Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fitxatges més cars de la història del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#1 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2010 - 04:35

Arrel d'un altre post, se m'ha passat pel cap quins són els jugadors més cars que recordeu. Ja sé que això és fer memòria, perquè darrerament prou feina tenim per pagar nòmines com per pagar traspassos, però també n'hem tingut.

De memòria (i per tant malament):

1. Quique Àlvarez + Setvalls + JC Moreno - FC Barcelona (150 milions de peles)
2. Rahim Besirovic - Partizan de Belgrad (80 milions)
3. Nàkor Bueno - FC Barcelona (50 milions)

#2 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2010 - 04:44

Crec que per cars hauries d'especificar si et refereixes sols als diners que van costar o una mescla de diner/rendiment que van donar.

#3 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2010 - 05:53

:lol: quina mala llet té aquesta pregunta... Valorant el rendiment no acabariem mai de fer la llista! XD

Proposo sol mirar el preu de compra.

#4 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2010 - 06:05

Rahim Besirovic 80 kilos ??? jajajajaja... i només jugava els partits de copa contra el Coria del Rio y el Endesa Andorra...

Gran visionari qui el va fitxar!!

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2010 - 06:10

Rahim Besirovic 80 kilos ??? jajajajaja... i només jugava els partits de copa contra el Coria del Rio y el Endesa Andorra...

Gran visionari qui el va fitxar!!


No recordo si va arribar a marcat cap gol xD

#6 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2010 - 06:29

Rahim Besirovic 80 kilos ??? jajajajaja... i només jugava els partits de copa contra el Coria del Rio y el Endesa Andorra...

Gran visionari qui el va fitxar!!


No recordo si va arribar a marcat cap gol xD


Sí va marcar. Va estar a Lleida dos temporades, dos gols en un mateix partit en copa i un tercer un any després en lliga. Lamentable. Recordo que algú em va explicar que quan van anar a Belgrad (ni idea, però m'imagino que el Ravnic algo hi tenia a veure) es van plantejar fitxar un nen de 19 anys que es deia Dragan Ciric, però ho van deixar estar perquè aquest oferia més garanties :lol: :lol: :lol:

#7 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 29 junio 2010 - 06:56

Rahim Besirovic 80 kilos ??? jajajajaja... i només jugava els partits de copa contra el Coria del Rio y el Endesa Andorra...

Gran visionari qui el va fitxar!!


No recordo si va arribar a marcat cap gol xD


Sí va marcar. Va estar a Lleida dos temporades, dos gols en un mateix partit en copa i un tercer un any després en lliga. Lamentable. Recordo que algú em va explicar que quan van anar a Belgrad (ni idea, però m'imagino que el Ravnic algo hi tenia a veure) es van plantejar fitxar un nen de 19 anys que es deia Dragan Ciric, però ho van deixar estar perquè aquest oferia més garanties :lol: :lol: :lol:



el va fitxar Lasaosa quan era director esportiu o secretari tècnic o jo que sé que feia aquest paio. Crec que va estar una sola temporada 96/97 ( o potser la 98 tambgé?), sols recordo un sol gol, a la copa contra el Escobedo (de cantabria crec) i al mercat d'hivern lo van empaquetar a la potent lliga de creta. Com anècdota recordo uns ilergetes, que aquells nadals que l'havien empaquetat, van anar al club a demanar-lis si encara tenien les samarretes d'aquest figura, ja que ja portaven els noms dels jugadors, i no les podien aprofitar.I si, en tenien 3 (la roja, una normal i una blava de maniga llarga) que el paio s'havia deixat..evidentment se les van quedar.
Posted Image

#8 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 junio 2010 - 07:45

Va estar-hi dos almenys dos temporades, això segur. Lo dels gols, pues em sembla que van ser tres, però igual m'equivoco.

Recordo que abans de marxar es va fotre una sobrada tremenda dient que ell havia vingut d'un club "amb molt més prestigi que el Lleida i sol se n'aniria per anar al Barça o al Madrid". Quin crack.

I de les camisetes, hi havia un tio rapat al gol nord que sempre portava la camiseta del Besirovic, amb el tres. Boníssim.

#9 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 junio 2010 - 07:47

Gairebé mig milió d'euros? 8O
I pensar que aquest és +o- el nostre pressupost per a la temporada vinent... :lol:

#10 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 julio 2010 - 12:53

Jo recordo el gol de Besirovic contra l'Escobedo. Ara bé, no en recordo cap altre.

I parlant de fitxatges cars, quant va costar Soren Andersen? 40 quilets?

#11 Tato

Tato

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2010 - 03:49

Apart dels de copa del rey juraria que Besirovic va marcar 1 gol amb lliga amb 2 temporades i no recordo exactament pero juraria que va ser contra Osasuna al Camp d'esports i el va fer de cap,lo que si me sona de aquell partit es que el lleida va guanyar 2-1 i el altre gol el va fer Calderón rejatejant a tota la plantilla del equip contrari,entrenadors,utillers i president inclós jejeje....

I a Besirovic no el va portar ni Lasaosa ni Ravnic,va ser cosa de Txetxu Rojo i el seu representan de confiança als balcans,Zoran Vekic(el de Prosinecki)que anys anteriors li havia demanat un punta i li va portar a Gudelj al Celta i li va demanar un altre "Gudelj" i li va dir que tenia un millor.....vaja enculada...

#12 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2010 - 06:17

Apart dels de copa del rey juraria que Besirovic va marcar 1 gol amb lliga amb 2 temporades i no recordo exactament pero juraria que va ser contra Osasuna al Camp d'esports i el va fer de cap,lo que si me sona de aquell partit es que el lleida va guanyar 2-1 i el altre gol el va fer Calderón rejatejant a tota la plantilla del equip contrari,entrenadors,utillers i president inclós jejeje....

I a Besirovic no el va portar ni Lasaosa ni Ravnic,va ser cosa de Txetxu Rojo i el seu representan de confiança als balcans,Zoran Vekic(el de Prosinecki)que anys anteriors li havia demanat un punta i li va portar a Gudelj al Celta i li va demanar un altre "Gudelj" i li va dir que tenia un millor.....vaja enculada...


Oh, el Mestre Calderón. Aquest sí que va ser un bon fitxatge. Quina esquerra, mare meua. Us recordeu si vam pagar algo per ell?

#13 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 julio 2010 - 06:26

Jo recordo el gol de Besirovic contra l'Escobedo. Ara bé, no en recordo cap altre.

I parlant de fitxatges cars, quant va costar Soren Andersen? 40 quilets?


Lo Andersen aquell va ser un fitxatge caríssim i a sobre venia com a davanter golejador i sol va fer 3 gols en tota la temporada (2 al Madrid i 1 a la Reial Societat)
El danés va debutar contra el Sevilla al Camp d'Esports sense haver entrenat amb l'equip!!!

Lo bo del cas es que el vam poder encasquetar al Rayo i per una bona pasta!

#14 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2010 - 12:21

Apart dels de copa del rey juraria que Besirovic va marcar 1 gol amb lliga amb 2 temporades i no recordo exactament pero juraria que va ser contra Osasuna al Camp d'esports i el va fer de cap,lo que si me sona de aquell partit es que el lleida va guanyar 2-1 i el altre gol el va fer Calderón rejatejant a tota la plantilla del equip contrari,entrenadors,utillers i president inclós jejeje....


rectifiqueu-me si m'equivoco, però a més, aquest gol que ens va donar tres punts, el va marcar a la porteria de Gol Nord no? Sempre vaig creure que en fariem algo... quina decepció

#15 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2010 - 12:29

Arrel d'un altre post, se m'ha passat pel cap quins són els jugadors més cars que recordeu. Ja sé que això és fer memòria, perquè darrerament prou feina tenim per pagar nòmines com per pagar traspassos, però també n'hem tingut.



1. Quique Àlvarez + Setvalls + JC Moreno - FC Barcelona (150 milions de peles)


De Quique i Escoda es va arribar a cobrar algo oi?

#16 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2010 - 05:24

Si que vam cobrar, per tots dos. Quique Àlvarez es va vendre per 150 milions al Vilareal, però tenia una clàusua al contracte, que sempre vaig trobar incomprensible. Resulta que els drets del jugador eren propietat en un enorme percentatge del seu representant (un de molt conegut) i el lleida es va quedar solament amb una quarta part del total.

De l'Escoda no me'n recordo, però segur que vam cobrar algo.

#17 foster

foster

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2010 - 10:24

Matosas,,,

#18 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2010 - 11:31

Si que vam cobrar, per tots dos. Quique Àlvarez es va vendre per 150 milions al Vilareal, però tenia una clàusua al contracte, que sempre vaig trobar incomprensible. Resulta que els drets del jugador eren propietat en un enorme percentatge del seu representant (un de molt conegut) i el lleida es va quedar solament amb una quarta part del total.

De l'Escoda no me'n recordo, però segur que vam cobrar algo.


Sí que vam cobrar de l'Escoda també. Crec que uns 70 quilets potser, no? Vam tenir un parell de temporades que vam vendre molts jugadors i vam fer calaix. També vam cobrar pel Ros ai sobretot vam fer molt bon negoci amb el Vicente, us recordeu? Crec que vam cobrar més de 100 quilets.

#19 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 julio 2010 - 02:59

Si que vam cobrar, per tots dos. Quique Àlvarez es va vendre per 150 milions al Vilareal, però tenia una clàusua al contracte, que sempre vaig trobar incomprensible. Resulta que els drets del jugador eren propietat en un enorme percentatge del seu representant (un de molt conegut) i el lleida es va quedar solament amb una quarta part del total.

De l'Escoda no me'n recordo, però segur que vam cobrar algo.


Sí que vam cobrar de l'Escoda també. Crec que uns 70 quilets potser, no? Vam tenir un parell de temporades que vam vendre molts jugadors i vam fer calaix. També vam cobrar pel Ros ai sobretot vam fer molt bon negoci amb el Vicente, us recordeu? Crec que vam cobrar més de 100 quilets.


Pel Ros no crec que cobressim pas un duro pq el xaval després d'estar 2 anys en blanc al Lleida per culpa d'una greu lesió, es va retirar.

#20 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2010 - 03:24

Si que vam cobrar, per tots dos. Quique Àlvarez es va vendre per 150 milions al Vilareal, però tenia una clàusua al contracte, que sempre vaig trobar incomprensible. Resulta que els drets del jugador eren propietat en un enorme percentatge del seu representant (un de molt conegut) i el lleida es va quedar solament amb una quarta part del total.

De l'Escoda no me'n recordo, però segur que vam cobrar algo.


Sí que vam cobrar de l'Escoda també. Crec que uns 70 quilets potser, no? Vam tenir un parell de temporades que vam vendre molts jugadors i vam fer calaix. També vam cobrar pel Ros ai sobretot vam fer molt bon negoci amb el Vicente, us recordeu? Crec que vam cobrar més de 100 quilets.


Pel Ros no crec que cobressim pas un duro <font color=red>perque</font> el xaval després d'estar 2 anys en blanc al Lleida per culpa d'una greu lesió, es va retirar.


El Roa volia dir... això que la s i la a estiguin juntes al teclat. Vaige un fiasco va ser lo Ramon Ros.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos