Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Pantalla gegant


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
200 respuestas en este tema

#181 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 junio 2013 - 10:40

A l'espera d'aquesta tarde i veient el que va succeïr ahir amb el Hospitalet-Caudal i les connexions amb l'hoquei...EM TEMO EL PITJOR!!!



#182 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 junio 2013 - 11:06

yo me quedare a casa abans que anar a la pantalla gegant ... i com jo molta gent...

alli no s'hi cabra... y dempeus....

recordo una vegada no se quin partit del basket que es va obrir el camp d'esports i van ficar alla pantalla gegant i la gent estaba a tribuna.... cualsevol cosa abans que l'antorxa..... a ricard vinyes... o pz st joan....

 

en serio... me quedo a casa tranquil al sofa amb unes birres i la familia....



#183 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 junio 2013 - 11:24

yo me quedare a casa abans que anar a la pantalla gegant ... i com jo molta gent...
alli no s'hi cabra... y dempeus....
recordo una vegada no se quin partit del basket que es va obrir el camp d'esports i van ficar alla pantalla gegant i la gent estaba a tribuna.... cualsevol cosa abans que l'antorxa..... a ricard vinyes... o pz st joan....

en serio... me quedo a casa tranquil al sofa amb unes birres i la familia....


+1...

#184 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 junio 2013 - 12:28

yo me quedare a casa abans que anar a la pantalla gegant ... i com jo molta gent...

alli no s'hi cabra... y dempeus....

recordo una vegada no se quin partit del basket que es va obrir el camp d'esports i van ficar alla pantalla gegant i la gent estaba a tribuna.... cualsevol cosa abans que l'antorxa..... a ricard vinyes... o pz st joan....

 

en serio... me quedo a casa tranquil al sofa amb unes birres i la familia....

 

potser era amb el mundial d'alzamora, amb un videomarcador bastant nou i on es va poder seguir la cursa integra des de qualsevol lloc del camp. 



#185 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 junio 2013 - 12:48

potser era amb el mundial d'alzamora, amb un videomarcador bastant nou i on es va poder seguir la cursa integra des de qualsevol lloc del camp. 

 

nops... era el caprabo lleida jugant-se l'ascens a l'ACB contra el Lucentum Alacant de fa 11 anys ja casi... crec q al final no van pujar, pero despres si que ho van fer.... la questió es que si ho volen fer es pot fer a 100 llocs millors



#186 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 junio 2013 - 01:12

nops... era el caprabo lleida jugant-se l'ascens a l'ACB contra el Lucentum Alacant de fa 11 anys ja casi... crec q al final no van pujar, pero despres si que ho van fer.... la questió es que si ho volen fer es pot fer a 100 llocs millors

Lo de l'Alzamora també ho van fer pel videomarcador del Camp d'Esports. 100% segur perque jo hi era xD

#187 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 junio 2013 - 02:08

Lo de l'Alzamora també ho van fer pel videomarcador del Camp d'Esports. 100% segur perque jo hi era xD

 

Confirmo. Jo també estava al Camp d'Esports aquell dia.



#188 janbcn

janbcn

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2013 - 03:05

A la web d'Esport 3 es podrà veure el partit sencer sense talls. Ho dic perquè segur q la tele posaran més el futbol sala. A TV3 fan el basquet o sigui que ja ho sabeu, per internet el veurem sencer. Força Lleida!!!!! :be:  :be:



#189 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 junio 2013 - 03:47

Confirmo. Jo també estava al Camp d'Esports aquell dia.

 

jo tambe, amb 10 anyets i la samarreta que donaven a la manyana pel genolls! xD



#190 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 junio 2013 - 10:24

Felicitar a TV3 per la gran retransmisio que ha fet del partit del Lleida, poques conexions i molt centrats en el partit. Cuan ho fan malament es critica, pues ara els felicito :be:



#191 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 junio 2013 - 10:44

Sí, tv3 s'ha portat genial. Jo afortunadament he pogut veure la victòria del barça al palau contra el madrid, i la pròrroga de lleida. Quan he vist que ha començat el girona, potser el més normal que podrien haver fet és dir als seguidors del lleida que poden veure el partit per internet, però no ho han fet ja que en aquell moment era molt més interessant el què passava a Jaén.

 

Visca el lleida!



#192 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2013 - 10:46

El temps extra podia estar milloravble, entenc que no es pot canviar el Tn, però agafes un partit i el passes al 324 i llestos, i el tema del futbol sala hagués estat d´escàndol, en fi li posso un set.



#193 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 junio 2013 - 08:33

Jo també m'he quedat sorprés gratament. Em temia el pitjor, però la retransmissió dels 90 minuts ha estat força be donant absoluta prioritat al partit del LLeida. POtser en la pròrroga haguessin tingut de no fer tants talls amb el Girona, però en línees generals ho han fet millor del que m'esperava.



#194 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 17 junio 2013 - 08:49

Jo també vull felicitat TV3 , ha fet un gran seguiment del partit del Lleida, molt mes que el futbol sala i prioritzant fins i tota la primera part del Girona ( tot i que es juga  l´ascens a primera), 

Un 10. 

Penso que el seguidors del futbol sala i del girona ho entendràn, 

Visca el Lleida.



#195 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 junio 2013 - 09:07

Ayer de camino a los Camp Elisis para ver a mi Lleida tuvimos la desagradable experiencia de comprobar como en muchos bares de esta ciudad tenían puesto el partido de baloncesto del Barça antes que el del equipo de su tierra. No voy a decir lo que pienso pero ojalá llegue el día que tengan que tragarse sus palabras. 


  • o han agraït

#196 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 17 junio 2013 - 10:36

Molt bé a TV3, pero no se de qui va ser culpa de no poder veure cap dels 2 últims penaltis decissius a la pantalla gengant dels Camps Elisis...una autèntica PUTADA...!!!

 

El millor, tothom mirant al xaval que portava la radio...............jajajajajajajajajaja


  • o han agraït

#197 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 17 junio 2013 - 02:21

Jo el vaig veure al bar del poble. Dir que TV3 es va portar molt bé, em temia algo molt pitjor. 

 

He sentit que a l'Antorxa no es van poder veure els dos últims penals. No sé perquè va ser, però a la retransmissió es va poder veure tot. 



#198 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 junio 2013 - 02:37

A internet ens van tallar la retransmissió al minut 90. Ni pròrroga, ni penals.

 

Com podeu entendre en el meu cas de molt bé TV3 res de res, que els bombin.



#199 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 17 junio 2013 - 05:59

  Doncs a d´altres llocs de leida es van veure perfectament, es a dir que sembla que no va ser culpa de tv3...

 

 

Molt bé a TV3, pero no se de qui va ser culpa de no poder veure cap dels 2 últims penaltis decissius a la pantalla gengant dels Camps Elisis...una autèntica PUTADA...!!!

 

El millor, tothom mirant al xaval que portava la radio...............jajajajajajajajajaja



#200 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2013 - 08:52

va haver bon ambient.. la gent va respondre






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos