Ir al contenido


Foto
- - - - -

Curiositat: Roncero amb la bufanda del Lleida.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
76 respuestas en este tema

#61 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 noviembre 2010 - 11:38

............ai la culerada que s'enfada..........

que la bufanda es del lleida, no del far$a.
x'DDDD

sembla que algu te petits problemes de madriditis.... eh!?

x'DDD

FuCk fAr$a!!!!



culerada en un foro del lleida? es que sempre hem d'acabar en lo mateix? estem parlant d'un canal ultra-catòlic i espanyolista on un pamplines, que suposo que la majoria no sabiam ni qui era (1 minut al youtube n'he tingut prou d'aquest paio) surt resfregant-se amb la bufanda del nostre club.... algo poc habitual.

Pd- i si...sóc un home de seny, del Lleida i antimadrista.


doncs es extrany que siguis del lleida i al mateix tems odies (ya que dius qe ets anti...dubto qe estimis, suposo qe odies) aquet club que per diferents motius (els mes obvi putejar al barça) durant molts anys ens ha estat pagan nomines de jugadors, cedin jugadors etc etc....

ets antimadridista??? bueno ets anti algu que ens ha ajudat durant molts anys....mmm, ets del lleida i antimadridista??? força extrany...posiblement <font color=red>perque</font> no coneguis la historia.

pd: Cuan era petit tenia tota l'habitació empapelada amb posters del Farça....fins que un dia em va donar per llegir...os recomano tots els llibres que parlen sobre la historia del Lleida....comensareu sense voler a tenir un sentiment molt agrdable amb el madrid i español....pero aixo només si estimeu mes al lleida que a cap altre equip...sino es imposible.



Em sorprens... estàs al foro des de el 2005 i em vens amb aquestes històries?



porto desde 2005 defensan el Lleida i el meu antibarcelonista (encara qe dema em reuneixo amb un amic meu de barna que esta a la directiva blaugrana, i se qe sortira el temeta pero bueno)

#62 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 noviembre 2010 - 12:03

Tot aquell fil on hi apareix el Barça i/o el Madrid acaba sent el més comentat del fòrum del Lleida. Així ens va.

A mi personalment me la sue lo que faci aquest home. 1r i últim comentari meu en aquest fil. Auuu!

Posted ImagePosted Image

#63 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2010 - 10:01

Collons, us heu fotut unes quantes pedres. Surto un cap de setmana i la que es lia... XD

En la línia d'alguns del foro: em fa pena veure com el post més comentat ha de ser un que tingui relació amb el barça. I quina relació, per favor!

Deixant de banda qualsevol consideració pel Roncero, només us plantejo una reflexió: en els últims deu anys, quants cops heu vist una bufanda del Lleida a TV3/C33?

Fa molts anys que ho tinc molt clar. El Lleida està sol. Per mi és incompatible ser del Lleida i del Barça. És com ser de Ciutadans i de Solidaritat alhora.

#64 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2010 - 11:34

Collons, us heu fotut unes quantes pedres. Surto un cap de setmana i la que es lia... XD

En la línia d'alguns del foro: em fa pena veure com el post més comentat ha de ser un que tingui relació amb el barça. I quina relació, per favor!

Deixant de banda qualsevol consideració pel Roncero, només us plantejo una reflexió: en els últims deu anys, quants cops heu vist una bufanda del Lleida a TV3/C33?

Fa molts anys que ho tinc molt clar. El Lleida està sol. Per mi és incompatible ser del Lleida i del Barça. És com ser de Ciutadans i de Solidaritat alhora.

Si té que sortir una bufanda del Lleida a tv3, també té que sortir del Nàstic, Girona, Badalona, Gramanet, Santboià..... no? I no sòc un gran fan d'aquesta cadena en l'aspecte esportiu, precisament.. Però cal ser una mica realistes de on estem ara mateix.. I és lògic que surti el tema del barça i Madrid, ja que és el motiu pel qual és va mostrar una bufanda del Lleida en aquella "cadena".

#65 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2010 - 11:54

Sóc realista. Sóc plenament conscient d'on som i com hi hem arribat. Porto 15 anys seguint el Lleida i en aquests temps n'he vist de tots els colors, però sempre amb una constant: Catalunya = Barcelona = Barça.

No demano que hi hagi un programa de TV3 dedicat al Lleida. Ni demano que se'ns doni més atenció que els equips que estan a Primera, a Segona o per sobre de nosaltres a 2ªB.

Però no estarie malament que Cataluna Ràdio, dediquès 30 minuts als equips catalans que més o menys fan futbol professional; de les 5 hores de programació esportiva-barcelonística (+2 per l'aspanyol, sempre i quan el seu partit no coincideixi amb el Barça) que tenen cada cap de setmana. Però si a RAC1 ni tant sols llegeixen els resultats del grup 3!

Sembla que siguem el cosí tonto, aquell que no farà mai res a la vida i que més val deixar-lo córrer perquè és inútil dedicar-hi 5 minuts. Per què tenim el greuje comparatiu amb els equips petits de Balears i València?

Com pot ser que hagi vist jugar al Manacor per IB3 i a TV3 (que mira que ara té canals per donar i per vendre), ni tant sols hi hagin tots els resums de tercera divisió els dilluns a FutbolCat?

#66 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 noviembre 2010 - 04:47

TV3 fot pena !!!

Ahir va ser l'únic cop que vaig veure una bufanda del Lleida a la televisió "nacional" ocupada per Barcelona i va ser a Lleida al mitig del PSC en el que un crack hi va assisitr amb la bufanda del Lleida!!

#67 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2010 - 10:27

EL RONCERO és el meu ídol, és més del Barça que tot el Camp Nou ple a vessar, el problema sk no vol que es sapigui i fingeix ser merengue, perquè viu a la capital

#68 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2010 - 11:01

Jo, com he dit, no sòc partidari precisament de tv3, de fet, fa 2 temporades, jo i un altre company del foro varem fer una pancarta en contra d'aquesta cadena en un partit del Lleida contra el Barça B. Simplement dic que no tenen que treure re del Lleida solament, perque altres clubs estarien en la mateixa situaciò ja que estan en la nostra categoria i seria un bucle que no s'acabaria mai.. el que si és cert és que donen una informació de la 2naB, 3era i fins i tot 2na A escassa per no dir inexisten, i aqui és on ens podem queixar.

Percert, Rac1 no té perqué dir re de ningù, ja que és una emisora privada i pot fer el que vulgui, com si vol estar 24 hores al dia parlant del gra al cul del Messi. I dir que Intereconomia no va treure re del Lleida, va ser un individuo a titol personal i amb l'objectiu de fotre el barça i alavar el Madrid a Catalunya... si el seu "amic" hagues sigut del Reus, doncs hagues fet el mateix amb diferent bufanda...

#69 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2010 - 09:41

Percert, Rac1 no té perqué dir re de ningù, ja que és una emisora privada i pot fer el que vulgui, com si vol estar 24 hores al dia parlant del gra al cul del Messi.


No sóc Losantos, i per tant sé que RAC1 és una emissora privada i que poden parlar del que els roti.

De fet, en la seva estratègia de creixement aposten per prioritzar barça sobre qualsevol altra cosa, i a més ho diuen obertament. Ara, que és un bon exemple, no? La segona emissora en català per número d'oients, simplement passa de tot el que no sigui barça.

És el que passa quan el 75% de la població d'un país és d'un equip. De la resta, se n'obliden. Ja ho he dit abans: el Lleida és el cosi tonto, i a més a més, ens la pelem celebrant els èxits del "cosi guapo, ric i triomfador". Si és que ens mereixem estar on estem i ser el que som.

#70 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 23 noviembre 2010 - 10:23

EL RONCERO és el meu ídol, és més del Barça que tot el Camp Nou ple a vessar, el problema sk no vol que es sapigui i fingeix ser merengue, perquè viu a la capital



Vengaaaaaa!!!! La xorrada del sr. Cucurutxu!!! Que no pari la festaaaa!!!!!Posted Image

#71 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2010 - 10:51

Percert, Rac1 no té perqué dir re de ningù, ja que és una emisora privada i pot fer el que vulgui, com si vol estar 24 hores al dia parlant del gra al cul del Messi.


No sóc Losantos, i per tant sé que RAC1 és una emissora privada i que poden parlar del que els roti.

De fet, en la seva estratègia de creixement aposten per prioritzar barça sobre qualsevol altra cosa, i a més ho diuen obertament. Ara, que és un bon exemple, no? La segona emissora en català per número d'oients, simplement passa de tot el que no sigui barça.

És el que passa quan el 75% de la població d'un país és d'un equip. De la resta, se n'obliden. Ja ho he dit abans: el Lleida és el cosi tonto, i a més a més, ens la pelem celebrant els èxits del "cosi guapo, ric i triomfador". Si és que ens mereixem estar on estem i ser el que som.

No dic que sigui un exemple a seguir, simplement que sòn lliures de seguir l'estratègia que ells vulguin per tenir audiencia. És com si jo ara, amb els meus diners, vull montar una emissora exclusivament del Lleida, per molt que els del Lleida FC és queixesin, l'emissora és meva... i podria fer el que vulgues, no?? Diferent és en una emissora/cadena pùblica...

#72 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 noviembre 2010 - 11:05

El Lleida està sol. Per mi és incompatible ser del Lleida i del Barça.


i ser del Lleida y del madrid?? es incompatible???.. com el que li va donar la bufanda al paio aquest..??


pregunto...

#73 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2010 - 08:59

He dit i explicat perquè per mi és incompatible ser del Lleida i del Barça. Que cadascú apliqui la lògica que li sembli als seus gustos i les seves preferències. Com si voleu ser del Sevilla i del Betis alhora.

D'altra banda, qui t'ha dit a tu que el tio que li va donar la bufanda al Roncero sigui del Lleida i del Madrid? No pot ser sol del Lleida? O un tio de Madrid que pel que sigui té una bufanda del Lleida? Jo tinc una camiseta de la selecció anglesa, i no sóc anglès.

No sé qué té a veure amb això el Madrid, però et diré que a mi personalment el Madrid em genera total indiferència. Com la pràctica majoria dels equips de primera i segona divisió. M'importa tant poc el Madrid com el Villarreal B o el Sporting de Gijón.

Puc mirar partits d'un i d'altres i apreciar si juguen bé, si tenen un jugador bo o si han fet un golàs. Però una cosa us dic: excepte comptadíssimes exepcions, encara avui no he celebrat un gol d'un equip que no sigui la UE Lleida o el CF Seròs.

Resulta que sóc del Lleida, i prou. Em cauen malament els equips que em sembla que ens putejen i bé els que em sembla que ens ajuden. La resta, és a dir, la grandíssima majoria, me done igual.

I edito: sempre acabem parlant de la mateixa història. Em cansa. No seguiré amb això.

#74 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 24 noviembre 2010 - 10:37

He dit i explicat perquè per mi és incompatible ser del Lleida i del Barça. Que cadascú apliqui la lògica que li sembli als seus gustos i les seves preferències. Com si voleu ser del Sevilla i del Betis alhora.

D'altra banda, qui t'ha dit a tu que el tio que li va donar la bufanda al Roncero sigui del Lleida i del Madrid? No pot ser sol del Lleida? O un tio de Madrid que pel que sigui té una bufanda del Lleida? Jo tinc una camiseta de la selecció anglesa, i no sóc anglès.


I edito: sempre acabem parlant de la mateixa història. Em cansa. No seguiré amb això.


Si no vaig errat o la bufanda la vas enviar tu o la va enviar un madridista simpatitzant del Lleida, ja que he vist uns quans comentaris a un altra pagina que així ho acrediten xd

#75 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 noviembre 2010 - 02:33

Lo millor que he vist/llegit en aquest post és el vídeo que ha penjat "La veu de torres".

GRÀCIES. M'HA FET RIURE!!!

#76 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 noviembre 2010 - 03:04

El Lleida està sol. Per mi és incompatible ser del Lleida i del Barça.


i ser del Lleida y del madrid?? es incompatible???.. com el que li va donar la bufanda al paio aquest..??


pregunto...



sas que si que es compatible....els enemics dels nostres enemics serán els nostres amics...

Encara que la paraula no es ser....crec que de ser només un es 1 equip, lo demés es simpatitzar....YO SOC DEL LLEIDA...xo en aquet foro hi ha molts qe son del barça...i simpatitzants del lleida.

#77 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2010 - 08:59

Siguis del Lleida o només simpatitzis o lo que sigui, realment, és menys transcendent que la baralla que us esteu muntant aqui. Mare meva, és de vergonya.

Es poden portar dos equips al cor, es poden portar dues persones al cor, però si realment porteu el Lleida al cor no acuseu de subnormalades als altres, que tampoc n'hi ha per tant. Esteu convertint això en un Barça Madrid i només s'havia obert el blog en plan curiositat...




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos