Ir al contenido


Foto
- - - - -

Alicante CF-UE LLEIDA (Diumenge 17 d'Abril a les 17:00)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
153 respuestas en este tema

#121 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:01

Algu sap sobre quina hora és l'arribada dels jugadors al camp d'esports? Si no és molt tard és pot anar a felicitar-los, però suposo que serà tard al jugar allí a Alacant.

#122 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 abril 2011 - 06:01

Visca Rayo i visca el Lleida!!

#123 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:06

Algu sap sobre quina hora és l'arribada dels jugadors al camp d'esports? Si no és molt tard és pot anar a felicitar-los, però suposo que serà tard al jugar allí a Alacant.


Puff!!! SUBIDON!!!! Aixo seria genial!! :D El que pasa que com a mínim tenen 7 o 8 hores de trajecte amb autocar... cosa que ens complica la rebuda... u.u

#124 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:07

Estic a punt de plorar, companys!!! Només se m'acut dir això, estic a punt de plorar!!!
Quin partidàs el d'avui, s'ha tingut que lluitar contra totes les adversitats: gol en contra als set minuts de partit, fatal estat de la gespa, el vent en contra...
I s'ha remontat a la segona part amb gols d'un gran Paco Vázquez, que s'ha jugat l'expulsió a l'última jugada del partit per salvar l'empat de l'Alacant (de cada dia m'agrada més el Paco), i del pitxitxi de l'equip i gairebé del grup com és Rayo (quin golàs ha fet, per tot l'escaire!!!).
Increïble la pinya que han format els jugadors en quan l'àrbitre ha xiulat el final, que grans que són!!!
I el millor de tot és que aquest era, molt possiblement, el partit més dificil del que queda de temporada, i s'ha guanyat!!!
Tots els jugadors estan en un gran moment de forma, i els play-offs que cada vegada es veuen més a prop!!!
Acabo aquest comentari tal com l'he començat: estic a punt de plorar!!!

VISCA EL LLEIDA, FORÇA LLEIDA!!!

SOM-HI LLEIDA!!!

TORNAREM!!!

#125 bermu21

bermu21

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 73 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:09

Deixeu-me dir-vos que encara no em crec el gol de Rayo... LA MARE QUE EM VA PARIR!!!!!

Pletòric. Denotareu alegria i joia a la meva crònica jajaja

"Una obra d'art de Rayo per seguir amunt (1-2)"

http://www.esportiu....guir-amunt-1-2/[/b]

#126 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:14

Deixeu-me dir-vos que encara no em crec el gol de Rayo... LA MARE QUE EM VA PARIR!!!!!

Pletòric. Denotareu alegria i joia a la meva crònica jajaja

"Una obra d'art de Rayo per seguir amunt (1-2)"

http://www.esportiu....guir-amunt-1-2/[/b]


El link l'has posat malament, si et fixes al final del link surt, [/b] aixo és per lo de la negreta ho as de treure... el link de l'esportiu quedaria així: http://www.esportiu....guir-amunt-1-2/

#127 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:17

Algu sap sobre quina hora és l'arribada dels jugadors al camp d'esports? Si no és molt tard és pot anar a felicitar-los, però suposo que serà tard al jugar allí a Alacant.


Puff!!! SUBIDON!!!! Aixo seria genial!! :D El que pasa que com a mínim tenen 7 o 8 hores de trajecte amb autocar... cosa que ens complica la rebuda... u.u



Us imagineu la cara que els hi quedaria si a les 3-4 de la matinada ens veguesin alli al camp d'esports esperant-los?¿?¿ MARE MEVA!!!! SERIA GENIAL! :lol: Crec que no s'ho creurien jeje
Pero coi, estareu amb mi ques'ho mereixen, encara que sigui casi imposible fer aixo.

#128 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:19

Un grup d'aficionats em anat a veure el partit a la penya "Som un Sentiment" i la veritat com s'ha patit desde l'inici, i quina alegria quan Rayo ha fet el gol de la victoria, al final tots estavam celebran la victoria i cantan el himne del Lleida!!

QUE GRANS!!!

TORNAREM!!

#129 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:24

gran paco que s'ha expulsat per salvar l'equip

#130 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:25

Encara estic flipant, quin gran partit hem pogut gaudir avui, del nostre Lleida!!!.

Realment és per emocionar-se, i al final gràcies a tv3 per donar el partit, però també, estic segur que estaran contents del partit, ha sigut molt millor que el derby d´ahir, s´ha vist molt més futbol, les audiències que diguin el que vulguin,però avui, he disfrutat i molt , per mi és com guanyar una final,estic amb l´adrenalina a tope,què grans,que grans!!!!!!!!

Encara falta acabar de lligar el tema,avui disfrutem perque feia temps que no ho podiem fer amb tant d´orgull!, increible, maravellòs, no tinc més adjectius per definir l´estat de joia en el que m´ha deixat aquest grup humà.

Ens ho mereixem!

Tornarem!!!

#131 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:30

Hi ha hagut moments que dubtava si estava veient tv3....feia molt temps que els senyors locutors no defensaven al Lleida en les decisions arbitrals ni elogiaven el joc de l'equip....

#132 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:31

el qe es imposible es el qe fan aqests jugadors!! Quin orgull com defensen la samarreta!! i anar a rebrel's serian un grandissim detall:D

#133 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 17 abril 2011 - 06:37

Quina sensació d'orgasme constant!!! Ha passat quasi una hora des de que l'àrbitre ha xiulat i tinc aquell nerviosisme al cos encara.


Que gran!!!!!

#134 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 07:00

el qe es imposible es el qe fan aqests jugadors!! Quin orgull com defensen la samarreta!! i anar a rebrel's serian un grandissim detall:D


ANEM!!! L'unic en contra es l'hora d'arribada! jo calculo entre 3 i 4 de la matinada :? Pero s'ho mereixen! Es calr que S'HO MEREIXEN!

Seria super bonic fer-lis una benvinguda a aquelles hores.

#135 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 07:01

Foto del twitter de rayo


http://yfrog.com/h6mbmudj

#136 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 abril 2011 - 07:04

Foto del twitter de rayo


http://yfrog.com/h6mbmudj


Quina pinya que formen, que grans que són!!!

#137 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 abril 2011 - 07:13

Només diré una cosa: Visca la Unió Esportiva LLeida!

#138 patata

patata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 07:18

que opineu de l'actuació de l'arbitre ? :x
sort que hem guanyat, perque sino l'arbitre hauria set el centre d'atenció i de critiques. crec que ens ha perjudicat en moltes jugades

#139 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 abril 2011 - 07:20

que opineu de l'actuació de l'arbitre ? :x
sort que hem guanyat, perque sino l'arbitre hauria set el centre d'atenció i de critiques. crec que ens ha perjudicat en moltes jugades


S'ha de dir que a la primera part s'ha tragat un penal a favor de l'Alicante amb 1-0 al marcador...

#140 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 abril 2011 - 07:21

que opineu de l'actuació de l'arbitre ? :x
sort que hem guanyat, perque sino l'arbitre hauria set el centre d'atenció i de critiques. crec que ens ha perjudicat en moltes jugades


Ha estat desastròs, només tenia un criteri en les faltes, a favor dels de casa, malament en els dos penals que s´ha tragat, malament en la darrera jugada ,per mi, el Paco ni el toca al davanter de l´Alacant, i malament en el criteri al ensenyar les targetes grogues, un desastre!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos