Ir al contenido


Foto
- - - - -

mostrem l'orgull de ser del lleida i de lleida!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#21 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2004 - 09:42

mob despre sdel teu post et dic: ki estigui lliure de kulpa ke tiri la primera pedra.
vls dir ke nets tan del lleida x desqualificar a asroc?? sas ke es tan soci com tu i jo? i tb va nar a leon, amb mi, xo amb el seu propi cotxe pk ja no havien places de bus i sense dormir pk a l'endema havie de treballar??
pk et creus lo ket digui ofermarss?? sas ke ell lo lleida se li sua i s'ha ficat al forum akests dies x riures un rato? pk creus ke des de fa un parell de set es ell ke obre enkestes i forums d'akests temes? te nas adonat?? no veus q som de o mateix poble i colegues!!

a + si fossis tandel lleida entendries ke kuan em obert un post, ja sigui x l'article del diari el 9, o les declaracions del laporta (aki ja he llegit kens donaes rao), o kuan diem ke la institució del barça treu espectadors al nostre ekip, etc. ens hauries de donar, tb, la rao. ono?

p.d.: espero kem donis la tea opinió sense insultar, ke seguit uns kuants posts teus i axo pot derivar a un espectacle visual vomitiu.

#22 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2004 - 10:33

jo es ke e llegit els teus posts a juan del nastic,si tens rao no e set cap sant. lo lleida:endavant i jo em ampliat la llista d'insults del pompeu fabra.

mb no estas d'acord xo en ke ? pk jo e plantejat alguns altres temes kasroc no a fet.

#23 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 12:10

L'any que el Lleida va estar a primera, quan el barça va fer el 1-2 (per cert no el mereixia), se'm va escapar una llàgrima d'impotència... Aquell resultat quasi ens condemnava a baixar a segona...

El Barça necessitava guanyar per lluitar per la lliga (al final la va guanyar), i perdre significava per a ells dir adeu al títol...

M'agrada el Barça, però si he d'elegir entre salvar al lleida o guanyar la lliga amb el Barça, NOMES TINC ULLS PEL COLOR BLAU!!!!!!!


Lo que fa vomitar és la gent de Lleida que va celebrar el 2on gol del Barça, i n'hi va haver, i molta.
Aquesta és la gent que critiquen l'asroc, l'oliane i companyia. I tenen tota la raó

#24 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 12:36

gracies blueboy! :twisted:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos