Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nou escut "LLEIDA ESPORTIU"


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
137 respuestas en este tema

#21 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:39

M'agrada el del Lennon, treient la pilota. I després, la forma aquesta del contort la vec una mica simple... Nose si m'explico bé, que la part de adalt sigui tant "llisa" no m'agrada per exemple el de la UE Lleida, estava escalonat.

#22 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:42

m'agrada més el del usuariantic és conservar l'actual amb un nom diferent!

#23 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:43

SI VOLEN UN ESCUT NOU, PODRÍEM POSAR AQUEST O LA SEVA MODIFICACIÓ:
Posted Image


SI EL QUE VOLEN ÉS MANTENIR-LO, PODRÍEM OFERIR AQUEST:
Posted Image

Us semblaria bé?

#24 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:02

l'escut serà el de sempre, ja ho han dit unes quantes vegades... seguim sent el lleida.

#25 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:04

l'escut serà el de sempre, ja ho han dit unes quantes vegades... seguim sent el lleida.


Doncs llavors podríem posar aquest no?
Posted Image

#26 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:05

REITERO: Mantenir l'escut original seria la OSTIA!!! En cas de que no es pugui mantenir per algun motiu legal o burocràtic, penso que totes les noves propostes que poguem fer des d'aquí són poques... Seria GENIAL que en cas d'haver de modificar l'escut, la nova versió surtís d'aquest FORO.

Per això, considero que dues opcions són molt poques. Segur que amb la quantitat de gent que som al FORO en poden sortir moltísimes més.


FORÇA LLEIDA.

#27 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 03:06

Posted Image

FORÇA LLEIDA!!!


Lennon és molt bonic. Com a possibles millores, jo faria la banda diagonal amb menys pendent ja que sino queda la senyera una mica descompensada, reubicaria la pilota i també faria la franja del mig negra com han dit per aquí abans.

Para gustos los colores, però és la meva opinió !

Salut i bona feina.

#28 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 04:52

Posted Image

FORÇA LLEIDA!

#29 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 06 julio 2011 - 04:56

Jo proposo el mateix escut (m'agrada la Seu en color groc) però en comptes de U.E.Lleida hi faria constar LO LLEIDA o EL LLEIDA

També hem de pensar en el merchandise ja existent (samarretes, bufandes etc) i la quantitat l'escuts presents en el Camp d'Esports, entre ells els de la grada de lateral, un dels quals és el que ja hi havia en el vell camp d'esports i que té més de 30 anys!!

Com menys canvis, millor. Més identificats ens hi sentirem i menys ens costarà ser del nou Lleida als mateixos nivells que ho erem de la U.E.Lleida.

#30 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 05:00

Jo proposo el mateix escut (m'agrada la Seu en color groc) però en comptes de U.E.Lleida hi faria constar LO LLEIDA o EL LLEIDA

També hem de pensar en el merchandise ja existent (samarretes, bufandes etc) i la quantitat l'escuts presents en el Camp d'Esports, entre ells els de la grada de lateral, un dels quals és el que ja hi havia en el vell camp d'esports i que té més de 30 anys!!

Com menys canvis, millor. Més identificats ens hi sentirem i menys ens costarà ser del nou Lleida als mateixos nivells que ho erem de la U.E.Lleida.


Cert

#31 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 06 julio 2011 - 05:31

Jo proposo el mateix escut (m'agrada la Seu en color groc) però en comptes de U.E.Lleida hi faria constar LO LLEIDA o EL LLEIDA

També hem de pensar en el merchandise ja existent (samarretes, bufandes etc) i la quantitat l'escuts presents en el Camp d'Esports, entre ells els de la grada de lateral, un dels quals és el que ja hi havia en el vell camp d'esports i que té més de 30 anys!!

Com menys canvis, millor. Més identificats ens hi sentirem i menys ens costarà ser del nou Lleida als mateixos nivells que ho erem de la U.E.Lleida.


Cert



l'escut no el canviaran,,,excepte el nom de l'interior..la resta el dde sempre.

#32 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 05:50

l'escut no el canviaran,,,excepte el nom de l'interior..la resta el dde sempre.


PERFECTE DONCS!!! Dintre de tot lo dolent que ens està passant això és un gesto del que tots ens n'hem d'alegrar MOLT.

FORÇA LLEIDA.

#33 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 06 julio 2011 - 06:07

Jo proposo el mateix escut (m'agrada la Seu en color groc) però en comptes de U.E.Lleida hi faria constar LO LLEIDA o EL LLEIDA

També hem de pensar en el merchandise ja existent (samarretes, bufandes etc) i la quantitat l'escuts presents en el Camp d'Esports, entre ells els de la grada de lateral, un dels quals és el que ja hi havia en el vell camp d'esports i que té més de 30 anys!!

Com menys canvis, millor. Més identificats ens hi sentirem i menys ens costarà ser del nou Lleida als mateixos nivells que ho erem de la U.E.Lleida.


Cert



l'escut no el canviaran,,,excepte el nom de l'interior..la resta el dde sempre.


Desconec si tens contactes amb ells i ho saps de bona font però públicament, en cap moment han dit que mantindran l'escut. Ni tan sols han manifestat la seva intenció de manternir-lo. I en la presentació davant els socis al rectorat, es va preguntar expressament per l'escut i van canviar de tema sense fer cap tipus de declaració al respecte.

#34 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 06 julio 2011 - 06:28

Jo proposo el mateix escut (m'agrada la Seu en color groc) però en comptes de U.E.Lleida hi faria constar LO LLEIDA o EL LLEIDA

També hem de pensar en el merchandise ja existent (samarretes, bufandes etc) i la quantitat l'escuts presents en el Camp d'Esports, entre ells els de la grada de lateral, un dels quals és el que ja hi havia en el vell camp d'esports i que té més de 30 anys!!

Com menys canvis, millor. Més identificats ens hi sentirem i menys ens costarà ser del nou Lleida als mateixos nivells que ho erem de la U.E.Lleida.


Cert


l'escut no el canviaran,,,excepte el nom de l'interior..la resta el dde sempre.


Doncs espero que també compri el dret d'utlilitzar el nom (Unió Esportiva Lleida) públicament. Lleida esportiu no m'agrada massa.

#35 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 06 julio 2011 - 06:36

Jo proposo el mateix escut (m'agrada la Seu en color groc) però en comptes de U.E.Lleida hi faria constar LO LLEIDA o EL LLEIDA

També hem de pensar en el merchandise ja existent (samarretes, bufandes etc) i la quantitat l'escuts presents en el Camp d'Esports, entre ells els de la grada de lateral, un dels quals és el que ja hi havia en el vell camp d'esports i que té més de 30 anys!!

Com menys canvis, millor. Més identificats ens hi sentirem i menys ens costarà ser del nou Lleida als mateixos nivells que ho erem de la U.E.Lleida.


Cert



l'escut no el canviaran,,,excepte el nom de l'interior..la resta el dde sempre.


Desconec si tens contactes amb ells i ho saps de bona font però públicament, en cap moment han dit que mantindran l'escut. Ni tan sols han manifestat la seva intenció de manternir-lo. I en la presentació davant els socis al rectorat, es va preguntar expressament per l'escut i van canviar de tema sense fer cap tipus de declaració al respecte.



HO SÉ PErque algú d'ells m'ho ha comentat...tenen clar que això segueix sent la continuitat del Lleida de sempre, per tant escut i samarreta són intocables.

#36 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 06 julio 2011 - 06:41

Jo proposo el mateix escut (m'agrada la Seu en color groc) però en comptes de U.E.Lleida hi faria constar LO LLEIDA o EL LLEIDA

També hem de pensar en el merchandise ja existent (samarretes, bufandes etc) i la quantitat l'escuts presents en el Camp d'Esports, entre ells els de la grada de lateral, un dels quals és el que ja hi havia en el vell camp d'esports i que té més de 30 anys!!

Com menys canvis, millor. Més identificats ens hi sentirem i menys ens costarà ser del nou Lleida als mateixos nivells que ho erem de la U.E.Lleida.


Cert


l'escut no el canviaran,,,excepte el nom de l'interior..la resta el dde sempre.


Doncs espero que també compri el dret d'utlilitzar el nom (Unió Esportiva Lleida) públicament. Lleida esportiu no m'agrada massa.



si et dic la veritat ja li poden dir lleida poromponpero...seguirà sent el Lleida, lo Lleida...com quan als anys 40/50 es deia Lérida i la grada i al carrer es cridava lleida,Lleida!!!

#37 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:18

La font és fiable?

#38 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:39

La font és fiable?

A dia d'avui si...

#39 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:05

La font és fiable?

A dia d'avui si...

doncs mentres ho sigui jo tinc la esperança, però no va dir la RFEF que no aceptaría ni UE Lleida ni Lleida UE?????

#40 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:06

La font és fiable?

A dia d'avui si...

doncs mentres ho sigui jo tinc la esperança, però no va dir la RFEF que no aceptaría ni UE Lleida ni Lleida UE?????


Estem parlant d'escut el lema o text que hi haurà és independent




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos