Ir al contenido


Foto
- - - - -

Desplaçament a Hospitalet!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
138 respuestas en este tema

#41 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 mayo 2011 - 08:49

Esta difícil, però no impossible. Tots al camp del Hospi, animar al Lleida. Llastima del desastre d'avui i del Alzira, sino ja i seriem

#42 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2011 - 10:14

tots a l'hospitalet, la gent que confirmi la seva assistencia per facebook espero que sigui verdadera perque els que monten el bus han de tenir els numeros clars ja que si no som 55 o 50 es suspendra!

#43 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 mayo 2011 - 05:39

Ajudeu-nos a difondre el bus! Hem d'arribar a 45 per poderr fer-lo!! Aquest cop no tenim el suport dels diaris i al partit no hem pogut inforar.

DE LA UE LLEIDA FINS A LA MORT!!


ORGULL I HONOR!

#44 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2011 - 06:49

Un amic i jo, ja estem apuntats!!

Tothom a Hospitalet!

#45 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 mayo 2011 - 08:42

La entrada val 15 euros, tot i aixi jo anire :D

#46 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 mayo 2011 - 09:13

El que està fent la directiva de l'Hospi es il.legal. No poden discriminar a la gent per no ser d'Hospitalet!

#47 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 mayo 2011 - 09:41

Qui vingui amb nosaltres al bus possiblement tindrà entrada gratuita !

Encara no ho podem assegurar però esperem aconseguir-ho!

#48 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 06:52

Abans de jugar el partit contra el mallorca b ja li vaig comentar amb algu que tenia la sensacio que ompliriam un o dos busos.
Pero clar ara que es dificil " a tothom li surten imprevistos", jo em pregunto si haguesim guanyat al mallorca b i tinguesem les coses un pel menos dificils, després si?
Mireu el altre dia a teruel 3 busos de gent del orihuela!
Aixo es el que ens falta una mica mes de serietat en aquests temes.

No em fico amb la gent que no pot vindre doncs per que simplement no pot. com ara un dinar amb familiars que fa temps que no veu o aixo!
Pero e tingut la desgracia de llegir comentaris com " ara que no podem fer els play-off no vinc, o 15 € joder... O volia que pujesim a segona

Jo hi anire si o si! pero han de sortir els comptes als organitzadors no pot ser que perdin diners.

I com molt bé s'anuncia per desgràcia pot ser el ultim partit de la UE LLEIDA, jo ja e anat a un parell de desplaçaments i la veritat es que ens o em pasat be guanyant o perden, animan al equip, i ara més que mai es mereixen que anem alli a fer-los costat, animar-los i qui sap si es dona la carambola i entrem als play-off?
Visca el lleida!

#49 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 06:57

Si aquest bus no es pot fer sent a Hospitalet no entendré res...

#50 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 06:59

Si aquest bus no es pot fer sent a Hospitalet no entendré res...

Ja van dir que es tenia que omplir per poder fer-lo! i espero que si el poguem omplir!

#51 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 07:01

Si aquest bus no es pot fer sent a Hospitalet no entendré res...

Ja van dir que es tenia que omplir per poder fer-lo! i espero que si el poguem omplir!


Si aixo em refereixo que no entendria que no s'omplis.

#52 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 07:02

Abans de jugar el partit contra el mallorca b ja li vaig comentar amb algu que tenia la sensacio que ompliriam un o dos busos.
Pero clar ara que es dificil " a tothom li surten imprevistos", jo em pregunto si haguesim guanyat al mallorca b i tinguesem les coses un pel menos dificils, després si?
Mireu el altre dia a teruel 3 busos de gent del orihuela!
Aixo es el que ens falta una mica mes de serietat en aquests temes.

No em fico amb la gent que no pot vindre doncs per que simplement no pot. com ara un dinar amb familiars que fa temps que no veu o aixo!
Pero e tingut la desgracia de llegir comentaris com " ara que no podem fer els play-off no vinc, o 15 € joder... O volia que pujesim a segona

Jo hi anire si o si! pero han de sortir els comptes als organitzadors no pot ser que perdin diners.

I com molt bé s'anuncia per desgràcia pot ser el ultim partit de la UE LLEIDA, jo ja e anat a un parell de desplaçaments i la veritat es que ens o em pasat be guanyant o perden, animan al equip, i ara més que mai es mereixen que anem alli a fer-los costat, animar-los i qui sap si es dona la carambola i entrem als play-off?
Visca el lleida!


+1 ( l'altre dia ja vaig comentar jo que el lleida et molts seguidors farsants, molt parlar pero despres res)

#53 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 08:33

Doncs de moment el bus no va gaire bé.. :roll:

#54 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 08:51

Quantes persones estan apuntades?

#55 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 10 mayo 2011 - 09:22

Quantes persones estan apuntades?


No arribem a 10. Molta gent diu que anirà, prò els pagats no arribem a 10. Espero que la gent començi a espavilar. Demà trucare a tots els que han vingut a algun bus. Tema entades, estem fent tot lo que podem per poder tenir-ne gratis per tothom!

#56 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 09:43

Quantes persones estan apuntades?


No arribem a 10. Molta gent diu que anirà, prò els pagats no arribem a 10. Espero que la gent començi a espavilar. Demà trucare a tots els que han vingut a algun bus. Tema entades, estem fent tot lo que podem per poder tenir-ne gratis per tothom!

Ja to vaig dir company.. lo que pasaria! a mi i al KRLOS contans que si que venim i lo que et vaig dir si no es fa bus amb cotxe!

#57 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 10:01

Bueno aquest és el MP que li he enviat al company IvN explicant-li perque sera dificil plenar el bus... Amb una ciutat com és Lleida. Perdoneu les faltes.

IvN nose com vols plenar un bus, si ahir va ser la priemra vegada que vaig anar al colegi amb la samarreta de la UE Lleida, ahir més que mai estava orgullos de ser del Lleida i vaig dir que collons ells porten sammaretes del barça i madrid doncs jo portare una del Lleida i al arriba al colegi... el primer que em trobo es un professor i em diu on vas amb aixó i li va dir que aixó per mi tenia un nom i un espai al meu cor cosa que ell no tindrie mai. I li vaig dir que quan algu porta la samarreta del barça o madrid ell no diu res, i per mi aixó es molt mes important que el barça o el Madrid, em vaig marxar amb la sensació de que per ell el Lleida seguia sen una merda pero bueno. nois dle institut en miraven la samarreta de forma rara... Pero bueno jo segueixo estan més orgullos que mai de ser de la UE LLEIDA i tinc lar que a partir d'ara portare més subin la samarreta del Lleida a l'institut.



#58 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 10 mayo 2011 - 10:17

Quantes persones estan apuntades?


No arribem a 10. Molta gent diu que anirà, prò els pagats no arribem a 10. Espero que la gent començi a espavilar. Demà trucare a tots els que han vingut a algun bus. Tema entades, estem fent tot lo que podem per poder tenir-ne gratis per tothom!

Ja to vaig dir company.. lo que pasaria! a mi i al KRLOS contans que si que venim i lo que et vaig dir si no es fa bus amb cotxe!


Si pots guarda un parell de llocs al cotxe. Ia mos partirem la gasofa. Però encara crec possible el bus. Demà trucaré a tothom!

#59 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 10:57

Quantes persones estan apuntades?


No arribem a 10. Molta gent diu que anirà, prò els pagats no arribem a 10. Espero que la gent començi a espavilar. Demà trucare a tots els que han vingut a algun bus. Tema entades, estem fent tot lo que podem per poder tenir-ne gratis per tothom!

Ja to vaig dir company.. lo que pasaria! a mi i al KRLOS contans que si que venim i lo que et vaig dir si no es fa bus amb cotxe!


Si pots guarda un parell de llocs al cotxe. Ia mos partirem la gasofa. Però encara crec possible el bus. Demà trucaré a tothom!


intenta el del bus sino ia farem algo per anari tranquil que a hospitalet i anem segur! no som tan mercenaris com alguns que diuen ser aficionats del lleida i a l'hora de la veritat no ho son.

#60 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 mayo 2011 - 11:01

Bueno aquest és el MP que li he enviat al company IvN explicant-li perque sera dificil plenar el bus... Amb una ciutat com és Lleida. Perdoneu les faltes.

IvN nose com vols plenar un bus, si ahir va ser la priemra vegada que vaig anar al colegi amb la samarreta de la UE Lleida, ahir més que mai estava orgullos de ser del Lleida i vaig dir que collons ells porten sammaretes del barça i madrid doncs jo portare una del Lleida i al arriba al colegi... el primer que em trobo es un professor i em diu on vas amb aixó i li va dir que aixó per mi tenia un nom i un espai al meu cor cosa que ell no tindrie mai. I li vaig dir que quan algu porta la samarreta del barça o madrid ell no diu res, i per mi aixó es molt mes important que el barça o el Madrid, em vaig marxar amb la sensació de que per ell el Lleida seguia sen una merda pero bueno. nois dle institut en miraven la samarreta de forma rara... Pero bueno jo segueixo estan més orgullos que mai de ser de la UE LLEIDA i tinc lar que a partir d'ara portare més subin la samarreta del Lleida a l'institut.


Li vas donar una lliçó a aquest impresentable, no sé quins mestres hi ha ara, quan jo estudiava et feien lluitar per uns ideals, pensar,preguntar-te coses, ara semblen més borregos i xupopters els profes que els adolescents.

Has fet ben fet noi, i aquets que et miren raro la samarreta, no t´amoïnis que si l´equip tornés a tenir dies de gloria, serien els primers a demanar entrades o sortir a cridar al carrer, que els bombin, tu amb orgull defensant el que t´estimes!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos