Ir al contenido


Foto
- - - - -

Gramanet - Lleida (Diumenge 16 de gener a les 11:45)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
187 respuestas en este tema

#161 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2011 - 07:26

Un Rayo Fulminant.

http://lajornada.cat...-fulminant-0-5/

Partit espectacular.


Bona crònica, del teu compant colomenc,felcita´l.

#162 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 16 enero 2011 - 08:40

Gairebé ni he celebrat el 3r gol del Rayo del flipat que m'ha deixat... ens hem espantat una mica amb el primer pal de la Grama (crec que no era fora de joc), però la resta del partit ha estat un bany. La setmana passada va ser un accident, si seguim en aquesta línia no tinc cap dubte que estarem lluitant per tot a finals de temporada. En fi, que he sortit del camp en un núvol.


Tranquil que el video que ha fet el socdel_lleida grabant el 3er gol i la posterior celebració del gol, no té desperdici, sobretot d'uns quants d'aqui :lol:

#163 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2011 - 08:45

El tercer gol l'intentaré penjar demà si tinc temps,
però parlant del partit, ha sigut un bany amb tota regla del lleida envers la uda gramenet, que després de l'embrenzida inicial, s'han dedicat a córrer com poseits darrera de les perfectes triangulacions dutes a terme pels jugadors de la terra ferma. Aixó sí, sols és un partit, i cal anar poc a poc per continuar somiant amb alguna cosa important!!!
força lleida!

#164 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 16 enero 2011 - 08:53

El tercer gol l'intentaré penjar demà si tinc temps,
però parlant del partit, ha sigut un bany amb tota regla del lleida envers la uda gramenet, que després de l'embrenzida inicial, s'han dedicat a córrer com poseits darrera de les perfectes triangulacions dutes a terme pels jugadors de la terra ferma. Aixó sí, sols és un partit, i cal anar poc a poc per continuar somiant amb alguna cosa important!!!
força lleida!



Bua nen ia penjaras fotos i videos pel face...

UE LLEIDA SUPPORTERS ON TOUR XD

#165 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 16 enero 2011 - 09:00

El tercer gol l'intentaré penjar demà si tinc temps,
però parlant del partit, ha sigut un bany amb tota regla del lleida envers la uda gramenet, que després de l'embrenzida inicial, s'han dedicat a córrer com poseits darrera de les perfectes triangulacions dutes a terme pels jugadors de la terra ferma. Aixó sí, sols és un partit, i cal anar poc a poc per continuar somiant amb alguna cosa important!!!
força lleida!



Bua nen ia penjaras fotos i videos pel face...

UE LLEIDA SUPPORTERS ON TOUR XD


Penjeu-les per aquí...mort eterna al facebook!!!

#166 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 16 enero 2011 - 09:05

IMPRESSIONANT!

Gran dia, no tinc paraules per poder descriure lo d'avui.

Sol vull donar l'enhorabona a TOTS ELS DESPLAÇATS, que enserio ens mereixem un 10! en total una mica més de 50 aficionats, una trentena a la lateral darrera del linier (pobre, avui no podrà dormir), i uns quants mes a la tribuna.

Avui l'animació impressionant, moltes banderes, bufandes, samarretes, espectacular, en cap moment s'ha escoltat a l'afició de la Grama, fins i tot al descans un home que tenia un bombo l'ha anat a desar al magatzem, perquè no valia la pena seguir.
Gran comunió equip-afició, on han vingut a celebrar els gols i aplaudir-nos al final del partit.

I després jo, juntament amb els companys d'expedició a donar l'enhorabona a tots els jugadors i a fer-nos unes fotografies, on tots ens donaven les gràcies per venir i animar tant, tot un detall per la seva part, ja que a part de la golejada, aquestes coses s'agraeixen moltíssim, almenys per a mi.

Vull saludar a tots els companys d'expedició a l'aventura del tren (CatisnotEsp1993, AssistentdeWord, socdel_lleida i al David).

També un plaer haver conegut a gent com Castigador, enric_bcn, albertbcn, Escoda, a part dels altres que ja coneixeia del Camp d'Esports

#167 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 16 enero 2011 - 09:48

IMPRESSIONANT!

Gran dia, no tinc paraules per poder descriure lo d'avui.

Sol vull donar l'enhorabona a TOTS ELS DESPLAÇATS, que enserio ens mereixem un 10! en total una mica més de 50 aficionats, una trentena a la lateral darrera del linier (pobre, avui no podrà dormir), i uns quants mes a la tribuna.

Avui l'animació impressionant, moltes banderes, bufandes, samarretes, espectacular, en cap moment s'ha escoltat a l'afició de la Grama, fins i tot al descans un home que tenia un bombo l'ha anat a desar al magatzem, perquè no valia la pena seguir.
Gran comunió equip-afició, on han vingut a celebrar els gols i aplaudir-nos al final del partit.

I després jo, juntament amb els companys d'expedició a donar l'enhorabona a tots els jugadors i a fer-nos unes fotografies, on tots ens donaven les gràcies per venir i animar tant, tot un detall per la seva part, ja que a part de la golejada, aquestes coses s'agraeixen moltíssim, almenys per a mi.

Vull saludar a tots els companys d'expedició a l'aventura del tren (CatisnotEsp1993, AssistentdeWord, socdel_lleida i al David).

També un plaer haver conegut a gent com Castigador, enric_bcn, albertbcn, Escoda, a part dels altres que ja coneixeia del Camp d'Esports


El mateix per part meva, pels de barna, ens tornem a veure a Sant Andreu!

#168 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 enero 2011 - 10:06

Bones! Em sap molt de greu no poder anar contra el Sant Andreu ja que seré a Andorra. De fet, veig molts menys partits del Lleida dels que m'agradaria ja que normalment els caps de setmana organitzo viatges per Erasmus (aquest any ja he visitat dues vegades la Seu Vella amb ells de camí cap a Zaragoza o Pamplona..;)
Contra el badalona al març segur que hi sóc, si jugen diumenge, encara que vindré de la resaca del viatge a les falles de valència.. ;)

I prometo vindre algun dia a Lleida abans que acabi l'any.. ;)

#169 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2011 - 11:12

Cuatro goles de Rayo en la 'manita' del Lleida al Gramanet en el Grupo III
El principal protagonista de la jornada es Rayo. El jugador del Lleida hizo cuatro goles en la 'manita' de los ilerdenses a domicilio contra la Gramanet. Como primer clasificado se mantiene el Orihuela que empató en su estadio contra el Castellón. Muy cerca de los alicantinos está el Badalona, que es segundo después de empatar esta jornada con el Sabadell que es tercero.

El cuarto clasificado es el Alcoyano que perdió con el Ontinyent. Esta derrota acerca al Alicante a las posiciones de 'playoffs' tras vencer al Alzira. Finalmente, el Mallorca B de Engonga se impuso al Benidorm y se acerca a la salvación

http://www.marca.com...1295212067.html

Fins i tot el Marca s'ha fixat amb el partidas d'en Rayo.

#170 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2011 - 12:32



#171 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2011 - 12:33

aqui teniu el 0-3 de rayo, perdo si és mou massa la camera

#172 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 enero 2011 - 12:38

mare de deu, contra mes el miro mes golarro em sembla, el pavo tal com l'agafa la carda per alla on viuen les aranyes, sense carrerilla ni res, al video ni ho celebro, estava alucinant xD

#173 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2011 - 12:43

Quin golas, i sobretot quines cares d'asombro XDDD

Que gran!

#174 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2011 - 12:49

NO HASE FALTA DECIR NADA MAS NO??

#175 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 17 enero 2011 - 12:52


ETS REALMENT BÓ!

#176 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2011 - 01:09

IMPRESIONANT!!

#177 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2011 - 09:29

Felicitas cracks!! estem molt forts!!

i felicitar també a l´emili per la part que li toca....

salut!!

#178 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2011 - 09:58

Per favor, quin golàssss!!

#179 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 enero 2011 - 10:32

Xixarrooooooooo Posted Image

Rayo Posted Image

#180 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 17 enero 2011 - 10:54

Molt bones a tots!!! Desde gramanet dir-hos qe som uns 20 i pocs, i ens ho estem pasan de conya, percert qe dolents q son los de la grama a la 2a els hi fotem un parell mes, visca el lleida!!!


Brutal! el Nostradamus del foro!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos