Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra 5 partits que queden


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#21 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 abril 2013 - 07:04

Teruel → 3 punts
Noja → 3 punts
Éibar → 3 punt
Real Sociedad → 3 punts
Osasuna → 3 punts

No en dubteu pas!!! També tinc que dir que jo m'he esperat a saber l'abast de la lesió de Mata i Miramon (mig equip del Lleida) i es veu que diumenge ja podran jugar. Si es perd algun d'aquest punts, serà perque ja estem 4rts matematicament i ens reservarem pel play off! Ho veig! Sol dubto amb l'Eibar, però també suposo que ja ho tindran tot fet i el Lleida aquell dia serà clau per assegurar-se la 4rta plaça!

#22 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 abril 2013 - 07:13

Teruel → 3 punts
Noja → 3 punt
Éibar → 1 punts
Real Sociedad → 3 punts
Osasuna → 3 punts

#23 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 abril 2013 - 08:12

Sincerament, dels partits amb mes perill que queden es el d'aquest diumenge, el Noja no es juga res, l'Eibar vindra aqui amb el playoff sentenciat, la Real no s'estara jugant res i l'Osasuna estara a 3ra.


Aixi que crec que amb 7 o 8 punts mes fem play-off segur, xq l'Amorebieta esta desastrós i el Barakaldo es molt irregular. Pero som el Lleida i de més clares hem perdut aixi que...

#24 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 abril 2013 - 08:20

Teruel → 3 punts
Noja → 3 punts
Éibar → 3 punt
Real Sociedad → 3 punts
Osasuna → 3 punts

No en dubteu pas!!! També tinc que dir que jo m'he esperat a saber l'abast de la lesió de Mata i Miramon (mig equip del Lleida) i es veu que diumenge ja podran jugar. Si es perd algun d'aquest punts, serà perque ja estem 4rts matematicament i ens reservarem pel play off! Ho veig! Sol dubto amb l'Eibar, però també suposo que ja ho tindran tot fet i el Lleida aquell dia serà clau per assegurar-se la 4rta plaça!


Amb dos collons :lol: Tant de bo!

#25 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 16 abril 2013 - 10:04

Sincerament, dels partits amb mes perill que queden es el d'aquest diumenge, el Noja no es juga res, l'Eibar vindra aqui amb el playoff sentenciat, la Real no s'estara jugant res i l'Osasuna estara a 3ra.


Aixi que crec que amb 7 o 8 punts mes fem play-off segur, xq l'Amorebieta esta desastrós i el Barakaldo es molt irregular. Pero som el Lleida i de més clares hem perdut aixi que...



Ojo amb pensar que l'Eibar vindrá sense res en joc, perquè si ve ja estarà classificat pel play off (presumiblement), pot ser que vingui jugant-se la primera (difícil), segona o tercera plaça, i compte que no és el mateix jugar el play off com a tercer que com a segon pel factor camp!

I sobretot, compte amb caure en l'error que els equips que no es juguen res se'ls guanya fàcil. Crec que tots recordem l'últim partit de la UE Lleida contra el descendit Mallorca B.

#26 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 abril 2013 - 10:26

I sobretot, compte amb caure en l'error que els equips que no es juguen res se'ls guanya fàcil. Crec que tots recordem l'últim partit de la UE Lleida contra el descendit Mallorca B.


I l'Alzira a casa 0-2.

#27 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 16 abril 2013 - 11:49

I sobretot, compte amb caure en l'error que els equips que no es juguen res se'ls guanya fàcil. Crec que tots recordem l'últim partit de la UE Lleida contra el descendit Mallorca B.


I l'Alzira a casa 0-2.



Aquests encara es jugaven la permanència, però si, tela els dos partits que vam perdre. Vam llençar la promoció.

#28 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 16 abril 2013 - 11:57

Teruel → 3 punts
Noja → 3 punts
Éibar → 3 punt
Real Sociedad → 3 punts
Osasuna → 3 punts

No en dubteu pas!!! També tinc que dir que jo m'he esperat a saber l'abast de la lesió de Mata i Miramon (mig equip del Lleida) i es veu que diumenge ja podran jugar. Si es perd algun d'aquest punts, serà perque ja estem 4rts matematicament i ens reservarem pel play off! Ho veig! Sol dubto amb l'Eibar, però també suposo que ja ho tindran tot fet i el Lleida aquell dia serà clau per assegurar-se la 4rta plaça!




T'has avançat al meu pronòstic.

#29 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 abril 2013 - 08:34

I sobretot, compte amb caure en l'error que els equips que no es juguen res se'ls guanya fàcil. Crec que tots recordem l'últim partit de la UE Lleida contra el descendit Mallorca B.


I l'Alzira a casa 0-2.



Aquests encara es jugaven la permanència, però si, tela els dos partits que vam perdre. Vam llençar la promoció.

També cal recordar en quina situació ens vam enfrontar a aquests equips, en plena liquidació de la Unió Esportiva i parlant de tot menys de futbol. Crec que ara les coses estan força més tranquiles i tothom pensa en guanyar diumenge, en res més.

#30 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 abril 2013 - 09:52

Teruel → 3 punts
Noja → 3 punts
Éibar → 3 punt
Real Sociedad → 3 punts
Osasuna → 3 punts

No en dubteu pas!!! També tinc que dir que jo m'he esperat a saber l'abast de la lesió de Mata i Miramon (mig equip del Lleida) i es veu que diumenge ja podran jugar. Si es perd algun d'aquest punts, serà perque ja estem 4rts matematicament i ens reservarem pel play off! Ho veig! Sol dubto amb l'Eibar, però també suposo que ja ho tindran tot fet i el Lleida aquell dia serà clau per assegurar-se la 4rta plaça!


Bona noticia!! I ademés també recuperem Molo i Medina. Realment va ser molt meritori salvar un punt l'altre dia després de les lesions i baixes que teniem.

#31 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2013 - 04:56

Teruel → 3 punts
Noja → 1 punt
Éibar → 1 punt
Real Sociedad → 3 punts
Osasuna → 3 punts

#32 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 18 abril 2013 - 10:15

Teruel 3
Noja 0
Eibar 3
R.Sociedad 1
Osasuna 3

#33 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 abril 2013 - 10:50

I sobretot, compte amb caure en l'error que els equips que no es juguen res se'ls guanya fàcil. Crec que tots recordem l'últim partit de la UE Lleida contra el descendit Mallorca B.


I l'Alzira a casa 0-2.



Aquests encara es jugaven la permanència, però si, tela els dos partits que vam perdre. Vam llençar la promoció.

També cal recordar en quina situació ens vam enfrontar a aquests equips, en plena liquidació de la Unió Esportiva i parlant de tot menys de futbol. Crec que ara les coses estan força més tranquiles i tothom pensa en guanyar diumenge, en res més.


I que el Mallorca B era l'equip mes primat que he vist des del Malaga B, per sort en aquest grup ni Barakaldo ni Amorebieta tenen tantes peles com per pagar primes a tercers, si estiguessim al G3 amb el Nàstic darrera o l'Huracan ho veuria pelut.

#34 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 abril 2013 - 11:59

Teruel: 3punts
Noja: 3 punts
Eibar: 3 punts
R.Sociedad B: 1 punts
Ossuna B: 3 punts

#35 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 18 abril 2013 - 06:11

El año pasado el Amorebieta quedó cuarto con 62 puntos. Lo curioso es que en las últimas 5 jornadas sólo saco 6 puntos. Esperemos que este año repita!!!

http://www.futbolme....odo_torneo=1657

#36 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 abril 2013 - 11:20

Teruel -> 3
Noja -> 3
Eibar -> 0
R. Sociedad B -> 1
Osasuna B -> 3

#37 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 abril 2013 - 06:00

Per sort ja l'he cagat. Tots heu pronosticat victòria així que soc l'únic que ja no pot encertar la porra :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos