Ir al contenido


Foto
- - - - -

UE LLEIDA-CD Teruel (Diumenge 10 d'Abril a les 17:00)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
192 respuestas en este tema

#21 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 abril 2011 - 12:22

A Lleida si no es gratis no be ningú i no crec que per 5 euros el camp presentí una gran entrada.

Ep, doncs els de sempre, que ja ens bastem!!! Jo no vull gent que és puji a cavall guanyador i de forma gratuïta per criticar l'equip quan no guanyi i desapareixi la setmana següent!!! Visca els 1500!!!

#22 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 12:26

Jo voto per preus popular, no per regalar entrades.

Tots hem estat resistint la temporada (clima, bons/mals partits,...) ara que ve el bo, el decisiu, tothom invitat a disfrutar de l'espectacle??

Qui algo vol, algo costa.


Per això deia jo de fer un bono a 18 euros,qui estigui realment interessat el comprarà i molt bé de preu, t´assegures més gent al camp tots els partits i fas més calaix, si només regales entrades, la gent anirà només aquell dia,i l´any vinent tampoc anirà pagant.

Evidentment, qui vol alguna cosa, quelcom ha de donar, la gent que diu que no val res anar a veure jugar el Lleida, que no es veu bon futbol,i que espera a tornar a estar adalt per pagar, com vol arribar a estar entre els millors sinó colabora?

#23 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 12:27

A Lleida si no es gratis no be ningú i no crec que per 5 euros el camp presentí una gran entrada.

Ep, doncs els de sempre, que ja ens bastem!!! Jo no vull gent que és puji a cavall guanyador i de forma gratuïta per criticar l'equip quan no guanyi i desapareixi la setmana següent!!! Visca els 1500!!!


+1

#24 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 01:19

Un bono a 18 euros estaria bé!
També penso amb preus populars a 5 euros o 8 euros el que sigui!
Però anar al camp per després criticar no no..

Del teruel, el seu porter caballero es el zamora del grup ara mateix.
Aquet porter era del figueres en els seus temps, que després de fer una molt bona actuació amb copa del rey contra el sevilla si no recordo malament.. el va fitxar el sevilla!

A encaixat 19 gols en 31 partits! ( Aquet diumenge n'encaixara un parell més)

I el davanter Salva que porta 10 gols no podra jugar per expulsió igual que dos jugadors més

#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 abril 2011 - 01:33

A Lleida si no es gratis no be ningú i no crec que per 5 euros el camp presentí una gran entrada.

Ep, doncs els de sempre, que ja ens bastem!!! Jo no vull gent que és puji a cavall guanyador i de forma gratuïta per criticar l'equip quan no guanyi i desapareixi la setmana següent!!! Visca els 1500!!!


Totalment d'acord, que fotin entrades a 5 euros a lateral i gol que es quasi com regalar entrades amb l'afegit que estas col·laborant amb el club.

#26 toni_lleidata

toni_lleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 05:08

Atenció senyors en el facebook hi ha un event per anar al Lleida-Teruel i el contacte ¨Aficionats Unió Esportiva Lleida¨diu que:
Preus populars pel partit d'aquest diumenge: UE Lleida - CD Teruel
Tribuna: 5 euros
Lateral i Gols: 2 euros
Cada soci té a la seva disposició una invitació per aquest partit, per aconseguir-la te que anar a les oficines del club.

#27 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 abril 2011 - 05:11

Atenció senyors en el facebook hi ha un event per anar al Lleida-Teruel i el contacte ¨Aficionats Unió Esportiva Lleida¨diu que:
Preus populars pel partit d'aquest diumenge: UE Lleida - CD Teruel
Tribuna: 5 euros
Lateral i Gols: 2 euros
Cada soci té a la seva disposició una invitació per aquest partit, per aconseguir-la te que anar a les oficines del club.


Si, ho posa a la web del club: www.unioesportivalleida.net

#28 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 04 abril 2011 - 05:12

Ha arribat l'hora de la veritat. La Unió Esportiva Lleida té aquest diumenge una "Jornada per somiar" i, conscient de la importància dels tres punts que hi haurà en joc contra el CD Teruel, vol fer una crida a l'afició, als mitjans de comunicació i, en definitiva, a tota la ciutat per que les grades del Camp d'Esports presentin el millor aspecte possible.

Per a aquesta "Jornada per somiar" el club vol facilitar l'accés a l'estadi. Així, ha decidit obsequiar amb una invitació a cada soci. L'entrada s'haurà de passar a recollir per les oficines del Camp d'Esports i el termini per fer-ho és fins el divendres. Pensant amb el públic en general, el Lleida ha decidit fixar preus populars. Una entrada a Tribuna costarà cinc euros, mentre que una de Lateral i Gols en costarà només dos.

Comunicat Oficial!

#29 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 abril 2011 - 05:18

Doncs a portar tot el material del Lleida que tnguem a casa i el que hi ha al magatzem del camp!! A veure si podem arribar a 4000 persones. Ia flipant-me molt, molaria fer un tifo !!

#30 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 05:28

crec que la entrada no serà molt bona , però ès una gran iniciativa i sobretot un bon detall, aquest diumenge A TOPE

#31 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 abril 2011 - 05:42

Què us semblaria anar a penjar cartells per diferents bars anunciant que és el partit més important dels darrers anys i que l'entrada és només de 2 euros. Podriem anar a la penya blaugrana, futbol bar, auditori i instituts.
Si algú s'anima que contacti amb mi i ja ho montem d'alguna manera !

#32 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 05:55

Sembla que desde el club que hagin escoltat la meva proposta!!

Detallas del club !!
Vamos Lleida diumenge si o si!!

#33 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 05:55

Doncs a portar tot el material del Lleida que tnguem a casa i el que hi ha al magatzem del camp!! A veure si podem arribar a 4000 persones. Ia flipant-me molt, molaria fer un tifo !!


Bufandes, banderes, bombos.. Tot cap al camp!

#34 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 09:06

A Lleida si no es gratis no be ningú i no crec que per 5 euros el camp presentí una gran entrada.


i estic d'acord... per veure el camp d'esports amb gent cal esperar al PLAY-OFF després tothom és del Lleida.

#35 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2011 - 09:44

A Lleida si no es gratis no be ningú i no crec que per 5 euros el camp presentí una gran entrada.


i estic d'acord... per veure el camp d'esports amb gent cal esperar al PLAY-OFF després tothom és del Lleida.


Correcte.

#36 jms_6

jms_6

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2011 - 12:55

Mireu.. ni gratis... ni rebaixa ni res. Em segueixo ratificant en una cosa que vaig dir al principi de temporada. El Lleida, per estar com està de diners... no es deixa veure. No es fa publicitat.

L'equip ho està fent de conya i la ciutat no es mou. Però penseu que la ciutat es mourà sola?

Quan el Lleida estava en millors moments els mitjans de comunicació es volcaven més amb el Lleida i el club es deixava veure més.

Potser no li heu donat importància pero els que sou socis.... no heu rebut a casa ni una trista carta per que renoveu el vostre carnet cada principi de temporada. Em sembla molt trist.

El Camp d'Esports mai presenta un aforament com als vells temps... però ha fet algo per arreglar-ho?? No...

No fa falta gaire.. un trist cartell, donar informació...
Res més...

#37 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 05 abril 2011 - 08:34

Mireu.. ni gratis... ni rebaixa ni res. Em segueixo ratificant en una cosa que vaig dir al principi de temporada. El Lleida, per estar com està de diners... no es deixa veure. No es fa publicitat.

L'equip ho està fent de conya i la ciutat no es mou. Però penseu que la ciutat es mourà sola?

Quan el Lleida estava en millors moments els mitjans de comunicació es volcaven més amb el Lleida i el club es deixava veure més.

Potser no li heu donat importància pero els que sou socis.... no heu rebut a casa ni una trista carta per que renoveu el vostre carnet cada principi de temporada. Em sembla molt trist.

El Camp d'Esports mai presenta un aforament com als vells temps... però ha fet algo per arreglar-ho?? No...

No fa falta gaire.. un trist cartell, donar informació...
Res més...


Home, crec recordar que la carta si que la vaig rebre... A més a més, aquest any, a diferència de l'anterior vaig rebent correus del club. Per la resa, suposo que el club no es mou perquè no hi ha un duro !

#38 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 abril 2011 - 10:36

Jo també vaig rebre la carta per animar-me a renovar.

#39 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 05 abril 2011 - 10:57

Mireu.. ni gratis... ni rebaixa ni res. Em segueixo ratificant en una cosa que vaig dir al principi de temporada. El Lleida, per estar com està de diners... no es deixa veure. No es fa publicitat.

L'equip ho està fent de conya i la ciutat no es mou. Però penseu que la ciutat es mourà sola?

Quan el Lleida estava en millors moments els mitjans de comunicació es volcaven més amb el Lleida i el club es deixava veure més.

Potser no li heu donat importància pero els que sou socis.... no heu rebut a casa ni una trista carta per que renoveu el vostre carnet cada principi de temporada. Em sembla molt trist.

El Camp d'Esports mai presenta un aforament com als vells temps... però ha fet algo per arreglar-ho?? No...

No fa falta gaire.. un trist cartell, donar informació...
Res més...


la carta enguany es va enviar, i de la resta.. a segona B es molt dificil, i mes a mes el club en suspensió de pagaments, pero ARA tenim la oprtunitat de que vinguin els que ens van abandonar, jo en portaré dues o tres persones......

#40 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 05 abril 2011 - 11:03

.. per cert, suposso que el parit serà a les 18:00h, no??




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos