Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sevilla-Madrid: Va ser gol el xut de Luís Fabiano?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
17 respuestas en este tema

#1 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2011 - 08:37

Us pregunto si creieu que allò va ser gol o no.
Jo crec que SÍ era gol però això no ho pot veure ningú. Fiqueu les vostres opinions siusplau.

#2 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 enero 2011 - 08:46

NO SÉ SI HO VA SER, però el linier no pot donar gol en aquesta situació...
ànims xl Sevilla!

#3 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2011 - 08:49

Jo pregunto:

Un jugador pot tocar la pilota si està fora del camp,on està Albiol,dins de la porteria i tot el seu cos radera de la linea?

Perquè independentment de, si entra o no (cada seguidor d´un o altre equip dirà una cosa), el fet és que el defensor surt del camp.

Algú és arbitre i em pot clarificar això,gràcies.

#4 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 enero 2011 - 09:04

Si siguessa del Sevilla em faria molta ràbia si fos gol. :?

#5 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 enero 2011 - 12:29

Jo pregunto:

Un jugador pot tocar la pilota si està fora del camp,on està Albiol,dins de la porteria i tot el seu cos radera de la linea?

Perquè independentment de, si entra o no (cada seguidor d´un o altre equip dirà una cosa), el fet és que el defensor surt del camp.

Algú és arbitre i em pot clarificar això,gràcies.


Jo no soc arbitre però intentaré clarificar-te això
Segons tinc entès, la ratlla blanca horitzontal que hi ha a la porteria no marca fora del camp, sinó que marca gol. Tota pilota que passa, totalment, aquesta línia significa gol i s'introdueix a la porteria. Per tant, Raúl Albiol no està fora del camp, sinó que està dintre de la porteria.
D'altra banda, el paper dels defenses és evitar un gol en contra i això ho poden fer sigui com sigui i estiguin on estiguin, això si, menys amb les mans.
En aquest cas del partit Sevilla-Madrid la jugada és totalment correcta. L'àrbitre només es va equivocar no assenyalant gol, i no perquè Albiol toqués la pilota estant dintre de la porteria, sinó perquè la pilota creua totalment la línia de gol.

PD: no sé si m'haurà quedat massa clara l'argumentació, almenys ho he intentat...

#6 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2011 - 01:14

Jo pregunto:

Un jugador pot tocar la pilota si està fora del camp,on està Albiol,dins de la porteria i tot el seu cos radera de la linea?

Perquè independentment de, si entra o no (cada seguidor d´un o altre equip dirà una cosa), el fet és que el defensor surt del camp.

Algú és arbitre i em pot clarificar això,gràcies.


Jo no soc arbitre però intentaré clarificar-te això
Segons tinc entès, la ratlla blanca horitzontal que hi ha a la porteria no marca fora del camp, sinó que marca gol. Tota pilota que passa, totalment, aquesta línia significa gol i s'introdueix a la porteria. Per tant, Raúl Albiol no està fora del camp, sinó que està dintre de la porteria.
D'altra banda, el paper dels defenses és evitar un gol en contra i això ho poden fer sigui com sigui i estiguin on estiguin, això si, menys amb les mans.
En aquest cas del partit Sevilla-Madrid la jugada és totalment correcta. L'àrbitre només es va equivocar no assenyalant gol, i no perquè Albiol toqués la pilota estant dintre de la porteria, sinó perquè la pilota creua totalment la línia de gol.

PD: no sé si m'haurà quedat massa clara l'argumentació, almenys ho he intentat...


T´has explica´t molt bé,ara falta saber segur, si és segur així o no,diriem que el camp queda delimitat per les linees blanques ,menys la linea de gol,que correspon al troç que va de pal a pal.

#7 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 29 enero 2011 - 01:47

L'àrbitre va fer el que havia de fer. Si veient 53854443345 repeticions encara hi ha dubtes, no podia donat el gol. Pot ser gol? Sí. Es pot sentir robat el Sevilla? No, almenys pel gol. Una altra cosa seria entrar en el debat de les targetes que podria haver o no vist el Madrid, per mi la polèmica del partit està aquí, no en la jugada del gol.

D'altra banda, no conec el reglament amb exactitud, però el més racional seria que un jugador pugués tocar la plota estant fora dels límits del terreny de joc (si és que la porteria es considera fora) si ha sortit d'aquests límits per la inèrcia de la jugada.

#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 enero 2011 - 01:32

1- Per mi la pilota sengons la camara que ho mires entra o no entra.
2- Sempre s'ha dit en cas de dubte no es gol. I jo mirant-lo 9999999991 vegades tinc dubtes. Imaginat el arbit en directe....
3- Sobre lo de surti del camp... Quan un jugador la pilota esta apunt de surti per la linea de banda i la salva a la mateixa linia i ell surt per la inercia... mai s'ha demanat permis per tornar a entrar, inclus si pot fot a corre a fer gol.


PD: per mi el arbit en aquesta acció va estar correcte en cas de dubte, no es gol.

#9 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 enero 2011 - 01:44

En cas de dubte??? :lol:

Com que afavoria al Madrid no va donar gol, si hagues estat a l'altra area segur que si. La frase seria en cas de dubte s'afavoreix al Madrid.

#10 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 29 enero 2011 - 02:03

soc cule a morir, pero despres del grafic que van fer a canal cuatro e de reconeixer que no es gol. a d'entrar tota i sortia la part mes exterior de la pilota.

#11 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2011 - 04:37

soc cule a morir, pero despres del grafic que van fer a canal cuatro e de reconeixer que no es gol. a d'entrar tota i sortia la part mes exterior de la pilota.


Jo també ho vaig veure per la Cuatro, però hi ha una càmara que es veu que la pilota entra tota a dins.
Quin lio!! :? :?

#12 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2011 - 08:38

Gol clarissim...

#13 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2011 - 10:17

Jo pregunto:

Un jugador pot tocar la pilota si està fora del camp,on està Albiol,dins de la porteria i tot el seu cos radera de la linea?

Perquè independentment de, si entra o no (cada seguidor d´un o altre equip dirà una cosa), el fet és que el defensor surt del camp.

Algú és arbitre i em pot clarificar això,gràcies.


Jo no soc arbitre però intentaré clarificar-te això
Segons tinc entès, la ratlla blanca horitzontal que hi ha a la porteria no marca fora del camp, sinó que marca gol. Tota pilota que passa, totalment, aquesta línia significa gol i s'introdueix a la porteria. Per tant, Raúl Albiol no està fora del camp, sinó que està dintre de la porteria.
D'altra banda, el paper dels defenses és evitar un gol en contra i això ho poden fer sigui com sigui i estiguin on estiguin, això si, menys amb les mans.
En aquest cas del partit Sevilla-Madrid la jugada és totalment correcta. L'àrbitre només es va equivocar no assenyalant gol, i no perquè Albiol toqués la pilota estant dintre de la porteria, sinó perquè la pilota creua totalment la línia de gol.

PD: no sé si m'haurà quedat massa clara l'argumentació, almenys ho he intentat...


T´has explica´t molt bé,ara falta saber segur, si és segur així o no,diriem que el camp queda delimitat per les linees blanques ,menys la linea de gol,que correspon al troç que va de pal a pal.


el jugador pot tocar la pilota estant dins de la porteria perque es troba dins d'ella per una acció del joc. Es com quan un jugador arribar molt forçat a una pilota que esta apunt de sortir a fora de banda i la salva just a la linea i ell per inercia surt fora del camp, en aquest cas podria tornar a entrar al camp sense demanar permis al arbitre perque ha surtit del camp per una acció del joc.

espero haver-me explicat bé.

#14 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2011 - 11:11

A mi em va fer molta gràcia la portada del marca l'endemà. Dient:
"No es fuera de juego

Però la foto que mostraven deixava veure tota la pilota dins.

#15 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2011 - 11:25

A mi em va fer molta gràcia la portada del marca l'endemà. Dient:
"No es fuera de juego

Però la foto que mostraven deixava veure tota la pilota dins.


Si, jo també ho vaig veure al diari Marca. (i això que són del Madrid...)

#16 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 30 enero 2011 - 08:08

Un altre exemple, quant un jugador pica un corner no demana permis per entrar.

#17 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2011 - 09:05

Un altre exemple, quant un jugador pica un corner no demana permis per entrar.


Home els corners i els fores de banda,es piquen desde fora.

#18 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 31 enero 2011 - 12:26

.. per mi no va entrar tota la pilota dintre, es a dir per mi no es gol

I per cert, quina papareta per al linier......




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos