Ir al contenido


Foto
- - - - -

Com voldries que es digués el nou club?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
65 respuestas en este tema

Encuesta: Com voldries que es digués el nou club? (55 member(s) have cast votes)

Com voldries que es digués el nou club?

  1. Lleida UE (28 votos [52.83%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 52.83%

  2. FC Lleida (2 votos [3.77%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 3.77%

  3. Lleida CF (3 votos [5.66%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 5.66%

  4. Lleida Esportiu (1 votos [1.89%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 1.89%

  5. Lleida 1939 (19 votos [35.85%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 35.85%

Votar Invitados no pueden votar

#41 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 27 junio 2011 - 03:41

finalment no ens podrem dir ni UE Lleida ni Lleida UE, em decanto per Lleida 39

http://www.catradio....-Esports-1454-h


Que no podem UE Lleida, ok. Però Lleida UE s'hauria de poder... I UE Lleida 1993 es pot? Personalment el prefereixo abans que Lleida 39

#42 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 04:21

finalment no ens podrem dir ni UE Lleida ni Lleida UE, em decanto per Lleida 39

http://www.catradio....-Esports-1454-h


Que no podem UE Lleida, ok. Però Lleida UE s'hauria de poder... I UE Lleida 1993 es pot? Personalment el prefereixo abans que Lleida 39


Mireu jo ja no sé que pensar, ara diu que treballa contra rellotge, però si porta un any amb aquest tema!!!, i un mes amb la subasta convocada!!!.

River Lleida, i que pagui el super d´Andorra per publicitat.

#43 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 junio 2011 - 04:36

- Tranquils que el Lleida no es presentarà a concurs de creditors.
- Oh... es que... hi ha un forat que ningú m'havia dit abans d'entrar.

- Tranquils que els jugadors de la temporada passada cobraran gràcies als 2 milions del prèstec del Banco Santander.
- Oh... es que... aquest deute no és culpa meva i en llei concursal no es pot pagar.

- Tranquils que el pla de viabilitat es presentarà.
- Oh... es que... el pla de viabilitat l'havia de fer el T.B., no se que ha passat.

- Tranquils que dic al jutge que tinc 70.000 euros per a comprar la plaça a 2ªB i soc nova propietaria.
- Oh... es que... no els tinc, he de treballar per aconseguir-los.

- Tranquils que es mantindrà el mateix nom.
- Oh... es que... no em deixen.

- Tranquils que ens direm Lleida UE que és gairebé lo mateix.
- Oh... es que... aquest tampoc em deixen.

Posted Image

#44 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 junio 2011 - 04:46

- Tranquils que el Lleida no es presentarà a concurs de creditors.
- Oh... es que... hi ha un forat que ningú m'havia dit abans d'entrar.

- Tranquils que els jugadors de la temporada passada cobraran gràcies als 2 milions del prèstec del Banco Santander.
- Oh... es que... aquest deute no és culpa meva i en llei concursal no es pot pagar.

- Tranquils que el pla de viabilitat es presentarà.
- Oh... es que... el pla de viabilitat l'havia de fer el T.B., no se que ha passat.

- Tranquils que dic al jutge que tinc 70.000 euros per a comprar la plaça a 2ªB i soc nova propietaria.
- Oh... es que... no els tinc, he de treballar per aconseguir-los.

- Tranquils que es mantindrà el mateix nom.
- Oh... es que... no em deixen.

- Tranquils que ens direm Lleida UE que és gairebé lo mateix.
- Oh... es que... aquest tampoc em deixen.

Posted Image



Val més agafar-s'ho així abans que desesperar-se.

#45 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 05:34

Encara ho podem allargar mes...

EL "NOU" LLEIDA NO TÉ MOLT CLAR PODER COMPETIR LA PRÓXIMA TEMPORADA

El jutge ha donat una setmana de temps a Annabel Junyent per presentar tota la documentació per fer-se amb el Lleida i com que el plaç per inscriure's acaba el 30 de juny potser el nou Lleida no pogués competir. A més el nou club no podrà utilitzar cap dels noms del actual club, o sigui ni UE Lleida ni Lleida UE.

http://www.catradio....-Esports-1454-h

#46 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 05:37

Encara ho podem allargar mes...

EL "NOU" LLEIDA NO TÉ MOLT CLAR PODER COMPETIR LA PRÓXIMA TEMPORADA

El jutge ha donat una setmana de temps a Annabel Junyent per presentar tota la documentació per fer-se amb el Lleida i com que el plaç per inscriure's acaba el 30 de juny potser el nou Lleida no pogués competir. A més el nou club no podrà utilitzar cap dels noms del actual club, o sigui ni UE Lleida ni Lleida UE.

http://www.catradio....-Esports-1454-h

Posted Image




- Tranquils que el Lleida no es presentarà a concurs de creditors.
- Oh... es que... hi ha un forat que ningú m'havia dit abans d'entrar.

- Tranquils que els jugadors de la temporada passada cobraran gràcies als 2 milions del prèstec del Banco Santander.
- Oh... es que... aquest deute no és culpa meva i en llei concursal no es pot pagar.

- Tranquils que el pla de viabilitat es presentarà.
- Oh... es que... el pla de viabilitat l'havia de fer el T.B., no se que ha passat.

- Tranquils que dic al jutge que tinc 70.000 euros per a comprar la plaça a 2ªB i soc nova propietaria.
- Oh... es que... no els tinc, he de treballar per aconseguir-los.

- Tranquils que es mantindrà el mateix nom.
- Oh... es que... no em deixen.

- Tranquils que ens direm Lleida UE que és gairebé lo mateix.
- Oh... es que... aquest tampoc em deixen.

Posted Image

Anabel: Posted Image

#47 Guest_futbolero01_*

Guest_futbolero01_*
  • Anónims
  • 8 topics

Escrito 27 junio 2011 - 05:48

- Tranquils que el Lleida no es presentarà a concurs de creditors.
- Oh... es que... hi ha un forat que ningú m'havia dit abans d'entrar.

- Tranquils que els jugadors de la temporada passada cobraran gràcies als 2 milions del prèstec del Banco Santander.
- Oh... es que... aquest deute no és culpa meva i en llei concursal no es pot pagar.

- Tranquils que el pla de viabilitat es presentarà.
- Oh... es que... el pla de viabilitat l'havia de fer el T.B., no se que ha passat.

- Tranquils que dic al jutge que tinc 70.000 euros per a comprar la plaça a 2ªB i soc nova propietaria.
- Oh... es que... no els tinc, he de treballar per aconseguir-los.

- Tranquils que es mantindrà el mateix nom.
- Oh... es que... no em deixen.

- Tranquils que ens direm Lleida UE que és gairebé lo mateix.
- Oh... es que... aquest tampoc em deixen.

Posted Image

jajajajajajajajaja muy buena esa Rod muy buena!!!
Tan solo te ha faltado una cosa,poner la cara de la Junyent en lugar de la del payaso de la foto porque para payasa ella es la campeona absoluta!!!!
¿Y dice que aun no tiene los avales?¿Pero esa pajarraca se cree que nos chupamos el dedo o que?
Si no tiene los avales es porque no tiene un puto euro en el bolsillo,si hasta su alquiler lo pagaba el Lleida,que verguenza!!!Se lo ha avalado todo Benet y ni eso parece tenerlo atado ya que por lo visto dice tener dificultades para encontrar los avales y los 70.000 euros que debe depositar en la Audiencia de Lleida.Si el dia 30 no hay nuevo dueño del Lleida,la rfef nos quitara muy gustosamente la plaza en Segunda B y con todo merecimiento ya que las cosas no se habran podido hacer peor!!
Que Sisco Pujol este atento porque creo que a la pajarraca le fallan las fuerzas y las alas!
Nooooooooooooooooooooooo a la Junyent,no me fio ni un pelo de esa tia y me parece lamentable como aun haya gente que la defienda,sinceramente alucinante,respetable pero alucinante a su vez.

#48 Guest_futbolero01_*

Guest_futbolero01_*
  • Anónims
  • 8 topics

Escrito 27 junio 2011 - 07:54

Y diré una cosa muy breve, cuánta razón tenia Don Antonio Laso tantas veces que al pobre lo he criticado sin parar me ha dado una soberbia lección de intuición y periodismo al decirme las intenciones de Junyent, tantas y tantas veces que me pasado de la ralla con Laso llamandole de todo pues ZAS EN TODA MI BOCA ME LO COMO CON PATATAS ESE "ZAS"!!
Sr.Laso cuánta razón tenia usted, y cuánta tiene actualmente, no le créi, incluso le llamé iluso entre otros improperios contra su persona pero cuanta razón tiene usted, puede ser que su estilo no me guste o me parezca discutible pero Sr.Laso ha dado usted en el clavo y de qué manera!!
NO A LA JUNYENT SI AL GRUPO ALMACELLES AÚN ESTAMOS A TIEMPO DE ECHAR A LA PÁJARA DE NUESTRO TEMPLO!
LERIDANISTAS DESPERTAD, ABRID LOS OJOS ANTES DE QUE SEA TARDE Y LA JUNYENT NOS LA VUELVA A METER DOBLADA!

A muerte con la candidatura de Almacelles y a muerte con su presidente serio y responsable Sr.Francisco Pujol, a muerte con usted Sr.Pujol aún estamos a tiempo de darle la vuelta a la tortilla y de ganar la candidatura, muchos leridanistas estamos con usted, YO EL PRIMERO!!!
A muerte con Almacelles!!Y anti-Junyent!!

P.D:Usuari EFAC HOOLIGANS quanta raó tens company, la Junyent no té un puto euro , això ja t'ho dic jo company i ho sé de mooooooolt bona font!Visca Almacelles Visca Francesc Pujol, jo almenys li donc soport total i absolut a la seva candidatura.
ENCARA HI SOM A TEMPS, LLEIDATANISTES DEPERTEU, ENS HEM DE REBELAR CONTRA LA JUNYENT!!

Força Lleida Visca el Lleida sempre!!

#49 Guest_futbolero01_*

Guest_futbolero01_*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 27 junio 2011 - 08:03

En el foro de Futbol Cataluña voy a hacerle una dura y absolutamente frontal oposición a Anabel Junyent, no le pienso perdonarle ni una, no le dejaré pasar ni una.
Y mis compañeros de foro Iribar y Eldedoenlallaga (y seguramente Lleida B también) ya me han dado su apoyo a esa dura oposición que voy a empezar hoy mismo en dicho foro.

En el foro Futbol Cataluña voy a emprender una dura oposición a la oKupa si si con K de oKupa que tenemos en casa.

Por último cuánta razón tiene el caballero que ha abierto el post de "Los 15 pecados capitales de Anabel Junyent" PERO CUÁNTA RAZÓN POR DIOSSSSSS!!!!No se exactamente que decia el punto número 12 y porqué ha sido censurado (muy típico de este foro ya lo veo..... :roll: :lol: ) pero seguro que el punto número 12 tenia aún más razón que todos los puntos juntos.
Bravo, un 10 al caballero que ha abierto ese post, un señor 10 para él.

SOM I SEREM MAI MORIREM, SOM I SEREM MAI MES ENGANYATS, SOM I SEREM A LA JUNYENT ENS MENJAREM!! 8)

#50 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 3 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 27 junio 2011 - 08:05

I a tot això hem de tornar a ser SAE? Per què? No es pot comprar la unitat productiva si no ho som?

#51 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 6 topics

Escrito 27 junio 2011 - 08:17

I a tot això hem de tornar a ser SAE? Per què? No es pot comprar la unitat productiva si no ho som?


Suposo que era una de les condicions de la compra de la UP.

#52 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 junio 2011 - 09:05

Com que no ens podem dir ni UE Lleida ni Lleida UE... LLEIDA 1939!!

#53 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 20 topics

Escrito 27 junio 2011 - 09:50

Futbolero estoy totalmente de acuerdo con tus comentarios, por cierto me alegro que escribas aqui tambien.
no debemos permitir que la pajarraka o la okupa se haga con las riendas del club.no tiene detalles de presidenta, sin ningun aval, sin dinero, deshauciada en su momento, y cerrada en su despachito en mas de 1 ocasion con quien ya sabemos todos, y no precisamente para hablar del lleida.
espero y deseo que no consiga los avales, y sea finalmente el grup almacelles quien se haga cargo del club.
vivio durante unos meses como ya sabeis en un chalet a costa del lleida, y otras mas cosas que no sabemos.
laso: sera como sera, pero una a una ha ido acertando (se parece al nostradamus este señor), suele decir las cosas claras y por su nombre, sin tabues. a partir de ahora voy a bautizar a laso como el nostradamus de ponent (yo bautice a rivadulla como el vendedor de sueños de verano)
a anabel (bautizada como la okupa por futbolero a igual como a benet bautizado como el totxo).
maximo apoyo al grup almacelles, y fuera vividoras como la anabel (si consigue hacerse con las riendas, volvera a tener su chalet, pagado por el club por supuesto y tendra un sueldo como tuvo su dia rivadulla)
quiero gente decente en el club, gente responsable, de casa, de la tierra.

#54 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2011 - 09:57

Soy nacido en Lleida capital, y aunque en este momento no viva en la provincia de Lleida, llevo muy dentro el club.
visca el LLEIDA i fora els vividors

#55 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 27 junio 2011 - 09:59

Podria passar el link del foro, així tots podrem dir la nostra.

#56 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 27 junio 2011 - 10:37

Lleida Atlètic UE

#57 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes

Escrito 28 junio 2011 - 09:58

Avui al Segre:
Junyent insistia ahir que porta a terme les gestions per complir l'exigència judicial "al més aviat possible", però va admetre que no sap quan ho podrà entregar. "La primera que es vol treure això de sobre sóc jo", va afegir. "No tardaré més del temps necessari, però no és fàcil fer-ho en tan pocs dies." Pel que fa al nom, li ha estat rebutjat pel registre el primer que va proposar, Lleida Unió Esportiva.

#58 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes

Escrito 28 junio 2011 - 10:15

Club Esportiu Lleida, C.E. Lleida sería una bona opcio, o almenos la mes semblant a l'actual.

#59 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes

Escrito 28 junio 2011 - 02:25

Propostes, Nakamura aquestes són sense "cachondeo":
-Unio Sportiva Lleida
- UE Lleida 1939
-Lleida 1939 UE

#60 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes

Escrito 28 junio 2011 - 02:46

No entenc perquè Lleida Unió Esportiva li ha estat denegat.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos