Ir al contenido


Foto
* * - - - 1 votos

Possibles escuts per al nou club


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#41 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 junio 2011 - 11:54

Canviar tot l'escut no, pero alguna lleugera modificació per millorar l'actual aprofitant el canvi de nom no estaria malament, per exemple la seu vella no és negra i blanca i en escuts antics tenia un color més real.


Posted Image

#42 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2011 - 07:49

Posted Image
Detalls a observar:

- Indivil i Mandoni, icones de la terra que resisteixen els invasors
- Una cigonya, representativa de la nostra ciutat
- Com podeu veure, ja no hi ha avions...clar representació de la desaparició del nostre aeroport.
- Paco...mmmm...Paco xD

#43 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 01 julio 2011 - 08:38

El que tenim és el millor de tots...


I tan de bo el puguin mantenir. Així ho van dir... A més, un amic picapedrer m'el va esculpir i per molt que el canviin, mai em podrè desprendre d'un regal tan preuat, ni treure'l d'allí on el tinc.

Posted Image



FORÇA LLEIDA.



Perfecte....

#44 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 julio 2011 - 12:57

Canviar tot l'escut no, pero alguna lleugera modificació per millorar l'actual aprofitant el canvi de nom no estaria malament, per exemple la seu vella no és negra i blanca i en escuts antics tenia un color més real.


Posted Image


El de la dreta s'assembla molt al del Milan

#45 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2011 - 01:03

Canviar tot l'escut no, pero alguna lleugera modificació per millorar l'actual aprofitant el canvi de nom no estaria malament, per exemple la seu vella no és negra i blanca i en escuts antics tenia un color més real.


Posted Image


El de la dreta s'assembla molt al del Milan

Yes, pero la veritat es que esta xulo. De totes maneres, per sentimentalisme, jo mantindria un lo mes semblant a l'anterior.

#46 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 julio 2011 - 01:08

Posted Image
Detalls a observar:

- Indivil i Mandoni, icones de la terra que resisteixen els invasors
- Una cigonya, representativa de la nostra ciutat
- Com podeu veure, ja no hi ha avions...clar representació de la desaparició del nostre aeroport.
- Paco...mmmm...Paco xD


M'agrada el moment APM i la discreció emprada per amagar "UE".

Però, encara que sigui el Paco, hi ha un tio que s'està tirant del campanar de la Seu, i tampoc no acabo de veure la relació de les cigonyes amb Lleida.

Ho sento, però em continuo quedant la proposta anterior, quan Lleida era un important HUB internacional i maremàgnums de turistes omplien les sales d'espera d'Alguaire (Alguaire, del llatí "algu a l'aire" -me parto-).

Penso que ho pots millorar molt. Et sobra talent i no l'estàs aprofitant.

#47 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2011 - 01:11

Et sobra talent i no l'estàs aprofitant.

Rojo me he puesto :oops: :oops: :oops:

#48 futbolero01

futbolero01

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2011 - 01:35

El que tenim és el millor de tots...


I tan de bo el puguin mantenir. Així ho van dir... A més, un amic picapedrer m'el va esculpir i per molt que el canviin, mai em podrè desprendre d'un regal tan preuat, ni treure'l d'allí on el tinc.

Posted Image



FORÇA LLEIDA.



Perfecte....

Y seguro que será este aunque debo admitir compañero que el de Lennon es muy pero que muy bueno, se parece al del Milan y hay que darle su mérito a su buena labor......¿por cierto, lo podrias presentar a la Junyent no?Es que admito que está muy bien, es moderno, atractivo y bueno aunque recuerde en la forma el escudo del AC Milan, seria otra buena alternativa aunque creo que acertadamente el escudo que será el de siempre de nuestra Gloriosa pero cambiandole el U.E. por 1939.
Está bien, yo lo apruebo también, me gusta.

#49 futbolero01

futbolero01

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2011 - 01:37

no els hi doneu idees a la xunga aquesta...


Ho sento no me n'he pogut estar...

Posted Image


FORÇA LLEIDA, COLLONS!!!

Buahhhhhhhhhhh curradisimo, bravo, excelente trabajo, si no fuera por el sentimentalismo me decantaba por éste.Reconozco que teneis muy buenas ideas, la pajarraca ya podria cojer vuestras sugerencia que sin duda no son nada despreciables, lo tengo que reconocer..... :wink:

#50 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2011 - 01:58

L´escut estil ´´Milan´´ realment esta molt guapo, l´unic q crec q la pilota al mig se tindria q eliminar, sobrecargue massa el escut en general i no estava a l´escut ´´vell´´ i de refilon dir q me recorde massa a la q hi ha a lescut del barça. I despres el color morat de fora potser s´hauria de canviar per un blanc o un blau mes fosc. Pero to i aixi esta molt guapo i modern! Pero tambe diré que prefereixo que es fiqui l´escut de tota la vida, aixo sens dubte.

#51 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 julio 2011 - 02:13

Pels que voleu l'escut de tota la vida, n'he idealitzat un com el que tenim a la UE Lleida però amb la Seu de quan ens déiem Lérida Balonpié!

S'ha de seguir recordant la història:

Posted Image

#52 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 julio 2011 - 02:19

L´escut estil ´´Milan´´ realment esta molt guapo, l´unic q crec q la pilota al mig se tindria q eliminar, sobrecargue massa el escut en general i no estava a l´escut ´´vell´´ i de refilon dir q me recorde massa a la q hi ha a lescut del barça. I despres el color morat de fora potser s´hauria de canviar per un blanc o un blau mes fosc. Pero to i aixi esta molt guapo i modern! Pero tambe diré que prefereixo que es fiqui l´escut de tota la vida, aixo sens dubte.


A mi també em sembla que hi sobra la pilota, massa carregat.
El color morat de fora suposo que és pel color de la ciutat de Lleida, que a vegades l'hem portat com a 2ª samarreta. A mi m'encanta aquest color, que no és morat excactament.

#53 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 julio 2011 - 03:50

L´escut estil ´´Milan´´ realment esta molt guapo, l´unic q crec q la pilota al mig se tindria q eliminar, sobrecargue massa el escut en general i no estava a l´escut ´´vell´´ i de refilon dir q me recorde massa a la q hi ha a lescut del barça. I despres el color morat de fora potser s´hauria de canviar per un blanc o un blau mes fosc. Pero to i aixi esta molt guapo i modern! Pero tambe diré que prefereixo que es fiqui l´escut de tota la vida, aixo sens dubte.


A mi també em sembla que hi sobra la pilota, massa carregat.
El color morat de fora suposo que és pel color de la ciutat de Lleida, que a vegades l'hem portat com a 2ª samarreta. A mi m'encanta aquest color, que no és morat excactament.


Sí. El color "morat" que voreja l'escut és el de La Paeria. Pel que fa a la pilota, és un recurs que vaig triar per "tapar" una extensió massa grossa de negre que hi ha sota (teniu raó al dir que "sobrecarga"). Concretament, la que hi ha col·locada és la pilota que apareix a l'escut del Alicante CF... Que surti a l'escut del FCB no la fa "exclusiva" (per dir-ne algún, també la tenen a l'escut del CD Alcoyano...).

Vaig triar la forma de l'escut del AC Milan perquè de les que vaig "provar" (Arsenal, Sevilla o Bayern Munich, entre d'altres...) era la que més m'ajudava a l'hora de distribuir els elements que estem més acostumats a veure...

De totes maneres, sóc dels que penso que tan de bo no calgui canviar la forma de l'escut respecte al que ja tenim. Tan de bo, només canviant el nom a l'escut de sempre en tinguem prou per seguir endevant en aquesta nova etapa.



FORÇA LLEIDA!

#54 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2011 - 04:06

Pels que voleu l'escut de tota la vida, n'he idealitzat un com el que tenim a la UE Lleida però amb la Seu de quan ens déiem Lérida Balonpié!

S'ha de seguir recordant la història:

Posted Image


esta molt guapo, m'agrada!!

#55 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 julio 2011 - 05:27

Pels que voleu l'escut de tota la vida, n'he idealitzat un com el que tenim a la UE Lleida però amb la Seu de quan ens déiem Lérida Balonpié!

S'ha de seguir recordant la història:

Posted Image


esta molt guapo, m'agrada!!


Si? Bueno encara li podem donar un toc de modernitat. Ya veurem

#56 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 01 julio 2011 - 05:40

Pels que voleu l'escut de tota la vida, n'he idealitzat un com el que tenim a la UE Lleida però amb la Seu de quan ens déiem Lérida Balonpié!

S'ha de seguir recordant la història:

Posted Image


esta molt guapo, m'agrada!!


Si? Bueno encara li podem donar un toc de modernitat. Ya veurem



Perfecte.. no cal fer més el ruc amb el photoshop tenint l'escut més bonic del món...

#57 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 julio 2011 - 05:50

Perfecte.. no cal fer més el ruc amb el photoshop tenint l'escut més bonic del món...


Photoshop és una gran eina però per aquestos casos molt millor Illustrator amb arxius vectorials. Us ho passareu més bé que amb Photoshop.

#58 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 julio 2011 - 06:21

SISI! Jo per fer això: Posted Image[/quote]

Només he emprat el Gimp i molt senzill ja que la foto de l'escut normal amb Lleida 1939 l'has agafat del que vaig fer almb Lleida UE no? Perquè vaig fer una mica més marró la seu...

Crec que el normal amb una mica de retocs està bé

#59 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 julio 2011 - 07:56

Perfecte.. no cal fer més el ruc amb el photoshop tenint l'escut més bonic del món...


Photoshop és una gran eina però per aquestos casos molt millor Illustrator amb arxius vectorials. Us ho passareu més bé que amb Photoshop.


El Illustrator és com el CorelDraw? Aquest últim és el que vaig fer servir fa 3-4 anys per a dissenyar els escuts del Tàrrega, de la Bordeta, del Termens i del Vilanova de l'Aguda.

Ara son els que es veuen sempre per les pàgines de futbol, lo qual em fa sentir una mica orgullós tot i que no son gaire bons xD

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Abans els tenia en versió vectorial però vaig perdre tots menys el de la Bordeta, que el vaig enviar al club en versió gegant per si el volien utilitzar.

#60 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 julio 2011 - 08:11

CorelDraw (per desgràcia de molts) està totalment obsolet. El seu relleu el va agafar FreeHand de Macromedia però d'uns anys ençà, arran de la compra de Macromedia per Adobe, Illustrator té tot el "poder". Tot i això, la migració de FreeHand cap a Illustrator no va ser del tot "plàcida" per als usuaris...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos