Ir al contenido


Foto
- - - - -

Acte de protesta Prego de Festa Major Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
86 respuestas en este tema

#41 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 01:45

avere avere, que maclari lo del prego es dema? quan ve el sandro rosell? pero bueno lacte esta programat per dema!

#42 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 02:23

avere avere, que maclari lo del prego es dema? quan ve el sandro rosell? pero bueno lacte esta programat per dema!


A vere perque no hi hagi mes dubtes. Hi ha un prego avui, pero el que ens interesa es el que hi haurá dema a les 20:00 perque hi será el senyor Sandro Rosell. S'ha quedat a davant la botiga del lleida a les 19:00 per tal d'anar tots junts cap a l'ajuntament.
Crec que amb això queda aclarit tot. ^^

#43 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 02:43

Dema tots a les 19:00 davant la botiga del lleida

#44 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 11:19

avere avere, que maclari lo del prego es dema? quan ve el sandro rosell? pero bueno lacte esta programat per dema!


A vere perque no hi hagi mes dubtes. Hi ha un prego avui, pero el que ens interesa es el que hi haurá dema a les 20:00 perque hi será el senyor Sandro Rosell. S'ha quedat a davant la botiga del lleida a les 19:00 per tal d'anar tots junts cap a l'ajuntament.
Crec que amb això queda aclarit tot. ^^


tot aclarit a les 19:00 al camp desports!! Aficionats del lleida,we can!!:D ajaj

#45 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 11:36

Algú ha pensat que el pregó és al saló de plens de la Paeria. I això és a dins de la Paeria? Com preteneu fer-ho des de fora? Els crits no sé sentiran, tot i que amb la sola presència dels aficionats amb pancartes ja és important.

#46 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 11:47

Algú ha pensat que el pregó és al saló de plens de la Paeria. I això és a dins de la Paeria? Com preteneu fer-ho des de fora? Els crits no sé sentiran, tot i que amb la sola presència dels aficionats amb pancartes ja és important.


es aixo, intentar entrar no crec que sigui el millor, ja que aleshores si que podriem ficarnos en problemes.

#47 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 11:56

Algú ha pensat que el pregó és al saló de plens de la Paeria. I això és a dins de la Paeria? Com preteneu fer-ho des de fora? Els crits no sé sentiran, tot i que amb la sola presència dels aficionats amb pancartes ja és important.


es aixo, intentar entrar no crec que sigui el millor, ja que aleshores si que podriem ficarnos en problemes.


La cosa estaria en no parar de cridar a partir de les 8 davant de la Paeria amb pancartes o el que sigui de pel mig. No cal montar cap sarau a dins, sol volem expressar la nostra repulsa a la desaparició del club. Sandro i cia en algun moment han de sortir (i entrar).

#48 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 mayo 2011 - 07:30

JO ja vindré cap a la Paeria, que plego a les 20:00 de treballar

#49 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 06 mayo 2011 - 03:42

Jo crec que l'alcalde no té la culpa de tot això i lo d'avui a les 19:00 no ha de ser per anar en contra de ningú, només per demostrar que la UE Lleida no està sola!

Allà podreu apuntar-vos al Bus a Hospitalet de la última jornada i donar 1 2 o 3 euros (a voluntat) per ajudar a fer una pancareta gegant per dumenge (si sobra algo anirà al bus).

També parlarem de la situació del Lleida i doncs servirà per començar a fer pinya i parlar possibles futures accions!

Finalment anirem al pregó (per allà les 19:20) a demostrar que estem fins al final amb la UE LLEIDA !!


UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA SEMPRE!

#50 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 mayo 2011 - 10:30

M'han dit que els que hem anat des de el camp d'esports hem sortit a TV lleida al telenoticies del vespres, us aviso perque ara fan la redifusió, jo vaig a mirar a vere si em vec 8)

#51 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2011 - 11:46

Hola a tots!
Feie molt temps que no escrivia al foro, tot i que us he anat seguint durant aquests anys.
Avui he estat a la Plaça Paeria, i després del que he vist, he decidit tornar a escriure per felicitar-vos. M'heu fet sentir orgullos de ser del Lleida.

Moltes gràcies a tots per la estima que heu demostrat cap al nostre equip

#52 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2011 - 11:59

Per tots els qui em anat a la plaça de la paeria un aplaudiment
Gran gest de Jerson,Miki i Gabernet

Em demostrat que el lleida no esta sol!

#53 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 mayo 2011 - 12:02

Crec que ha sigut un acte molt bonic, gracies a tots!!

Quan era alli cantant amb vosaltres, me fixat el les cares de la gent que ens observava i moltes eren de sorpresa, altres tenien un somriure i fins hi tot he vist gent que cantava :D

Enhorabona a tots a seguir aixi!!!

#54 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 mayo 2011 - 12:04

ha estat molt bé! encara que s'esperva més gent...

#55 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 mayo 2011 - 12:09

ha estat molt bé! encara que s'esperva més gent...


Siii.. u.u pero hem sigut uns quants que es el que importa! ^^

#56 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 mayo 2011 - 07:26

El detall del Xavi, el Gerson i el Miki ha estat molt bé. He3 estat parlant amb el Xavi i ells realment han demostrat tenir sentiment de club.

També ha estat important que, tot i que la majoria éreu joves, ens hem reunit unes quante spersones amb uns anyets més a l'esquena. Fins i tot hi havia 3 o 4 que devien passar la corantena i tot.

Avui quan llegeixi els diaris ja veurem quin ressò ha tingut.

#57 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 mayo 2011 - 07:42

M'alegro molt de que us fessiu sentir. Penseu que molta gent com jo, que no hi vaig poder assistir, estavem representats per vosaltres.
Si algú pot penjar una petita crònica o alguna foto, estaria bé!

Gracies i enhorabona a tota la gent que hi va poder assistir. nosaltres som el motor de la UE Lleida.

Es comenta el bonic detall que van tenir els tres jugadors que digueu però.... que van fer?

Un cop més, moltíssimes gracies i ens veiem diumenge!
FORÇA LLEIDA!

#58 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 mayo 2011 - 07:44

El detall del Xavi, el Gerson i el Miki ha estat molt bé. He3 estat parlant amb el Xavi i ells realment han demostrat tenir sentiment de club.

També ha estat important que, tot i que la majoria éreu joves, ens hem reunit unes quante spersones amb uns anyets més a l'esquena. Fins i tot hi havia 3 o 4 que devien passar la corantena i tot.

Avui quan llegeixi els diaris ja veurem quin ressò ha tingut.


De moment, el diari Segre, en la seva edició digital, no comenta res: http://www.segre.com...bols-de-ponent/

#59 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 mayo 2011 - 07:45

a la edició especial de la graderia han dit que hi havia un grup d'aficionats davant la paeria que estaven protestant per la situació de la U.E. Lleida i que feien força soroll

#60 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 mayo 2011 - 08:14

Es comenta el bonic detall que van tenir els tres jugadors que digueu però.... que van fer?
FORÇA LLEIDA!


Bé, van estar allà fent bulto. Es van afegir en algunes consignes que es cridaven i el Gerson va dirigir una paraules i tot pel megàfon.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos