Ir al contenido


- - - - -

descendereis


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#21 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 12:40

Mira glaria company t'aconsello q m'oblidis i pasis de mi, jo tb ho fare, no val la pena discuti en una web on l'important és el nostre lleida i no coses personals, ara et demano q cuidis les paraules cap a mi i una mik de respecte. Força lleida!!!

#22 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 02:27

ta mare li van fer una operacio al cerbell per a q pogues superar el tenir un fill tan anormal com tu

impressionant. no se quantes vegades te vist perdre els nervis. noi calmat una mica, prente una tila, fumat un peta, o si no feste una gaiola.

si mas de dir algo personalment m'escrius un privat com jo et vai fer a tu, q per cert no vas tenir collons a contestar

:?: :?: :?:
jo et contesto les vegades que vulguis. mencanta fer rabiar als cules

o vens a lleida i mu dius ala cara

soc de lleida. tu ets molt valent eh?

ara et demano q cuidis les paraules cap a mi i una mik de respecte

respecte? Ferran76 escrigué:
lo q teni q ase es trabaja mas y no gorronea a to el pai con la peona. Venga q t den!

aplicat el cuento

per cert, no se en kin post tornes a dir algun forero que llegeixi, es documenti o no se ke.ets molt cansino noi

apa deu. jo tb penso en tu

pd: proposo que al novaes li concedeixin la insignia d'or i brillants del club :lol:

#23 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 02:31

Glaria l'unica diferencia entre tu i el Ferran es q ell ja fa anys q volte x aqesta web i tu nomes cal mirar el nomvbre de misatges q tens...
Aixi q tots a respectar-se mutuamtn, q al fi i al cap som tots del Lleida no?

#24 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 02:34

Al Ferran76 el coneixo personalment, i es un dels q va ajudar a col-locar el mosaic el dia q vam pujar a 2 A contra el Celta B

#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 02:48

bona idea,a vere si veiem al Juan del Nastic xDDDD

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 02:53

Aposto per la idea del Mob, a jo tambe hem faria gracia coneixer la gent amb ki tracto pel forum, i aixi poder conversar del nostre lleida, i proposar iniciatives per animar una miketa l'ambient del camp d'esports, algo q esta molt oblidat ultimament, i q algu (ja q el club, molt no es mulla) ho te que treure a flot. Que la gent opini. Visca el Lleida!!

#27 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 03:04

Perdoneu-me, el que a escrit la frase com a invitat eh sigut jo, lo q no eh pensat en identificarme com a usuari. :P A jo tb hem faria MOLTA ILUSIO saber ki es el juan del nastik, indiscutiblement, l'escencia dakest estiu dins el nostre forum

#28 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 03:18

Glaria l'unica diferencia entre tu i el Ferran es q ell ja fa anys q volte x aqesta web i tu nomes cal mirar el nomvbre de misatges q tens...
Aixi q tots a respectar-se mutuamtn, q al fi i al cap som tots del Lleida no?


taseguro ke entre el ferran i jo hi ha moltes mes diferencies. amb lo dels missatges que vols dir? que ell te mes dret a faltar? o es mes del lleida?que no escriga, no vol dir que no llegeixa

pd1: segur que ets del farsa
pd2: jo soc ironic, no irrespetuos. i si ataco, ataco la persona, no el colectiu
pd3: el futur del mob es detectiu. almenys te un futur
pd4: ara entenc lo del mosaic el dia del celta

#29 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 03:23

SI soc del Barça i?entens lo del mosaic?es q faltabes tu x ajudarnos jaja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#30 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 03:31

Crec q seria una molt bona idea això de la qdada, aixi ens coneixeriem tots, tot i q ja es va fer amb lo del mosaic i la gent no va respondre massa, va ser una currada! Per altra banda, gracies pìkacho i a tu glaria no tinc res mes a dir-te, cuidat molt noi. Força Lleida!!!!

#31 guanchi

guanchi

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 06:45

Si, si...
Este es de cadi como yo de algeciras...madre mia...No me extrañaria que fuese uno de nuestro vecinos tarraconenses....En fin...Que deplorable la imitacion de cadista....En fin, xiket...Te pagare unas vacaciones a cadiz para k veas como hablan de verdad, que aunk eso veo k lo tienes medio aprendido...NO SE ESCRIBE TAL I COMO SE HABLA, NI AKI...NI EN PLASENCIA...
ADEU BURRO

#32 Fede

Fede

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 07:11

no tingis rabia nene es la vida...... kedate kon tu cadis a lli as perdido as perdido i . joderya veremos tanto hablar tanto hablar al final sera tu equipo el ke bajara a segunda b


visca lleida

#33 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 06 septiembre 2004 - 09:13

Lo de la quedada es una idea muy buena... para los que puedan ir. :(
A mi me encantaría ir pero estoy un poco lejos. Os espero cuando os acerqueis por Vitoria. Y que conste que soy un aficionado de los de verdad, de los que sufre y se emociona con el equipo

Saludos!!!!

#34 _Crack_

_Crack_

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 120 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2004 - 11:15

jajaja!! pike pike!!ue!!!!!!!
weno...k pareu de fer la pena els dos..perque aki es parla del lleida i tot el seu entorn...per a dir akestes xorrades pues jo que se....envieiuvos missatges, truqueuvos, parleu pel xat, el msn..pero els demes no volem lleir i perdre el temps amb akestes coses ja que l´ aprofitem per a informarnos del nostre ekip.
Apa dew!!!

#35 gadir

gadir

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 06:04

Bueno me extraña q el personaje q ha iniciado este post sea de cadiz, mas que nada pq parece desconocer q el cadiz lleva 0 puntos; o lo desconoce o es que es muy carajote; pq decir q un equipo como el lleida va a descender viendo el partido que hizo uno y el partido que hicieron los otros, y ademas llevando nosotros 0 ptos..., o no es del cadiz o muy bien del coco no debe de estar.
Por cierto, aqui podeis ver fotos del cadiz-lleida
http://usuarios.lyco.../curvasurcadiz/

#36 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 08:38

Glaria, a la gen del lleida com el Ferran76 los deixes estar as comensat tu a insultal a ell.

No veieu qe aqesta gen be aqui a provocar? Ojala puguessin fer fora a la gent daqet tipus
E vis gen insultan a de altres equips qe aixo tp me semble b xo.... insultar a un lleidatà com Ferran o qualsevol daqestes maneres no te perdo de deu

Tu arribes i directe a insultar? Un altre qe vol arribar a expert aviat

#37 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 07:43

No veieu qe aqesta gen be aqui a provocar? Ojala puguessin fer fora a la gent daqet tipus


el webmaster em pot fer fora

E vis gen insultan a de altres equips qe aixo tp me semble b xo.... insultar a un lleidatà com Ferran o qualsevol daqestes maneres no te perdo de deu


denunciam

Un altre qe vol arribar a expert aviat


kina mania teniu amb el numero de missatges

#38 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 12:26

jo penso k glaria no a fet res per estar en contra dell

#39 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 08 septiembre 2004 - 12:35

deixeu de liarla, i a vere si el webmaster tanca aket post.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos