Ir al contenido


Foto
- - - - -

Gramanet - Lleida (Diumenge 16 de gener a les 11:45)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
187 respuestas en este tema

#21 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 enero 2011 - 12:50

Bufff m¡agradarie anar pero mon pare no me pot porta vaya merda... haver si el puc convence i que me porti.
Si me porte, yo puc posar un cotxe mes pero no crec que me pugui portar...
Els que aneu espero que os deixeu la veu animant

#22 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 enero 2011 - 12:54

No sé, de fet l'única vegada que he anat a Can Peixauet vam arribar tard perquè no trobàvem el camp... algun bar hi haurà per allí a la vora, que és dins mateix de Santa Coloma.


Ah, jo ho dic per quedar en un bar concret i si algú arriba abans ja pot na cap allà a prendre algo en comptes d'esperar al carrer.

Per cert al cotxe em queden 2 places més.


Jo no em conec ni el bar ni la zona per proposar algun lloc per quedar...

#23 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 enero 2011 - 02:44

Jo proposo que quedem a les portes de l'estadi una hora abans, i anem a un bar proper, així ja sabrem on tenim que anar i no ens complicarem tant.. :roll:

#24 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 05 enero 2011 - 03:06

No sé, de fet l'única vegada que he anat a Can Peixauet vam arribar tard perquè no trobàvem el camp... algun bar hi haurà per allí a la vora, que és dins mateix de Santa Coloma.


Ah, jo ho dic per quedar en un bar concret i si algú arriba abans ja pot na cap allà a prendre algo en comptes d'esperar al carrer.

Per cert al cotxe em queden 2 places més.


ME'N GUARDO UN!!

#25 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 enero 2011 - 03:32

Eeeeeeeeep

ara diuen a la web del Lleida:

El partit que la Unió Esportiva Lleida ha de disputar contra la UDA Gramenet, corresponent a la jornada 21 del campionat de Lliga de Segona divisió B, es jugarà el proper diumenge 16 de gener, a l'estadi Can Peixauet de Santa Coloma de Gramenet, a partir de les 11:45 hores del matí.

http://www.unioespor...a.net/node/1135

Mentre que al diari i a la web de la grama diuen que jugarem dissabte a les 18:30h

http://www.udagramenet.cat/

#26 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 enero 2011 - 03:55

Collonut !!!
Ara no sabem si juguem el dissabte o el diumenge,si és al matí o és a la tarda.

Si hi ha algú dels voltants de Tarragona que hi vagi,si es vol posar en contacte amb mi,perfecte per compartir cotxe,sino em penso la idea d´anar en tren i metro.

#27 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 enero 2011 - 04:29

:?

Pues a vere si s'aclareix el dia i l'hora. Si és dissabte hi vaig, si es diumenge ja veurem.

PD: Jo ja tinc el cotxe complet.

#28 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 enero 2011 - 04:48

Jo de moment faria cas al web oficial de la Grama (o sigui, dissabte tarda), al cap i a la fi ells són els locals. A la pàgina de la RFEF encara no hi sortien els horaris de la josrnada 21, suposo que a començaments de setmana que ve hi seran.

#29 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 enero 2011 - 05:04

A la pàgina de la RFEF encara no hi sortien els horaris de la josrnada 21, suposo que a començaments de setmana que ve hi seran.

Jo també ho he mirat :lol:
La setmana que bé ja confirmaran suposo, o a finals d'aquesta. Tampoc hi ha pressa.

#30 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2011 - 10:41

Jo he llegit al segre diumenge a les 11:45 H

#31 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2011 - 10:46

Quin embolic d'horari!!!

A casa la Grama, el seu horari oficial és les 11.45h, el que no sé és perquè aquesta setmana "sembla" que ho hagin volgut canviar.

#32 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 enero 2011 - 11:39

Jo en l'ultim partit que vaig anar al camp de la Grama sen's va acudir entrar a esmorçar en un bar del cantò del camp.... que quan em vaig donar la volta quasi se'm baixa de cop tot el kali que portava al cos... tota una paret amb fotografies dels propietaris del bar i coleguilles amb banderes espanyoles i altres frikades de la vermella... feia mal a la vista!! Bé, és el que té ser una colonia Andalusa.. varem jugar per setmana santa, va ploure, eren les 11:45 del mati i al minut 25 perdeiam 3-0 amb l'eduardo lesionat.... va ser fantastic........

#33 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 enero 2011 - 11:42

Jo en l'ultim partit que vaig anar al camp de la Grama sen's va acudir entrar a esmorçar en un bar del cantò del camp.... que quan em vaig donar la volta quasi se'm baixa de cop tot el kali que portava al cos... tota una paret amb fotografies dels propietaris del bar i coleguilles amb banderes espanyoles i altres frikades de la vermella... feia mal a la vista!! Bé, és el que té ser una colonia Andalusa.. varem jugar per setmana santa, va ploure, eren les 11:45 del mati i al minut 25 perdeiam 3-0 amb l'eduardo lesionat.... va ser fantastic........




jajaj vaia dia xd
Per cert els andalusos són un dels pobles d'Ejpanya que millor s'integren a terres catalanes!!

#34 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 enero 2011 - 12:12

Jo en l'ultim partit que vaig anar al camp de la Grama sen's va acudir entrar a esmorçar en un bar del cantò del camp.... que quan em vaig donar la volta quasi se'm baixa de cop tot el kali que portava al cos... tota una paret amb fotografies dels propietaris del bar i coleguilles amb banderes espanyoles i altres frikades de la vermella... feia mal a la vista!! Bé, és el que té ser una colonia Andalusa.. varem jugar per setmana santa, va ploure, eren les 11:45 del mati i al minut 25 perdeiam 3-0 amb l'eduardo lesionat.... va ser fantastic........


I menys mal que no vam pagar! Que a sant andreu va ser sifa nofa igual i ens en van caure 5 xD

#35 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 07 enero 2011 - 01:37

Jo en l'ultim partit que vaig anar al camp de la Grama sen's va acudir entrar a esmorçar en un bar del cantò del camp.... que quan em vaig donar la volta quasi se'm baixa de cop tot el kali que portava al cos... tota una paret amb fotografies dels propietaris del bar i coleguilles amb banderes espanyoles i altres frikades de la vermella... feia mal a la vista!! Bé, és el que té ser una colonia Andalusa.. varem jugar per setmana santa, va ploure, eren les 11:45 del mati i al minut 25 perdeiam 3-0 amb l'eduardo lesionat.... va ser fantastic........


Ja diras quin és per a no topar-nos amb el mateix bar :lol:

#36 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 enero 2011 - 09:03

Confirmat per un jugador: Diumenge 11.45 h.

#37 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2011 - 09:17

ostia llàstima!!! am dissabte a la tarde la majoria de naltres hauriem tingut mes posiblitats de vindre, bueno per lo menos jo

#38 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2011 - 09:26

Jo també vindré a Santa Coloma, ja que en el curru m'han donat festa el cap de setmana. Que bé! Per fí podré veure 1 partit del Lleida en viu! I més ara que anem tan bé esportivament. Jo aniré pel meu compte amb metro. A allà ens veiem drinet. :wink:

#39 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 enero 2011 - 10:13

Al Segre ahir ja hi deia que el partit seria a les 11.45, i sí ho confirma un jugador no hi ha més a dir... haurem d'esmorzar cervesa :D

#40 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 09 enero 2011 - 08:11

Doncs penso que ara no ens tindriam que tirar enrere i anar-hi igualment, penso que seria una forma de demostrar que l'afició estem amb l'equip i també serà un partit on en cas de guanyar podriam seguir pensant amb un somiat play off.

Així que, TOTS A SANTACO!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos