Ir al contenido


Foto
- - - - -

Firmeu l'empat a alacant?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 abril 2011 - 10:23

Jo el firmaria.. ;) Contra els equips d'adalt fa poc vem punxar dos setmanes seguides (Orihuela i Badalona).
Bé, de fet, és una tonteria pensar en firmar o no firmar ja que el que passi passarà... ;)

#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 abril 2011 - 10:26

El consideraria un bon resultat, però no el signo.

#3 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 abril 2011 - 10:30

El consideraria un bon resultat, però no el signo.


+1

#4 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 10:32

Seria un bon resultat no ens enganyem. pero si mantenim aquet nivell de joc? Qui ens para?

Guanyar alli significaria un pas important! abans de rebre l'alzira!

Jo confio amb aquet equip!

#5 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 10 abril 2011 - 10:35

Jo mai el firmaria. En aquests moments de la temporada no es pot fallar, si empatem possiblement l'Oriola ens tornara a passar, i no dependrem de nosaltres mateixos. Ara mateix depenem de nosaltres, no podem deixar escapar les oportunitats. Guanyant a Alacant, deixariem un rival menys per la lluita pels play-off amb el goal average guanyat.
A Alacant només val guanyar

#6 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 abril 2011 - 10:39

El que tingui que ser, serà.
El que tinc clar és el que els jugadors hi aniran plens de confiança i amb la seguretat d'estar fent les coses ben fetes, i això em motiva a pensar en que es pot treure una victòria d'Alacant.
Però com he dit, el que tingui que ser, serà.

#7 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 abril 2011 - 11:47

Parlant del proper partit, s'ha confirmat que el Canal Nou2 televisarà l'Alicante-Lleida a les 17:00h. Esport 3 aprofitarà la senyal?

#8 sergi_alcoletge

sergi_alcoletge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 60 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 08:17

si ome a començat la bona ratxa i si volem un lleida al fifa, tenim que guanyar!

#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 abril 2011 - 09:26

Parlant del proper partit, s'ha confirmat que el Canal Nou2 televisarà l'Alicante-Lleida a les 17:00h. Esport 3 aprofitarà la senyal?


Sempre s'omplen la boca d'aixo, d'aprofitar els partits que els ofereix el Canal9 i ja veuras com no el fan xD

#10 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 10:30

Un empat és un mal resultat, el seté el tenim a 3 punts. Esta clar que serà el que tingui de ser, però un victòria i un cop de sort amb els partits d'Alcoyano y Badalona ens pot deixar en bon lloc. Tenim partits contra equips molt asequibles, però aquests són els que donen la sorpresa, a poder ser cal fer els deures abans.

#11 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 12:53

si ome a començat la bona ratxa i si volem un lleida al fifa, tenim que guanyar!

Sí, allò del Fifa...Si sortiguèssim al Fifa seria impresionant veure els noms reals dels jugadors, algunes dades...Els camps que jugaria el Lleida estarien plens(perquè sempre estan plens)...

#12 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 11 abril 2011 - 03:54

Jo no firmo cap empat... Crec que hem d'intentar quedar primers guanyar-ho tot com al final de la 1a volta. Si no es queda primer, es molt difícil pujar.

PODEM !

#13 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 05:10

Jo no el firmo, malgrat serà un rival complicat i el camp ,segons sembla, tampoc estarà en bones condicions, aquest equip demostra jornada a jornada, que pot guanyar a qualsevol rival, sigui qui sigui, i on sigui, per tant, sabent de la dificultat del partit, jo no firmo res, encara que si empatem, podria ser un bon resultat, perquè confio en l´At. Balears i en el Terol, per donar-nos una empenteta extra cap al nostre objectiu.

#14 patata

patata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 05:18

jo cerc que l'empat serà bo si dijous seguent a casa contra l'alzira sumem els tres punts. Per mi el més important és guanyar els 6 punts de casa i després treure algo dels partits de fora.
60-62 punts crec que estarà el play-off :?

#15 sergi_alcoletge

sergi_alcoletge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 60 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 05:28

si ome a començat la bona ratxa i si volem un lleida al fifa, tenim que guanyar!

Sí, allò del Fifa...Si sortiguèssim al Fifa seria impresionant veure els noms reals dels jugadors, algunes dades...Els camps que jugaria el Lleida estarien plens(perquè sempre estan plens)...


e pero molaria, al ''modo manager'' cuant creieu que posarant de diners?

#16 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 05:32

Puntuar a Alacant crec que seria un bon resultat sempre i quan després es guanyès a casa a l'Alzira.

SOM-HI LLEIDA!

#17 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 11 abril 2011 - 05:57

Això és molt relatiu; un empat és bo o dolent depen de com vagi el partit i depen dels resultats dels rivals i depen de lo que facis després a casa.

Com que ningú ha de firmar res abans d'un partit els jugadors sortiran a guanyar, com sempre.

No hi ha més.

#18 Guoldan

Guoldan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 07:15

jo no el firmo i mes sabent que estem en ratxa.

Es mes si el guanyem, eliminem un rival directe i si perdem o empatem encara els hi deixem alguna oportunitat de jugar el playoff

#19 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 abril 2011 - 07:54

si ome a començat la bona ratxa i si volem un lleida al fifa, tenim que guanyar!

Sí, allò del Fifa...Si sortiguèssim al Fifa seria impresionant veure els noms reals dels jugadors, algunes dades...Els camps que jugaria el Lleida estarien plens(perquè sempre estan plens)...


e pero molaria, al ''modo manager'' cuant creieu que posarant de diners?


Els diners em són el de menys... Em conformo amb que el Nakor no surti Calb, com a un Fifa que vaig tindre, que surtien nakor i nose quin altre jugador calbs, però bueno.

#20 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 abril 2011 - 09:18

Això és molt relatiu; un empat és bo o dolent depen de com vagi el partit i depen dels resultats dels rivals i depen de lo que facis després a casa.

Com que ningú ha de firmar res abans d'un partit els jugadors sortiran a guanyar, com sempre.

No hi ha més.


+1




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos