Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida - Sabadell ( diumenge 9 de gener a les 17:00 hores )


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
228 respuestas en este tema

#61 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 enero 2011 - 05:08

Jo no n'estaria tant segur. Quan hi ha jaleos es quan són mes gent i segur que són capaços d'organitzar-se per venir a saludar-nos com van fer fa 2 anys.
Jo recomanaria que el dumenge la gent anés am compte

#62 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 enero 2011 - 05:14

Soc del Sabadell.

Posted Image

No hase falta de desir nada más

Aquesta gentussa, son los de arlekins korps. Son genturssa que se barrege amb los hhvv, pero clar, el problema és que també los dixen barrejar.
Ferni, saps que no tens tota la raó. Hi ha gent en eixa penya que done molts problemes, i si la resta de la penya no los foten fora, tota la penya queda tacada per ells.
I lo acabem pagant TOTA la afició del Sabadell.


Cert Sexeibirra pero les coses han canviat moltíssim en aquests últims anys, imagino q els propis "cabecillas" de la penya s'hauran encarregat de fer neteja. Ara mateix no considero q la NCA sigui un estadi perillós per a les aficions visitants.

I tema foto q posseu. jo passo a vegades a peu pel gol sud de la NCA i gent d'aquesta no en vec... imagino q la foto deu ser d'algun desplaçament i de fa bastant temps.

En fi.. tema tancat, no patiu massa tampoc ja que ni anirà afició normal del Sabadell a Lleida ni molt menys crec q hi vagin HHVV, a penes són 10 a la NCA, no crec q es molestin a fer 2 hores de cotxe per anar a un camp on saben q no seran benvinguts.

Tema web de futboclatalunya em sembla lamentable el q es diu, imagino q serà algun egarenc aborrit de veure partits de 3ª i q no sap q fer per cridar l'atenció... d'això jo ni dic ENVEJA.

Ehem... és van molestar en vindre a Lleida un dissabte al mati per reventar un bar, el cotxe de l'arbitre, i intentar aixafar un policia.. que et fa pensar que no vinguin diumenge?? A aquesta gent el futbol els hi importa una merda... ells volen sarau, i saben que aquí el poden trobar.

#63 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2011 - 05:22

També penso que s'hauria d'anar amb compte ja que aquestes coses mai saps quan te les pots trobar, són del tot imprevisibles, val més estar atents

#64 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 enero 2011 - 05:29

Soc del Sabadell.

Posted Image

No hase falta de desir nada más

Aquesta gentussa, son los de arlekins korps. Son genturssa que se barrege amb los hhvv, pero clar, el problema és que també los dixen barrejar.
Ferni, saps que no tens tota la raó. Hi ha gent en eixa penya que done molts problemes, i si la resta de la penya no los foten fora, tota la penya queda tacada per ells.
I lo acabem pagant TOTA la afició del Sabadell.


Cert Sexeibirra pero les coses han canviat moltíssim en aquests últims anys, imagino q els propis "cabecillas" de la penya s'hauran encarregat de fer neteja. Ara mateix no considero q la NCA sigui un estadi perillós per a les aficions visitants.

I tema foto q posseu. jo passo a vegades a peu pel gol sud de la NCA i gent d'aquesta no en vec... imagino q la foto deu ser d'algun desplaçament i de fa bastant temps.

En fi.. tema tancat, no patiu massa tampoc ja que ni anirà afició normal del Sabadell a Lleida ni molt menys crec q hi vagin HHVV, a penes són 10 a la NCA, no crec q es molestin a fer 2 hores de cotxe per anar a un camp on saben q no seran benvinguts.

Tema web de futboclatalunya em sembla lamentable el q es diu, imagino q serà algun egarenc aborrit de veure partits de 3ª i q no sap q fer per cridar l'atenció... d'això jo ni dic ENVEJA.


Desplaçament a Lleó durant el play off de l'any 2009.

#65 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 enero 2011 - 06:03

Bé, trencant una mica amb la dinàmica del post us informo que aquest matí m'avorria i he contestat la pregunta per xutar des del mig del camp xD. Malauradament m'han triat per xutar, així que en principi aniré alli a provar sort, i a que em donin de menjar gratis (realment m'importa més lo segon xDD)

#66 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 enero 2011 - 06:09

Bé, trencant una mica amb la dinàmica del post us informo que aquest matí m'avorria i he contestat la pregunta per xutar des del mig del camp xD. Malauradament m'han triat per xutar, així que en principi aniré alli a provar sort, i a que em donin de menjar gratis (realment m'importa més lo segon xDD)




jajaaj ja veus company!! A veure si tens sort i t'emportes l'abonament, però el jalo val la pena, foten una mena de torradetes de santa teresita bonissimes i napolitanes amb tonyina i sobressada!!!

Jo et recomanaria que t'emportessis una carmanyola i com si fossis a casa teva xD

#67 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 07 enero 2011 - 06:22

Bé, trencant una mica amb la dinàmica del post us informo que aquest matí m'avorria i he contestat la pregunta per xutar des del mig del camp xD. Malauradament m'han triat per xutar, així que en principi aniré alli a provar sort, i a que em donin de menjar gratis (realment m'importa més lo segon xDD)

Molta sort! Estarem atents per a xiular-te si falles :twisted:

jajaaj ja veus company!! A veure si tens sort i t'emportes l'abonament, però el jalo val la pena, foten una mena de torradetes de santa teresita bonissimes i napolitanes amb tonyina i sobressada!!!

Jo et recomanaria que t'emportessis una carmanyola i com si fossis a casa teva xD

Em sembla molt fort lo del menjar a la mitja part. No hi ha diners i foten un senyor esmorzar/berenar.
Ja se que s'ha fet tota la vida però serie bo eliminar les despeses innecessàries encara que siguin 4 duros.

#68 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 enero 2011 - 06:43

Tenim les baixes de David Gimenez, Colorado, Salat i Hector Miguel, quina alineació posariau?

Amí personalment me fa por tornar al doble pivot defensiu, ja que ha donat la casualitat que desde que juguen sense dos pivots hem sumat 6 victories seguides.

Tot i això, penso que sortirem amb una alineació semblant als últims partits:

Eduardo
Gabernet Jerson Pau D.Marin
Jaume Massana
Gallego Asier Rayo
Joao

#69 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2011 - 06:46

Potser es podria cambiar a massana per dupi, cert que ultimament aquest ultim no compta gaire amb emili en les alineacions titulars de l'equip

#70 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 enero 2011 - 06:56

Potser es podria cambiar a massana per dupi, cert que ultimament aquest ultim no compta gaire amb emili en les alineacions titulars de l'equip


Dupi es dubte, degut a un procès gripal

#71 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 enero 2011 - 07:05

Bé, trencant una mica amb la dinàmica del post us informo que aquest matí m'avorria i he contestat la pregunta per xutar des del mig del camp xD. Malauradament m'han triat per xutar, així que en principi aniré alli a provar sort, i a que em donin de menjar gratis (realment m'importa més lo segon xDD)




jajaaj ja veus company!! A veure si tens sort i t'emportes l'abonament, però el jalo val la pena, foten una mena de torradetes de santa teresita bonissimes i napolitanes amb tonyina i sobressada!!!

Jo et recomanaria que t'emportessis una carmanyola i com si fossis a casa teva xD

es pot fer? pq jo ho faria xD

#72 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 enero 2011 - 07:12

Jo no crec que és pugui fer aixo de la carmanyola, si se pugues tothom que xutes de mig del camp am un sac ple de carmanyoles... 8O

#73 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 enero 2011 - 07:19

Jo no crec que és pugui fer aixo de la carmanyola, si se pugues tothom que xutes de mig del camp am un sac ple de carmanyoles... 8O


No és ètic, però allà estan tots forrats home. Les emves butxaques van fer de carmanyoles i a la 2a part vai ana al gol nord a acaba'm el jalo xd

#74 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 enero 2011 - 10:21

Lluis Carreras: ´´Ens enfrotem al millor equip de la categoria´´

http://www.cesabadel...es2.asp?id=1489

#75 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 enero 2011 - 10:30

Lluis Carreras: ´´Ens enfrotem al millor equip de la categoria´´

http://www.cesabadel...es2.asp?id=1489

Si no estigués de costat el video seria la polla xDDDDDDDDDd

#76 sexeibirra

sexeibirra

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2011 - 12:42

Lluis Carreras: ´´Ens enfrotem al millor equip de la categoria´´

http://www.cesabadel...es2.asp?id=1489

Si no estigués de costat el video seria la polla xDDDDDDDDDd

Amb lo fàcil que és canviar-ho amb el Windows Movie Maker. Estos de la plana oficial a vegaes semblen campions olímpics de patinatge.

#77 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 enero 2011 - 12:53

No fotis que aquest video és de la web oficial? :lol: :lol: El que ha fet el video és el meu idol :lol:

#78 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 enero 2011 - 12:54

Bé, trencant una mica amb la dinàmica del post us informo que aquest matí m'avorria i he contestat la pregunta per xutar des del mig del camp xD. Malauradament m'han triat per xutar, així que en principi aniré alli a provar sort, i a que em donin de menjar gratis (realment m'importa més lo segon xDD)




jajaaj ja veus company!! A veure si tens sort i t'emportes l'abonament, però el jalo val la pena, foten una mena de torradetes de santa teresita bonissimes i napolitanes amb tonyina i sobressada!!!

Jo et recomanaria que t'emportessis una carmanyola i com si fossis a casa teva xD

es pot fer? <font color=red>perque</font> jo ho faria xD

Passat despres pel gol nord, que el que sobri o ens ho fotem o li tirem al porter visitant! I si hi ha una miqueta de graduació... més que animarem!

#79 sexeibirra

sexeibirra

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2011 - 01:00

No fotis que aquest video és de la web oficial? :lol: :lol: El que ha fet el video és el meu idol :lol:


Si, és lo que hi ha. El tort és el rei en el país dels cecs.
Ara t'envie un privat, maco!


P.D.: Amb el RoD mos conixem d'altres territoris.

#80 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2011 - 03:52

I tema foto q posseu. jo passo a vegades a peu pel gol sud de la NCA i gent d'aquesta no en vec... imagino q la foto deu ser d'algun desplaçament i de fa bastant temps.

En fi.. tema tancat,


nose si la NCA que tu visites cada diumenge es a la que va jugar el lleida.

vaig assistir al primer partit de lliga, i puc confirmar que almenys hi havia mitja dotzena de boneheads puretes (30-40 anys).

no em dona la puta gana de tancar el tema. koñ accepta la puta veritaaat!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos