Ir al contenido


Foto
- - - - -

us molaria fer una penya del portal?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
89 respuestas en este tema

#21 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 11:04

acabem de completaro: cibernetics del lleida!!!!!!!

#22 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 11:08

Pos mola as-roc, ara falta la kdada i posar-ho en marxa!!!! i el capo jo? no se, jeje! lo important es q es faci una penya wapa i q tots hi posseem dela nostra part!!! pq sino no farem res!!! Força lleida!!

#23 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 11:21

vale el capo ferran pero tu webmaster el padrino jajajajajaja
i el nom decidit: CIBERNETICS LLEIDA :p

#24 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 12:24

I pq no us uniu als ilergetes i fem una penya ben gran i amb ganes de festa en comptes de fer una penya nova , només cal pasar pel bar SALON als vins i fer-se soci de la penya tindreu la samarreta de la penya el carnet d penya per 20 euros i descontes.... surt a conte fer-se de la penya.

aveure q us asembla la proposta
salut i nazi al taut

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 12:31

COM MES PEÑES I AGI MILLOR AIXO SI TOTES AMB BON ROLLO ENTRE ELLES!!!!!
:twisted:

#26 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 12:36

Totalment dacord amb tu asroc_80 pro el problema eske si es fa una penya s'ha de fer amb força gent i pot ser si q es podria fer alguna penya amb la gent de la web pro conta q com jo ni han alguns q tb son ilergetes,pro tb ho podeu intentar de montar una penya i animar als amics d clase del curro etc aveure si reuniu prouta gent.SORT!!

NI BARÇA, NI ESPANYOL , ONLY LLEIDA.
DEUS

#27 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 12:40

cyberlleida, k us sembla, curt cla i concis!
i com eslogan: cyberlleida, tenyim de blau la red!

#28 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 07:42

El nom per mi no podia ser millor gica!!! te l'has currat i l'eslogan encara millor!!!! Avere si ho tirme endavant!!! Força Lleida!!!

#29 Blackangel

Blackangel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 08:44

ami m'agrada cybernetics lleida,i podriem estar aprop dels ilergetes i aixi podriem fer molt soroll i k es sentin intimidats els k venen al nostre feu.

#30 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 09:59

es podria fer una seccio, com a dit el Mob, als partits foternos junts a animar, i despres cada penya fa el ke kregui mes adient, una cosa, si es fa penya del portal, seria adient fer una pancarta amb el nom de la web, i ke es vegues be, i com a nomde la penya jo diria ke penya el Portal, xq lo de cibernetic son noms molt vistos, pero esclar, ke es la opinio majoritaria la ke al final manara xD

Salut i Força Lleida!!

#31 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 12:18

Totes les idees estan força bé, peró primer el q s'hauria de mirar es d'organitzar la kdada, com kdem al final? a les 5 del diumenge a ón?

#32 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 12:21

tot sigui per conseguir fer mes ambient al camp d'esports

#33 DRUGO

DRUGO

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 11 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 01:25

Bones, kom be sabeu sok un dels ilergetes,,, i enhorabona per la idea, avore si omplim el kamp de penyes i kantiks, ke lo unik ke li falte amb akest ekip es...... AFICIOOOOOOOOOO!!!! al kamp d'esports,,, perke amb akest pas i despres de veure les demes aficions de 2A li podem kanviar el nom al nostre kamp pel de VELATORI!!! kes lo ke semble :wink:
Aixi ke sense mes, spero ke la idea la akaveu de portar a terme,,, i si necessiteu preguntar algo o kualsevol tipus d'ajuda ia u sabeu on stem....
Aixo si,,,, spero ke vingueu a Gol nord,,, avore si almenys es veu algo de kolor per algun kanto al kamp,,, i si akavem de donar kolorido a gol nord krek ke donarem a tot el kamp al final :P
Sense mes,,,,, un saludo i ens veiem al gol nord diumenge....
Salut familaaaaaaaaaaaa!!!!!

ILERGETES: Sempre amb el Lleida!!!!

#34 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 02:42

La idea de la penya, bona. Ara be, s'ha de fer be... no per fer la gracia de fer una penya i q despres no s'impulsin iniciatives i siguin 4 gats.. Per davant de tot te que haver un compromis de la gent, ferse veure pel camp d'esports, q els jugadors sapiguin qui som i que fem. i, per descomptat, al Gol Nord! Estaria be Ilergetes i la penya del portal fenles pasar putes als rivals q visitin el camp d'esports. Tot sigui pel nostre Lleida! Fem del Camp d'Esports un infern blau!!

#35 Lecumberri

Lecumberri

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 02:54

Ciberblaus o Ciberlleida què?

#36 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 03:23

S'ha de fer bé i legalitzar-la. he parlat amb el club i ens ajudaria, ara s'hauria de saber qnta gent estaria interessada de veritat en formar part d'aqsta penya, pq si no som gent no val la pena començar res, ki estaria interessat? i portarie-ho amics? jo en portaria 4 o 5 casi segur. Avere si ho tirem endavant, força Lleida!!!

#37 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 03:45

Jo hi colabolaria en tot el q estigues en el meu abast, ara be, al camp si q es cert q menaniria amb els ilergetes pq es on eh estat gairebe sempre. i tb la penya de mes antiguitat q esta al camp d'esports. Pero amb aixo no vull dir q no hem faci soci tb de la nova penya i tot aixo. Tambe podriam fer actes conjunts, com hem sembla q ja s'ha esmentat anteriorment, entre ilergetes i lo q podria ser la nova penya. Tots som del Lleida, i aixo ja diu molt per tirar endavant.

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 03:49

home el lloc al estadi, seria a gol nord, estaria be ke les 2 penyes estiguessim juntes als partits, per fer mes soroll, donar mes color, i col·laborar en qualsevol cosa que serveixi per animar el partit.

#39 ilergeta

ilergeta

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 87 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 04:02

jo tb estic d'acord amb aixo. com han dit abans si necessiteu qualsevol ajuda pels papeleos i aixo ens ho podeu dir k jo i com han dit altres companys us la podem donar. xo no us entretingueu massa k tot aixo tarde lo seu, ya veureu.
almenys akest diumenge comenceu per vindre a gol nord on estem els ilergetes, k mes siguem mes riurem! hem de fer por als rivals!!

VISCA EL LLEIDA!!!

#40 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 05:00

jo i RoD, que x problemes tecnics a lordenado no pot entrar, donem suport al k fasi falta.tb puc animar a gen k vingui .... Força Lleida!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos