Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#101 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 julio 2011 - 06:22

Si l'Anabel Junyent diu que hem d'estar tranquils jo estic tranquil.

#102 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:24

Resum del que ha dit l'Annabel:

-en el cas de que el Lleida 1939 baixi a regional abandonaria el club
-només penso estant en el sorteig del calendari 2011/2012
-demà presentaré l'aval de 1 milió de euros per adjudicar-me la unitat productiva

#103 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:25

La justicia ordinària sempre prevaleix sobre l'esportiva, a ella sempre acudeixen clubs i esportistes quan s'enfronten amb les federacions...

No serà facil però jo confio en que ho conseguirem !!

#104 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:25

No se ja a qui creurem si baixem a tercera es vera si de veritat aquesta mala puta de la Junyent s'estima o no s'estima al club.

#105 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 julio 2011 - 06:27

Resum del que ha dit l'Annabel:

-en el cas de que el Lleida 1939 baixi a regional abandonaria el club
-només penso estant en el sorteig del calendari 2011/2012
-demà presentaré l'aval de 1 milió de euros per adjudicar-me la unitat productiva


I jo que em pensava que havia vingut a Lleida per amor al club i no pel negoci :lol:

#106 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:28

Resum del que ha dit l'Annabel:

-en el cas de que el Lleida 1939 baixi a regional abandonaria el club
-només penso estant en el sorteig del calendari 2011/2012
-demà presentaré l'aval de 1 milió de euros per adjudicar-me la unitat productiva


I jo que em pensava que havia vingut a Lleida per amor al club i no pel negoci :lol:


Sent la titella del Taxo per amor al club no crec.

#107 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:28

No se ja a qui creurem si baixem a tercera es vera si de veritat aquesta mala **** de la Junyent s'estima o no s'estima al club.


A Tercera no hi baixarem. Aquests del Mundo Deportivo s'han llençat a la piscina. Estem a 4ªCatalana (és més, jo diria que no estem inscrits a cap lliga) i, si el jutge ens salva el cul una vegada més, jugarem a 2na B.

#108 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:32

que no avancem res.

Quins son els terminis a partir d'ara?

- quan ha de dir algo el jutge ?
- quan es sortegen els calendaris ?

Un cop la Federació ens busqui substitut (la Montanyesa) ens podem donar per fotuts i si no tenen mes remei l'any vinent 21 equips a 2ªB (si ho omplen tot).

Em fa por que entre recursos i embolics siguem un altre cas Obradoiro, que mentres resolen la Federación ja s'ha sortit amb la seva.

#109 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:33

Algú hem pot dir perquè esteu tan pessimistes? hem de tenir confiança coi! a més a més... per la gent que diu que la junyent es això o això altre.... sigui com sigui és la presidenta que tenim (bueno, casi) a mi no m'agrada, però li hem de fer costat! collons! algú pensa que el que ens esta putejant de veritat es el senyor Villar? qui li dona records a aquest senyor? perfavor! una mica de serietat, coi! I tal i com he posat als grups del FB, si fa falta cuan sapiguem alguna cosa, fem una carta proforma i li inundem el correu a la Federació! tots enviant la mateixa carta i firmada per cadascu de nosaltres.. no els hi farà cap gracia als de la federació!

Per altra banda, si ens quedem a 2ª B l'any que ve ja ens podem preparar per a que ens donguin els arbits pel rascayú.... :twisted:

#110 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:41

Algú hem pot dir perquè esteu tan pessimistes? hem de tenir confiança coi! a més a més... per la gent que diu que la junyent es això o això altre.... sigui com sigui és la presidenta que tenim (bueno, casi) a mi no m'agrada, però li hem de fer costat! collons! algú pensa que el que ens esta putejant de veritat es el senyor Villar? qui li dona records a aquest senyor? perfavor! una mica de serietat, coi! I tal i com he posat als grups del FB, si fa falta cuan sapiguem alguna cosa, fem una carta proforma i li inundem el correu a la Federació! tots enviant la mateixa carta i firmada per cadascu de nosaltres.. no els hi farà cap gracia als de la federació!

Per altra banda, si ens quedem a 2ª B l'any que ve ja ens podem preparar per a que ens donguin els arbits pel rascayú.... :twisted:


Més que aquesta temporada? Encara recordo el dia de l'Alzira xD

#111 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:43

[quote name='"usuariantic"'][quote name='TAKI']Algú hem pot dir perquè esteu tan pessimistes? hem de tenir confiança coi! a més a més... per la gent que diu que la junyent es això o això altre.... sigui com sigui és la presidenta que tenim (bueno, casi) a mi no m'agrada, però li hem de fer costat! collons! algú pensa que el que ens esta putejant de veritat es el senyor Villar? qui li dona records a aquest senyor? perfavor! una mica de serietat, coi! I tal i com he posat als grups del FB, si fa falta cuan sapiguem alguna cosa, fem una carta proforma i li inundem el correu a la Federació! tots enviant la mateixa carta i firmada per cadascu de nosaltres.. no els hi farà cap gracia als de la federació!

Per altra banda, si ens quedem a 2ª B l'any que ve ja ens podem preparar per a que ens donguin els arbits pel rascayú.... :twisted:[/quote]

Més que aquesta temporada? Encara recordo el dia de l'Alzira xD[/quote
Oi tant! pitjor que cualsevol partit mal arbitrat que hi hagi en tot el mon! ja que si ens quedem, el senyor Villar ens vol fora del mapa!

#112 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:45

Algú hem pot dir perquè esteu tan pessimistes? hem de tenir confiança coi! a més a més... per la gent que diu que la junyent es això o això altre.... sigui com sigui és la presidenta que tenim (bueno, casi) a mi no m'agrada, però li hem de fer costat! collons! algú pensa que el que ens esta putejant de veritat es el senyor Villar? qui li dona records a aquest senyor? perfavor! una mica de serietat, coi! I tal i com he posat als grups del FB, si fa falta cuan sapiguem alguna cosa, fem una carta proforma i li inundem el correu a la Federació! tots enviant la mateixa carta i firmada per cadascu de nosaltres.. no els hi farà cap gracia als de la federació!

Per altra banda, si ens quedem a 2ª B l'any que ve ja ens podem preparar per a que ens donguin els arbits pel rascayú.... :twisted:


Tindrem confiança amb ella quan se la guanyi de moment tot son mentires i llargues farem això farem lo altre i al final no ha fet res de moment i si nos salven el cul sera per el jutge, aquesta a vingut a manga quan pugui com han fet tots

#113 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:47

Algú hem pot dir perquè esteu tan pessimistes? hem de tenir confiança coi! a més a més... per la gent que diu que la junyent es això o això altre.... sigui com sigui és la presidenta que tenim (bueno, casi) a mi no m'agrada, però li hem de fer costat! collons! algú pensa que el que ens esta putejant de veritat es el senyor Villar? qui li dona records a aquest senyor? perfavor! una mica de serietat, coi! I tal i com he posat als grups del FB, si fa falta cuan sapiguem alguna cosa, fem una carta proforma i li inundem el correu a la Federació! tots enviant la mateixa carta i firmada per cadascu de nosaltres.. no els hi farà cap gracia als de la federació!

Per altra banda, si ens quedem a 2ª B l'any que ve ja ens podem preparar per a que ens donguin els arbits pel rascayú.... :twisted:


Tindrem confiança amb ella quan se la guanyi de moment tot son mentires i llargues farem això farem lo altre i al final no ha fet res de moment i si nos salven el cul sera per el jutge, aquesta a vingut a manga quan pugui com han fet tots

Perdona que no estigui d'acord amb tu Golnord... bàsicament perque si la federació no ha acceptat els papers no es culpa de la Junyent,.... si la catalana els hi ha acceptat i diu que son correctes, simplement el problema es de la federació espanyola... i aquests ja fa molts anys que ens volen fora... el senyor villar no sé que té contra nosaltres, pero ja ha afirmat que no vol cap proposta que vingui de Lleida (que no del LLeida)

#114 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:54

A veure si aclarim conceptes, el jutge mana per damunt de la federació, tal com va passar l´any passat, la plaça de 2B és de la UE Lleida, és el seu actiu i s´ha venut, en cap cas ens poden fer jugar a regional.

Com l´any passat el jutge decidirà que juguem a 2B.

La única cosa que no veig clara, són els deutes amb la plantilla de l´any anterior, si aquets, haguessin estat abonats, ja estaria tot solucionat, per aquí aniriem a parar a tercera, però, aquest deute és de la UE Lleida, com tots els altres.

Que la federació ens putejarà, es clar, com aquest any, o algú dubte que si no fos per les expulsions i arbitratges de començaments de temporada , no haguessim jugat el play-off?

A la Lliga de 22, el Lleida tenia dret de jugar-la i ens van fer callar com babaus.

#115 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2011 - 06:56

A veure si aclarim conceptes, el jutge mana per damunt de la federació, tal com va passar l´any passat, la plaça de 2B és de la UE Lleida, és el seu actiu i s´ha venut, en cap cas ens poden fer jugar a regional.

Com l´any passat el jutge decidirà que juguem a 2B.

La única cosa que no veig clara, són els deutes amb la plantilla de l´any anterior, si aquets, haguessin estat abonats, ja estaria tot solucionat, per aquí aniriem a parar a tercera, però, aquest deute és de la UE Lleida, com tots els altres.

Que la federació ens putejarà, es clar, com aquest any, o algú dubte que si no fos per les expulsions i arbitratges de començaments de temporada , no haguessim jugat el play-off?

A la Lliga de 22, el Lleida tenia dret de jugar-la i ens van fer callar com babaus.

Olé! ben explicat Escoda!

#116 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 julio 2011 - 07:02

Si l'Anabel Junyent diu que hem d'estar tranquils jo estic tranquil.


no em crec que aquesta frase l'hagis dit tu. xD

A veure si aclarim conceptes, el jutge mana per damunt de la federació, tal com va passar l´any passat, la plaça de 2B és de la UE Lleida, és el seu actiu i s´ha venut, en cap cas ens poden fer jugar a regional.

Com l´any passat el jutge decidirà que juguem a 2B.

La única cosa que no veig clara, són els deutes amb la plantilla de l´any anterior, si aquets, haguessin estat abonats, ja estaria tot solucionat, per aquí aniriem a parar a tercera, però, aquest deute és de la UE Lleida, com tots els altres.

Que la federació ens putejarà, es clar, com aquest any, o algú dubte que si no fos per les expulsions i arbitratges de començaments de temporada , no haguessim jugat el play-off?

A la Lliga de 22, el Lleida tenia dret de jugar-la i ens van fer callar com babaus.


Tu mateix ho dius! És de la UE Lleida, aquesta empresa ja no existeix, se n'ha posat a la venda la save UP!
Ara cal que el jutge faci algo i esperar

#117 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 07:17

Si amb aquells diners que vam rebre del banc popular haguessis pagat al jugadors no passaria res però algú sap on son els diners aquest banc per que eren 2.5 milions d'euros i teniem un pressupost d'un milió s'han perdut aquest diners com va això

#118 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 07:18

Tant de bo tingueu raó els optimistes.

#119 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 07:23

El jutge mana per damunt de la Federació i punto!

#120 juandelnastic

juandelnastic

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 07:28

Es realmente triste lo que esta pasando en vuestro club, Lleida no merece quedarse sin futbol. No puedo entender porque no le dejan inscribirse ni siquiera en tercera, ¿alguien me lo puede explicar?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos