Ir al contenido


Foto
- - - - -

2aB grup III 2012/13


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
234 respuestas en este tema

#181 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 10 julio 2012 - 09:58

Jo crec que el grup 2 aquest any serà clarament inferior al grup 3 per tant moltes opcions de fer play-off estant en aquest grup.
Equips amb opcions clares de play-off al grup 2: Alavés, Eibar, Ud Logronés, Real Unión i poca cosa més.
Equips amb opcions clares de play-off al grup 3: Alcoyano, Nàstic, Llagostera, Huracán, Atlètic Balears, Vila-Real B, Hospitalet...

#182 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 julio 2012 - 10:00

Jo estic molt il.lusionat i a l'espera que es faci oficial. Creuant els dits... Canviar valencians per vascos... un somni!!! A veure qui televisaria abans TV3, un Huracan vs Llagostera o un D. Alabés v Lleida Esportiu...

#183 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 julio 2012 - 10:03

El Gerard Costafreda ha dit que el club està d'acord en marxar al grup II.

Té pinta que això ja està fet i només cal esperar la confirmació oficial.

#184 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 julio 2012 - 10:22

Dani Badia, de Catalunya ràdio, també ha fet comentari en aquest sentit. El club no ho veu malament.

#185 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2012 - 11:01

Desplaçament més llarg del Lleida al grup 3 (Orihuela) 592 km
Desplaçament més llarg del Lleida al grup 2 (Torrelavega) 567 km

Això diuen a futbolplus..

Edito: Una altra cosa són els altres desplaçaments...

#186 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 julio 2012 - 11:07

Desplaçament més llarg del Lleida al grup 3 (Orihuela) 592 km
Desplaçament més llarg del Lleida al grup 2 (Torrelavega) 567 km

Això diuen a futbolplus..

Edito: Una altra cosa són els altres desplaçaments...



La cosa esta en que se t'ha acabat tenir 6 o 7 partits a 120km de Lleida que t'estalviava molts diners, sobretot en hotels, ja que dubto que vagin cap a Vitoria o Irun el mateix dia del partit ja que estan a pendre pel cul.

#187 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 julio 2012 - 11:47

Motivació. Aquesta és la qüestió... Que creieu que motiva més a un jugador? Mendizorroza, Ipurua, Stadium Gal... o el camp del Llagostera, Badalona, Xàtica o Huracán...?

Lo dels desplaçaments és una putada però jo com a soci, valoro més els equips que visiten el Camp d'Esports i en aquest aspecte, no tinc cap mena de dubte... Estic molt cansat dels valencians i de derbis amb equips de barris de BCN... El possible canvi de grup, donarà prestigi i un aire nou a una competició que porta anys a la baixa...

VISCA EL LLEIDA!!!


P.d.- En tema desplaçaments, jo m'els reservo pel Play Off...

#188 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 10 julio 2012 - 11:51

Motivació. Aquesta és la qüestió... Que creieu que motiva més a un jugador? Mendizorroza, Ipurua, Stadium Gal... o el camp del Llagostera, Badalona, Xàtica o Huracán...?

Lo dels desplaçaments és una putada però jo com a soci, valoro més els equips que visiten el Camp d'Esports i en aquest aspecte, no tinc cap mena de dubte... Estic molt cansat dels valencians i de derbis amb equips de barris de BCN... El possible canvi de grup, donarà prestigi i un aire nou a una competició que porta anys a la baixa...

VISCA EL LLEIDA!!!


Él pùnt més negatiu crec que és l'econòmic pel tema desplaçaments. Però suposo que el club ha degut fer també els seus números i ha degut valorar positivament el fet d'estar al grup II.

Estic plenament d'acord amb tu pel que dius dels equips. La veritat que jugar contra els equipatxos valencians i de les barriades de Barna ja es feia una mica pesat i poc motivador.

També em fa trempar la possibilitat de jugar contra Alaves, Sestao, Real Unió Irun, etc!!!

#189 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 julio 2012 - 12:00

Motivació. Aquesta és la qüestió... Que creieu que motiva més a un jugador? Mendizorroza, Ipurua, Stadium Gal... o el camp del Llagostera, Badalona, Xàtica o Huracán...?

Lo dels desplaçaments és una putada però jo com a soci, valoro més els equips que visiten el Camp d'Esports i en aquest aspecte, no tinc cap mena de dubte... Estic molt cansat dels valencians i de derbis amb equips de barris de BCN... El possible canvi de grup, donarà prestigi i un aire nou a una competició que porta anys a la baixa...

VISCA EL LLEIDA!!!


P.d.- En tema desplaçaments, jo m'els reservo pel Play Off...



Buf... pero desplaçaments a Mendizorroza o Ipurua han de ser quasi obligats, fa anys que espero poder anar a aquests estadis !

#190 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 julio 2012 - 12:14

Acabo de llegir que la RFEF ha saltat el punt referent als grups de 2aB. Fins dilluns o dimarts vinent, res...

#191 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 julio 2012 - 01:41

Acabo de llegir que la RFEF ha saltat el punt referent als grups de 2aB. Fins dilluns o dimarts vinent, res...

:lol: quin país, mare meva

#192 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 julio 2012 - 01:42

Lo dels tema econòmic es una rucada.. una cosa es pillar un avió per anar a galiza o Canaries, i una altra anar a Gazteiz o Eibar. Anar a València també deunidoret lo lluny que es, i al final tots eren equips que, per molt esquerosos que fosin, sempre costa moltisim de treure re positiu, sempre en camps de regional d'herba artificial... desprestigiava i molt la categoria aquests desplaçaments. I si el mateix club, que el tema econòmic el mira moltisim, es el primer que hi està d'acord... doncs ja està tot dit. Jo al llevar-me aquest matí i veure aquesta noticia me ficat a fotre bots d'alegria! Quan era petit, recordo els partits contra el Sestao Balompie com a mítics.... i ara, desprès de tants anys, tornarte'ls a trobar.. ostia, em fot catxondo!

#193 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 julio 2012 - 02:28

Doncs el tema desplaçaments tampoc és tan exagerat.

La veritat és que tans partits amb Valencians... tampoc és que estiguessin gaire apropet que diguem... :lol: :lol:

#194 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 julio 2012 - 02:35

Acabo de llegir que la RFEF ha saltat el punt referent als grups de 2aB. Fins dilluns o dimarts vinent, res...


Aixó sí que és una vergonya. No hi ha un duro a la 2aB i encara es trigará més a planificar hotels i tot sortirá més car.

Respecte el canvi de grup, trobo més asequible a priori el grup II, peró no m'agrada que ens separin dels catalans.

#195 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2012 - 02:53

Acabo de llegir que la RFEF ha saltat el punt referent als grups de 2aB. Fins dilluns o dimarts vinent, res...


Aixó sí que és una vergonya. No hi ha un duro a la 2aB i encara es trigará més a planificar hotels i tot sortirá més car.

Respecte el canvi de grup, trobo més asequible a priori el grup II, peró no m'agrada que ens separin dels catalans.


Exacte. A mi tampoc m'agrada massa separar-me dels catalans, però esportivament a priori és més factible el grup II. D'aquesta manera evitem cocos com el Nàstic, Llagostera, Alcoyano i les nostres bèsties negres com el Badalona, Sant Andreu, valencians... etc. Això si, els 'jabatos' que deuen haver als filials de la Real, Bilbo...etc

Tot plegat il·lusiona un colló!

#196 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 julio 2012 - 03:53

Reconec que pels de la meua generació som uns afortunats ja que hem estat a mendizarroza ( abans de la remodelació), ipurua (amb els seus baretos que es van trobant a mesura que vas pujant la costereta on està) i las llanas,on l'únic cop que vaig estar recordo la sensació d'estar en un camp anglès als 70's( ara està remodelat una mica) i no sabeu quin gust té veure lo lleida en aquells fangars...


vitoria/gasteiz "aquellos maravillosos años"

Posted Image

#197 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 julio 2012 - 04:28

Creuant els dits. Desitjant que es faci oficial.

#198 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 julio 2012 - 05:14

Reconec que pels de la meua generació som uns afortunats ja que hem estat a mendizarroza ( abans de la remodelació), ipurua (amb els seus baretos que es van trobant a mesura que vas pujant la costereta on està) i las llanas,on l'únic cop que vaig estar recordo la sensació d'estar en un camp anglès als 70's( ara està remodelat una mica) i no sabeu quin gust té veure lo lleida en aquells fangars...


vitoria/gasteiz "aquellos maravillosos años"

Posted Image


Doncs l'any vinent tocarà tornar a viure les sensacions d'estar en camps on es respira futbol en estat pur, com en els vells temps.

#199 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 julio 2012 - 05:35

Esperant que la RFEF ens fiqui al G.II de manera oficial, aquests són els quilòmetres aproximats que ens separen de les ciutats que visitarà el Lleida la temporada que ve:

Pais Basc:
Eibar: 460 kms.
Amorebieta: 450 kms.
Vitòria: 410 kms.
Lezama (Athletic B): 450 kms.
Sestao: 460 kms
Zubieta (Reial Societat B): 400 kms.
Irún: 425 kms.
Barakaldo: 450 kms.

Cantàbria:
Torrelavega: 560 kms.
Noja: 520 kms.
Santander: 540 kms.

Navarra:
Tudela: 230 kms.
El Tajonar (Osasuna B): 320 kms.
Tafalla (Peña Sport): 290 kms.
Estella (Izarra): 320 kms.

La Rioja:
Logroño (2 partits): 320 kms.

Aragó:
Cuarte de Huerva (Saragossa B): 170 kms.
Teruel: 270 kms.

En total, uns 14730 kms aproximats entre anar i tornar.

La temporada passada es va anar a:

Catalunya:
Llagostera: 240 kms.
Badalona: 180 kms.
Sant Andreu: 150 kms.
Hospitalet de Llobregat: 160 kms.
Reus: 90 kms.

València:
Manises: 350 kms.
València: 350 kms.
Xàtiva: 420 kms.
Dènia: 460 kms.
Gandia: 430 kms.
Ontinyent: 440 kms.
Orihuela: 590 kms.

Aragó:
Cuarte de Huerva (Saragossa B): 170 kms.
Teruel: 270 kms.
Andorra: 160 kms.

A banda d'haver d'agafar 4 cops l'avió per desplaçar-se fins a les Illes Balears.

En total, uns 11300 kms aproximats en autobús entre anar i tornar més els 8 viatges amb avió.

En definitiva, tampoc és tanta la diferència pel que fa quilòmetres com la que es podia pensar. I a més, es guanya molt pel que fa al futbol en si, millors equips, millors camps i millors aficions.

Quines ganes de que la RFEF ho faci oficial!!!

#200 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 julio 2012 - 05:48

algu sap si en aquest grup les television segueixen molt els equips??




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos