Ir al contenido


Foto
- - - - -

MANÉ, AVUI A LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
30 respuestas en este tema

#21 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2011 - 07:25

Ja fa estona que l´he tancat jo,que es fotin el Mandril on els càpiga.

a COPE Lleida no agafen el telèfon,deuen estar a comprar les pizzes i entrepans per seguir el partit de després.

#22 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 febrero 2011 - 07:31

Miguel Rubio: "A Monzón hi van 500 persones i a Lleida 800 o mil" 8O

Aquest home hi toca??? I a sobre el tio parlant tot el rato amb castellà...

#23 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 febrero 2011 - 07:59

Els exiliats ens hem quedat sense escoltar el programa. Jo que estava preparat per a gravar-ho... :(

Algú ha escoltat el programa? Algo a destacar?

#24 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2011 - 09:13

Els exiliats ens hem quedat sense escoltar el programa. Jo que estava preparat per a gravar-ho... :(

Algú ha escoltat el programa? Algo a destacar?


si algú que l'hagi escoltat que pugui dir com ha anat

#25 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 febrero 2011 - 10:09

Ni PSOE ni PP, VOTA MANÉ !

#26 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 febrero 2011 - 10:13

Miguel Rubio: "A Monzón hi van 500 persones i a Lleida 800 o mil" 8O

Aquest home hi toca??? I a sobre el tio parlant tot el rato amb castellà...

El meu germà juga al Monzon, l'he nat a veure alguns cops i les entrades de mitjana no deuen superar els 300 espectadors.. aquest home que no és xuti tan.. En el partit contra el Binefar potser si que és va arribar al miler entre les dues aficions, però durant la resta de la temporada l'afluència és força baixa o normal segons s'entengui.

#27 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2011 - 10:54

La web de COPE Lleida no existeix com a tal,no?,jo només he trobat una que estava en proves.
Algú sap s´hi penjaran la xerrada d´avui en alguna banda?.Podria probar de tornar a trucal´s per telèfon demà,a veure, si em baixa alguna verge i me l´agafa (el telèfon,i la verge de les de misa,què per això és la cadena de la conferència episcopal),bé millor deixar estar les aclaracions,que encara la lio més.

#28 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2011 - 11:07

jo l'haig escoltat una mica per la ràdio, perque per internet no ho feien...

els invitats (emili, mané, crec qe també el Cacho, i algun més..) han estat d'acord en que la gent de la ciutat s'hauria de sentir més identificada amb el seu club (sempre referint-se als que no hi van) i fer-se sòcia i anar al camp, i això ajudaria molt per a la viabilitat i progrés del club.

També han fet un elogi a la base i tot els seus entrenadors. Pero han dit que no servia de res si deprés marxàven, i un mètode seria motivar-los a arribar al primer equip, que se sentin identificats amb el club i amb els colors.


El que destacaria : Mané ha dit que hem de ser optimistes, que ens ho em de creure, que ens hem de creure que som els millors, encara de la presència del Barça i Espanyol...


la charrada no l'haig escoltat tota, així que només us puc dir el que he sentit una estona:D

#29 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2011 - 08:40

El que destacaria : Mané ha dit que hem de ser optimistes, que ens ho em de creure, que ens hem de creure que som els millors, encara de la presència del Barça i Espanyol...:D


Jo també crec que ens ho hauriem de creure i ser més optimistes, ja que a la més mínima ja baixem els braços

#30 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 febrero 2011 - 09:03

Ha estat una gran tertulia, felicitats a Sergfi Tor.

Hi havia a part.. Carmelo Moncayo, Ravnic, Emili Vicente,i l'expresident Marius Duran, Txema Alonsoi ,l'ajudant de Mané... la tertulilia "nomes" ha durat una hora, se m'ha fet curta.....
Mané ha parlat molt sobre la seva arribada a Lleida els seus inicis, l'imporant paper dels jugadors del planter en la estabilitat del vestidor i que te un molt bon record dels 7 anys qe va passar a Lleida...
De la época de Emili Vicente com a jugador del Lleida i que Mané era l'entrenador..

També es va parlar de la tamporada de primera, de la lesió d'Antoni Palau a Anoeta, de Soren Andersen i el seu traspàs al rayo...

etc etc..

I jo dic..
Ara tot aixó es histora, ara som on som , i el nostre present i futiur esportiu, es la gent com els germans jerson, imaz, cheick,dani pujol,.. es a dir, gent del planter.
En el tema económic ja sabem tots on som

Visca el Lleida!!

#31 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 febrero 2011 - 12:15

més informació a la pag. 33 del diari segre, La Manyana , no la he pogut llegir... de moment..,,, jejejejee




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos