Ir al contenido


Foto
- - - - -

Iniciativa PEDRA PICADA del LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
52 respuestas en este tema

#21 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 junio 2011 - 09:36

Ja s'ha fet públic el local: en una sala de l'edifici del rectorat de la UdL.

#22 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2011 - 09:45

Jo també hi seré

pd: acabar la sele al rectorat i ara aixo tambe allí, bahhhhhhh

#23 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 junio 2011 - 10:22

Por otra parte, los administradores concursales no participarán mañana viernes en la reunión que ha solicitado el grupo de aficionados denominado 'Pedra picada', en la que esperan conocer detalles de la subasta. En cambio, sí que tomarán parte en la misma los representantes de las dos candidaturas que optan por hacerse con el club. Esta reunión con la plataforma de seguidores se celebrará finalmente mañana, a las 20.00h, en el rectorado de la Universitat de Lleida.

http://www.sport.es/...a/1043994.shtml

No hi van? :?

#24 timtim

timtim

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2011 - 12:41

algu podria ficar per on cau aixo

#25 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 16 junio 2011 - 01:40

El rectorat de la UdL és l'edifici de Rambla d'Aragó.

#26 timtim

timtim

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 junio 2011 - 05:49

gracies roD

#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 junio 2011 - 09:29

Acabo d'arribar de l'acte i be, el millor les preguntes ja que moltes han sigut compromeses i força directes, per altra banda cap dels 2 grups ha dit res de l'altre mon, l'unic que als d'Almacelles se'ls notava l'inexperiencia i em fan una mica de por per tot aixo, i la Junyent, doncs com es evident tot aquest any al capdavant del club li dona una certa ventatja davant la resta.

#28 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2011 - 10:34

Gracies Shinji per la informació, no he pogut assistir.
Lo de les preguntes compromeses..en podríeu dir alguna i la resposta xD

I bueno també en general impressions, respostes, objectius..etc.

#29 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2011 - 06:55

jo es lo que he pogut llegir al segre aquet mati que la junyent mantindra escut, himne,numeració socis, cantera, emili.

Que es quedi el lleida el millor i proute mentires!

#30 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2011 - 10:24

Té collons la cosa però espero i desitjo que la subhasta la guanyi l'Anabel Junyent.

Aquests d'Almacelles es volen carregar tot lo que te a veure amb la UE Lleida, ojo amb el nom que volen ficar: ciutat de Lleida i a sobre anaven de sobrats, els vaig veure bastan xulos. En fi, mal per mal que guanyi l'Anabel.

#31 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2011 - 10:44

Té collons la cosa però espero i desitjo que la subhasta la guanyi l'Anabel Junyent.

Aquests d'Almacelles es volen carregar tot lo que te a veure amb la UE Lleida, ojo amb el nom que volen ficar: ciutat de Lleida i a sobre anaven de sobrats, els vaig veure bastan xulos. En fi, mal per mal que guanyi l'Anabel.

Ja però els d'Almacelles tenen més pasta i a aquest futbol la pasta = vida!

#32 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2011 - 11:57

Té collons la cosa però espero i desitjo que la subhasta la guanyi l'Anabel Junyent.

Aquests d'Almacelles es volen carregar tot lo que te a veure amb la UE Lleida, ojo amb el nom que volen ficar: ciutat de Lleida i a sobre anaven de sobrats, els vaig veure bastan xulos. En fi, mal per mal que guanyi l'Anabel.

Ja però els d'Almacelles tenen més pasta i a aquest futbol la pasta = vida!


Per mi hi ha coses que els diners no poden comprar, són colors, escut, valors, himne, història, sentiments, records ...

No crec que tinguin prou calers per fer-nos el nou Vilareal, i per anar fent, voldria ser un equip amb els altres adjectius, modest, però sabent i respectant d´on venim.

No m´agrada cap dels dos, l´Annabel la veig una tapada del Tatxo, que ens ha enganyat tot l´any, i el grup d´Almacelles, m´engrescava per ser de la Terra (esperava sentiment i estima per la història del club, essent d´aquí), i semblava que tenien un projecte seriòs, però si volen passar full, fins i tot amb el nom, ufff...

#33 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2011 - 12:39

"Más vale malo conocido que bueno por conocer".

Ahir vaig assistir a l'acte del Rectorat i, no em pregunteu perquè, em vaig quedar amb millors sensacions escoltant a l'Annabel que no pas als d'Almacelles.

L'Almacelles pot ser tot lo important que vulgueu pel senyor Pujol però la seva absència no em va agradar gens.

En algún moment de la xerrada dels d'Almacelles vaig veure al nou Lleida com a filial de l'EFAC...

No sé... Només són sensacions però si només podem triar entre aquets dos grups, jo em quedo amb els de la Junyent.

FORÇA LLEIDA.

#34 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 18 junio 2011 - 01:18

Doncs jo per la manera de parla dels senyors del EFAC, em va donar la sensació que "sentien" més els colors, i teniem més carinyo cap a la UE Lleida. I crec que tenen una millor estructuració del projecte, vam poder coneixer millor als menbres de la directiva. El grup de l'Annabel sol va parla ella, els dos dels costats estaven de "Florero".

#35 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2011 - 01:23

Doncs jo per la manera de parla dels senyors del EFAC, em va donar la sensació que "sentien" més els colors, i teniem més carinyo cap a la UE Lleida. I crec que tenen una millor estructuració del projecte, vam poder coneixer millor als menbres de la directiva. El grup de l'Annabel sol va parla ella, els dos dels costats estaven de "Florero".


Mira si senten els colors que s'ho valen carregar tot. :lol: :lol: :lol:

Els colors de l'Almacelles també els devien sentir molt per aixo ara que tenen l'oportunitat de quedar-se amb el Lleida els deixen plantats.

#36 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 18 junio 2011 - 03:10

De la Junyent, cap novetat. Tots hem vist com ha anat aquest any. Segueix dient que no té res a veure amb el Tatxo, que el pla de viabilitat era impossible (quan durant tot el any ens deia que almenys el presentarien) i la poca sensibilitat que mostra envers la nostra història, hem fan desitjar que no en sigui la propietaria.

Els d'Almacelles, es veuen amb ganes de fer coses però tampoc m'han acabat de donar bones sensacions.

Té collons la cosa però espero i desitjo que la subhasta la guanyi l'Anabel Junyent.

Aquests d'Almacelles es volen carregar tot lo que te a veure amb la UE Lleida, ojo amb el nom que volen ficar: ciutat de Lleida i a sobre anaven de sobrats, els vaig veure bastan xulos. En fi, mal per mal que guanyi l'Anabel.



Jo entenc que lo del nom serà simplement a nivell judicia ja que comprarem els drets de UE LLeida i ho podrem utilitzar a l'escut, la classificació a la lliga, samarreta, oficines... (de cara al públic).


JO HEM QUEDO AMB EL TERCER GRUP!

#37 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2011 - 06:30

Estem entre Guatemala i Guatepeor.

Alguns ens volien fer pensar que això de liquidar el club era una tonteria, un petit detall sense importància, per a que no molestèssim gaire amb tot el procès.
Però la realitat és una altra; aquest any ha mort la UE Lleida i lo que naixerà serà un altre club sense més vincle amb l'anterior que nosaltres, els aficionats.

Veig amb indiferència i una tristesa molt profunda tot aquest circ. M'és totalment igual qui es faci amb el nou club. Han matat el Lleida i amb ell han matat també el meu sentiment com aficionat.

Em faré soci perquè m'agrada el fútbol i em sento molt lleidatà però res mes.

#38 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2011 - 07:00

Estem entre Guatemala i Guatepeor.

Alguns ens volien fer pensar que això de liquidar el club era una tonteria, un petit detall sense importància, per a que no molestèssim gaire amb tot el procès.
Però la realitat és una altra; aquest any ha mort la UE Lleida i lo que naixerà serà un altre club sense més vincle amb l'anterior que nosaltres, els aficionats.

Veig amb indiferència i una tristesa molt profunda tot aquest circ. M'és totalment igual qui es faci amb el nou club. Han matat el Lleida i amb ell han matat també el meu sentiment com aficionat.

Em faré soci perquè m'agrada el fútbol i em sento molt lleidatà però res mes.


Molts clubs hauràn de passar per la mateixa situació i ya veurem quan dura el buit legal que permeti el que està passant aqui o el que va passar a Terrassa o cuants clubs podràn retenir el seu a la seva ciutat, són temps de canvis....

Si et diguessin que l'any que bé, pots tornar a veure un club, de blau, que es diu UE LLEIDA, LLEIDA UE, UE LLEIDA 1939... amb el mateix escut, amb els socis de sempre i sense estar lligats al deute que fa 15 o 20 anys que ens queixem, crec que seria un triomf per tots nosaltres.

#39 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2011 - 07:10

Estem entre Guatemala i Guatepeor.

Alguns ens volien fer pensar que això de liquidar el club era una tonteria, un petit detall sense importància, per a que no molestèssim gaire amb tot el procès.
Però la realitat és una altra; aquest any ha mort la UE Lleida i lo que naixerà serà un altre club sense més vincle amb l'anterior que nosaltres, els aficionats.

Veig amb indiferència i una tristesa molt profunda tot aquest circ. M'és totalment igual qui es faci amb el nou club. Han matat el Lleida i amb ell han matat també el meu sentiment com aficionat.

Em faré soci perquè m'agrada el fútbol i em sento molt lleidatà però res mes.


Molts clubs hauràn de passar per la mateixa situació i ya veurem quan dura el buit legal que permeti el que està passant aqui o el que va passar a Terrassa o cuants clubs podràn retenir el seu a la seva ciutat, són temps de canvis....

Si et diguessin que l'any que bé, pots tornar a veure un club, de blau, que es diu UE LLEIDA, LLEIDA UE, UE LLEIDA 1939... amb el mateix escut, amb els socis de sempre i sense estar lligats al deute que fa 15 o 20 anys que ens queixem, crec que seria un triomf per tots nosaltres.


Els dos teniu raó, això és molt dur, el desànim començarà a tornar de mica en mica, perque com diu en ROD, la UE Lleida ha estat assesinada, això que vé és un "engendro" legal, que em produeix poca trempera, estic trist, hauria d´estar content per seguir d´alguna forma viu el club, però la sensació que em guanya és la frustració.

Desde aquí, donar recolçament a tots els accionistes minoritaris de l´entitat, aquells que van invertir uns diners i ara, sembla que no existeixin per ningú.

Tot és massa trist i brut, quina manera d´acabar...

#40 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2011 - 11:17

jo no vaig assistir perque no podia, pero e parlat amb gent e sentit comentaris i la impresió es que aquests d'almacelles no acaben d'encaixar amb nosaltres,.. i la gran majoria pensa amb l'annabel pero el que a fet, és massa! tot i que diu que no te res a veure amb el tatxo, no m'ho crec! es dificil d'escollir.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos