Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fem algo ?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
97 respuestas en este tema

#81 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 09:13

Bon día; ahir la nit a casa meva estavem fets una merda ,totalments esfonsats , però aquest matí si agafes el segre , sembla que la situació està controlada, no? sembla que la continuitat esportiva està garantida i que fins i tot potser es conserva el nom , tal com va fer el Terrasa l´any passat. Les declaracions d´Annbel i de l´alcalde també van pel mateix camí.. en fi tot plegat és un bon follón.. però tot sembla que sigui un pla que estava ben instrumentat per Tatxo, Annabel, Ros, i aqui si que ens podem sentir enganyats com a socis

això si, si llegeixes La Manyana d´avui ,la noticia de l´amic Laso es ben diferent i ens dona per morts

esperem que la cosa acabi el mes be possible siusplau....

#82 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 09:45

Ja ho vaig dir ahir i ara ho torno a dir. No em crec res. Si es pot fer aquesta mafiada, tothom que tingui deutes faria el mateix.

Canviar el nom del club, i tot queda igual? I els 24 milions € què? ens n'oblidem i ja està?

Això és una pres de pèl. Tant de bo m'equivoqui, però el Lleida està llest.

#83 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 10:27

Ja ho vaig dir ahir i ara ho torno a dir. No em crec res. Si es pot fer aquesta mafiada, tothom que tingui deutes faria el mateix.

Canviar el nom del club, i tot queda igual? I els 24 milions € què? ens n'oblidem i ja està?

Això és una pres de pèl. Tant de bo m'equivoqui, però el Lleida està llest.


No es només canviar el nom del club, es canviar la Raó Social (nom), canviar el NIF,.... en definitiva, canviar la identitat jurídica del club.
El deute, doncs si, desapareix. Millor dit, queda pendent de pagar per l'altra entitat jurídica (U.E.Lleida) que, al no existir, no paga.

#84 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 10:29

Ja ho vaig dir ahir i ara ho torno a dir. No em crec res. Si es pot fer aquesta mafiada, tothom que tingui deutes faria el mateix.

Canviar el nom del club, i tot queda igual? I els 24 milions € què? ens n'oblidem i ja està?

Això és una pres de pèl. Tant de bo m'equivoqui, però el Lleida està llest.


No es només canviar el nom del club, es canviar la Raó Social (nom), canviar el NIF,.... en definitiva, canviar la identitat jurídica del club.
El deute, doncs si, desapareix. Millor dit, queda pendent de pagar per l'altra entitat jurídica (U.E.Lleida) que, al no existir, no paga.


*CIF*

ho consultare a un advocat, el tema desaparició i pagaments.

FORÇA LLEIDA!

#85 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 11:32

Com bé heu anat comentant diversos foreros d'aquí, gran part dels lleidatans està gaundint encara amb la eliminatòria de la "punyetera" Champions... mentre el el passat, el present i el més important, el futur de la U.E. Lleida està a pocs instants d'ensorrar-se, és trist però és així.

Vull comentar un parell d'aspectes;

En primer lloc, manifestar-se als Camps ho trobo fora de lloc i com així al pregó, ja que ni el Sandro Rosell ni la resta en tenen res a veure (cal afegir els inconvenients amb els Mossos ja que al no ser una mani comunicada ens podrien barrar el pas)

Per tant, considero que a qui hem de fer saber la nostra INDIGNICACIÓ, és als actuals directius de la U.E. Lleida, abans del partit quan vulguin accedir a l'estadi.

Per altra banda, no patiu en quants assistirem.....com passa en els partits en el Camp d'Esports, els de sempre, però els que hi serem serà de sentiment.

U.E. Lleida SEMPRE!!


No et falta raó en lo que comentes de que manifestar-se en el pregó està fora de lloc, però seria una manera de que els mitjans i la gent de Lleida s'enteressin del que passa. Lleida es una ciutat adormida i, per tant, a vegades necessita una bona sacsejada per a despertar-se, treure's les lleganyes i obrir els ulls. El pregó de la Festa Major, i més si hi ha el Sandro Rosell serà un bon aparador per a tot aixó que he comentat.
Dit això, també vull afegir que per fer-nos sentir durant el pregó, no cal insultar ningú ni trencar res, n'hi ha més que de sobres en apagar les paraules de l'Alcalde (per exemple) amb càntics a favor del Lleida o cantant l'himne!!


laveudetorres crec que la manifestació que volem fer el dia del prego de la festa major no es per trencar res ni insultar sino fer-nos notar que sapiguin que el lleida te una afició que no labandona i que esta aqui present!

#86 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 11:36

Una cosa esta clara el pregor es per anar alli i saber que si hi ha gent que sent el lleida!

No per trencar ni tirar pedres.

#87 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 11:57

e tret la meva bufanda del lleida de primera al balco es veu a la part de paseig de ronda com anan a riu, visca el lleida!

#88 aitor_lleida123

aitor_lleida123

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:02

Fa un mes, em comenta un entrenador de la base del Lleida, que la Annabel Junyent, els hi va dir, que tenia el pla de viabilitat fet, i que no podien deixar desapareixer un club com el Lleida amb la seua historia aixi com aixi.

Ara, ja no se que pensar de l'Annabel, ens l'ha fotut doblegada.


doncs pensar el mateix q les altres directives q son uns cabrons...

#89 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:06

I encara esta tia vol presidir l'equip l'any que be siusplau que no es presentí al camp ho jo personalment no se com reaccionarem a mes de un ens va dir personalment que el club se salvaria.

#90 StreetHool

StreetHool

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:08

Posted Image

#91 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:13

Hem de anar fen pinya i mobilitzant a gent, dos persones mes i jo vindrem.

#92 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:16

jo tambe vui vindre, qe tenim que anar amb samarreta del lleida?

#93 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:20

I bufanda bandera tot lo que es tingui

#94 StreetHool

StreetHool

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:22

EN CAS DE QUE NO ENS DEIXIN ACCEDIR A L´AJUNTAMENT, ENS QUEDEM A LA PORTA!!! TOTS JUNTS PODEM!! MAXIMA DIFUSSIÓ!

#95 yasunaga

yasunaga

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:26

No poden jugar així amb els sentiments de tanta gent. Un dels clubs més importants de Catalunya, i on està l'administració pública, l'ajuntament, el gobern, ... Avui i sempre, visca el LLEIDA

#96 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:28

Jo pensava que el prego era al balcó de l'ajuntament es dins pues no entrarem doncs a cridar des de fora que ja ens sentiran prou.

Se li podia dir als jugadors així els agrairien el seu esforç.

#97 StreetHool

StreetHool

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes

Escrito 04 mayo 2011 - 12:29

Pel que m´han comentat la premsa ja está informada inclos... TOTS A LA XIULADA POPULAR!!!!

#98 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes

Escrito 04 mayo 2011 - 12:31

Podreu porta bombo i tot mes soroll que això




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos