrada a Leganés, i com controlaran que tota l'afició visitant estiguem al mateix lloc, jo "no voldria que estiguessim desperdigats" si n tots junts fent pinya.

L'entrada va amb el viatje però encara no han dit el preu perquè no el saben. Suposo que seran 10€ com ells i per tant en total 20€. Està molt bé el preu.


Espero que demà com a molt tard, anuncin alguna cosa ja de forma oficial.

#15 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 03:54

i es poden agafar les entrades sense el viatge?

#16 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 04:25

Tots cap a leganes!!!
Haviam si puc reservar per telefon.

#17 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 26 mayo 2013 - 06:53

Per intentar fer més difusió del desplaçament, com ja es costum les últimes setmanes es fa un "evento a la red social de facebook", per fer córrer el boca a boca i intentar captar el major nombre d'aficionats cap a Butarque i per aclarar dubtes i anar calentant el ambient per al viatge.

També ho podríem fer des de el twitter, i poc a poc anar calentant el partit per aquesta setmana que comença hauríem d'intentar fer mínim 2 o 3 autocars, més gent desplaçada., tot i que l'horari no és bo, però es contrarresta amb el resultat de l'anada, que es "bo" pero molt incert, deixant probablement la eliminatòria al 60 - 40 o 55 - 45% favorable al Lleida, però que de res serveix.

A fer difusió i haver si ens animem tots els que puguem

#18 titosonik

titosonik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2013 - 07:07

i es poden agafar les entrades sense el viatge?


+1 ami tambe m'interese la entrada sense el viatge si algu sap alguna cosa que ho digui :roll:

#19 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 26 mayo 2013 - 09:49

Jo segurament aniré amb AVE des de Girona o Barcelona i tornaré amb bus. Si hi ha algú que vagi des de Barcelona si som 4 i agafem una taula surt a 30 euros per cap.

El club hauria de fer bastanta publicitat del desplaçament, enviar correu als socis, penjar cartells per Lleida, sortejar alguna bufanda o samarreta entre els desplaçats, etc... ja que per desgràcia som una afició que ens costa molt sortir de casa i el horari acompanya molt poc.

Espero que almenys emplenem 3 o 4 autobusos.

GO LLEIDA!

#20 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 27 mayo 2013 - 08:04

COm ja heu comentat l'horari és pèsim. Si omplim 2 busos ja ho consideraré un èxit.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos