Ir al contenido


Foto
- - - - -

UE LLEIDA-CD Teruel (Diumenge 10 d'Abril a les 17:00)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
192 respuestas en este tema

#141 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 abril 2011 - 07:13

Comunicat Oficial

Un gran Lleida ha aconseguit aquest diumenge una doble victòria que ha servit per rememorar tardes glorioses al Camp d'Esports. La primera d'elles s'ha produït al terreny de joc, on els d'Emili Vicente han superat (3-0) a un Teruel que no ha pogut fer res davant l'allau de joc local. La segona, i tant o més important que la primera, ha tingut lloc a la grada, on 4.100 espectadors -la millor entrada dels darrers cinc anys- han gaudit amb un partit que ha acabat situant al Lleida en zona de promoció d'ascens a Segona divisió A.

L'afició ha respost amb escreix a la iniciativa engegada pel club de regalar una invitació a cada soci i de posar preus populars per al públic en general. Ja només aquest diumenge s'han despatxat a les guixetes prop de 2.000 entrades, que s'han de sumar a les 700 invitacions que s'han repartit entre els socis. I el resultat ha estat un ambient espectacular, amb onada inclosa, que feia molt temps que no es veia al Camp d'Esports.

Amb el públic entregat, el Lleida ho ha donat tot al terreny de joc. A la primera part, ha dominat el joc en tot moment i ha gaudit d'alguna ocasió de gol, però ha pecat potser d'excés d'ansietat. A la segona meitat, els blaus han liquidat el partit en només un quart d'hora. Xavi Jiménez, amb una espectacular rematada des de fora de l'àrea, ha obert la llauna als 47 minuts de joc. Vuit minuts després, als 55, Gallego ha fet el 2-0 a l'empényer sobre la mateixa línia de gol una rematada de Rayo que es dirigia a plorant a porta després de batre per baix al porter Caballero. I cinc minuts després, el mateix Rayo ha fet el 3-0, a l'executar un penal provocat per Xavi Jiménez amb un espectacular moviment dins de l'àrea.

A partir d'aquí, el Lleida s'ha dedicat a disfrutar del gran ambient de futbol i en cap moment ha vist perillar una golejada que, davant de més públic que mai, suposa tot un bany de confiança. Ha estat una victòria d'aquelles que fan afició i d'aquelles que confirmen que aquest equip va llançat cap al play off d'ascens. De moment, després dels resultats d'aquesta jornada, el Lleida és quart, amb un punt de marge sobre el cinquè, l'Orihuela, i tres sobre el Sant Andreu i l'Alicante, el proper rival dels blaus. Per dalt, els d'Emili Vicente ja lluiten també per la segona i la tercera plaça. El Badalona, que és segon, ja només és a dos punts del Lleida. I l'Alcoyano, tercer, està davant només pel goal-average. El líder és el Sabadell, que es manté a set punts.

Amb aquest panorama, tot sembla indicar que el millor encara està per venir.

#142 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 abril 2011 - 07:14

Ha estat el partit perfecte. Gran entrada, bon joc, enorme resultat i cap al PLAY-OFF.

Crec que es un dels dies més feliços com a aficionat blau que recordo. BESTIAL!

VISCA EL LLEIDA!

#143 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 07:21

Comunicat Oficial

Xavi Jiménez, amb una espectacular rematada des de fora de l'àrea, ha obert la llauna als 47 minuts de joc. Vuit minuts després, als 55, Gallego ha fet el 2-0 a l'empényer sobre la mateixa línia de gol una rematada de Rayo que es dirigia a plorant a porta després de batre per baix al porter Caballero. I cinc minuts després, el mateix Rayo ha fet el 3-0, a l'executar un penal provocat per Xavi Jiménez amb un espectacular moviment dins de l'àrea.


Perquè no es pot acabar la lliga ara!! :lol:

Al final el gol és de Rayo o de Gallego?, m'ha semblat que era de Gallego però també estaria bé que li donèssin al Rayo per motius de pichichi.

:lol:

#144 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 abril 2011 - 07:27

Doncs fent 4 números tontos: 2.000 entrades + 700 invitacions + 1.500 habituals = 4.200 espectadors.

Recaptació: Tenint en compte que s'han venut entrades a 2 i 5 euros, doncs suposo que haurà set superior als 4.500 €, quan normalment crec que no arribem ni al miler.

La veritat és que feia molt goig avui l'estadi i s'ha viscut un gran ambient. Hem de seguir treballant perquè lo dificil no és arribar, lo dificil és mantenir-se!

Enhorabona a tots!

#145 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 10 abril 2011 - 07:29

M'he emocionat quan ens han seguit la ola i cada dos per tres mirava el camp per gaudir de la bona assitencia (jo diria 5000). Avui he sentit moltes coses i estic més orgullos que mai de l'equip. Molt bona la rebuda als jugadors despres del partit i molt bon rollo entre tots...
Aquest any pinta molt be !!

pd: fem bus a alacant?

#146 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 abril 2011 - 07:49

Pues definitivamente nos habeis dado un buen repasito parece ser .. os dejo la cronica del partido para que disfruteis

http://www.aragon2.c..._quince_minutos

pregunto: tan mal hemos estado ... ?? 8O 8O


Ha sido un partido igualado, el Teruel ha ido a remolque i en la 2da parte parecia que salian con mas impetu i ganas de marcar gol.. pero el 1-0 en el 48 ha roto el partido i vuestros jugadores se han rendido, cabe decir que en la media parte se ha regado el campo, y eso ha favorecido mucho el juego del Lleida, sobretodo en el 1r gol donde la pelota ha entrado planeando por la hierba y vuestro portero se la ha comido con patatas.

#147 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 07:55

M'he emocionat quan ens han seguit la ola i cada dos per tres mirava el camp per gaudir de la bona assitencia (jo diria 5000). Avui he sentit moltes coses i estic més orgullos que mai de l'equip. Molt bona la rebuda als jugadors despres del partit i molt bon rollo entre tots...
Aquest any pinta molt be !!

pd: fem bus a alacant?


partidas, ambient genial, tot perfecte!! BUS ALACANT!! sisi

#148 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 10 abril 2011 - 07:59

M'he emocionat quan ens han seguit la ola i cada dos per tres mirava el camp per gaudir de la bona assitencia (jo diria 5000). Avui he sentit moltes coses i estic més orgullos que mai de l'equip. Molt bona la rebuda als jugadors despres del partit i molt bon rollo entre tots...
Aquest any pinta molt be !!

pd: fem bus a alacant?


partidas, ambient genial, tot perfecte!! BUS ALACANT!! sisi


Demà trucarem al club a veure si ens pot aconseguir entrades i preguntarem el preu de bullich!

#149 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:09

Jo vull saber el número exacte de persones que hi havia avui al camp d'esports!!! llàstima que no es pugui sàpigue exactament

#150 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:09

Els jugaddors sempre tenen tot es preguntar.

#151 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:13

Jo vull saber el número exacte de persones que hi havia avui al camp d'esports!!! llàstima que no es pugui sàpigue exactament


Segons dades del club, sumant: socis+ invitacions + entrades = 4100 Aficionats Blaus!

#152 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:17

Hola companys, acabo d´arribar del Camp d´Esports.

Primer , avui he sentit com se´m possava la pell de gallina amb un gol del meu equip,i feia molt de temps, que no tenia aquesta sensació en un camp de futbol.

Segon, el Gol Nord ha estat espectacular, jo estava a lateral a prop de vosaltres,i heu tirat de la resta de la grada (poc animada) i de l´equip, heu estat de 10.

Tercer, l´equip està molt bé, avui hem dominat el partit totalment, potser no ha sigut el dia que hem jugat millor,però hem estat molt superiors, a la segona part s´ha notat molt l´efecte de regar el camp.

Per acabar dir-vos que he arribat molt d´hora, he pogut parlat amb el Calderé perque just baixava del bus, em comentava que farien el que podrien,que venien amb lo justet per les lesions i sancions, m´ha dit que ho tenim molt bé per jugar el play-off i que juguem un futbol molt bó dintre del nostre grup, la veritat és que m´ha donat la impressió, que donava el partit per perdut abans de jugar-lo.

També he pogut parlar amb la presidenta, m´atès molt bé, i he comentat que no podia deixar morir l´entitat,que m´he tirat més de 100 kms per veure l´equip,i li he dit que ara més que mai ,el Lleida és un sentiment, m´ha assegurat que el plà de viabilitat es presentarà i s´acceptarà ,i que tenim futur,sigui a la 2A o la 2b,són les seves paraules,espero que es cumpleixin.

#153 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:22

Jo vull saber el número exacte de persones que hi havia avui al camp d'esports!!! llàstima que no es pugui sàpigue exactament


Segons dades del club, sumant: socis+ invitacions + entrades = 4100 Aficionats Blaus!

El número de socis no es sap exactament, però estarà sobre el número que has dit tu

#154 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:47

IMPRESIONANT! Esperar el jugadors, cantan per tot el camp!

IMPRESIONANT. SENSE PARAULES

#155 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:53

Quina llàstima que no sigui la Jornada 38. Sinó em tornaría més boig de lo que estic.


MOLTES GRÀCIES JUGADORS PER FER'NOS SOMIAR!!!!!!!

#156 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 abril 2011 - 08:56

Buff! Quina mega alegria m'heu donat un cop he arribat aquesta tarda a terres catalanes mirant el meu iphone! I és que altra vegada, tothom ha fallat! És genial que el sabadell (encara que ens caigui mal.lament) guanyi contra els equips d'adalt ja que mai l'atraparem.

Ens veiem!

#157 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 09:10

Bon partit i la gran resposta de la gent, però ara toca ficar els peus a terra de nou, el pròxim partit serà complicat i no em d'oblidar que l'equip que tenim darrere sols ens porta 1 punt. Tranquilitat i tot arribara, o dic perquè avui ha sortit la presidenta a botar i cantar per la finestra... no cal anar tan de sobrats.

#158 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 09:14

Bon partit i la gran resposta de la gent, però ara toca ficar els peus a terra de nou, el pròxim partit serà complicat i no em d'oblidar que l'equip que tenim darrere sols ens porta 1 punt. Tranquilitat i tot arribara, o dic perquè avui ha sortit la presidenta a botar i cantar per la finestra... no cal anar tan de sobrats.


De sobrat tampoc o trobo pues estabem tots contents i la em cridat per que sortis? que hi ha de dolent?

#159 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 09:39

Avui ha sigut un gran dia pel Lleida en general,disfrute´m fins demà, i dimarts a pensar en l´Alacant, com diu el company amb els peus a terra, encara falta molt, hi ha molta il.lussió i molt bona feina feta, però això encara s´ha de rematar, no podem pensar que ja està tot fet,perquè no és així.

#160 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 abril 2011 - 09:41

Simplement impressionant..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos