Ir al contenido


Foto
- - - - -

Gespa artificial


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#21 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 25 mayo 2010 - 07:24

Em fallaran els anys..però jo recordo al menys tres canvis de gespa abans de l'ascens a 1ª...recordo una renovació que la van portar del marroc (es veritat) ja que recordo el "catxondeo" que hi havia a la grada, la qual va durar poquíssim, recordo uns rotllos de gespa holandesa (la posaven com el tetris) que devia ser el canvi del 90 i pico abans de l'ascens a 1ª i per últium, l'estiu del descens del 88 (amb mané)on després de la pitjor i més asquerosa temporada que recordo, jugant en un camp casi de terra i juntament amb un concert del cabrons i maricones de mecano van acabar d'arrassar amb la poca herba que hi quedava...

#22 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2010 - 07:42

Herba artificial??? lo que ens faltava...

#23 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 mayo 2010 - 09:59

Jo recordo un Lleida-Girona jugat entre setmana no fa gaires temporades... i allò realment era un patatal (m'atreviria a dir que qüasi la meitat del camp era terra).

És cert que aquesta gespa ha aguantat de tot (pluja, calor, sequera, neu, gelades) i en condicions extremes. Estaria bé renovar-la, però no crec que l'Ajuntament estigui per la labor de gastar-se uns diners per renovar la gespa, tal i com està el panorama.

#24 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 26 mayo 2010 - 08:04

Jo recordo un Lleida-Girona jugat entre setmana no fa gaires temporades... i allò realment era un patatal (m'atreviria a dir que qüasi la meitat del camp era terra).

És cert que aquesta gespa ha aguantat de tot (pluja, calor, sequera, neu, gelades) i en condicions extremes. Estaria bé renovar-la, però no crec que l'Ajuntament estigui per la labor de gastar-se uns diners per renovar la gespa, tal i com està el panorama.


correcte aquell Lleida -Girona va ser el partit en el que pitjor ( i amb diferienca) he vist la gespa del camp, va ser un partit en el mes de setembre,, practicament no havia gespa, degut a la gran calor a l'estiu i potder també perque va agafar algún tipus de fong...
Sense cap mena de dubte a dia d'avui sembla una catifa comparat amb aquel inici de temporada.

#25 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 26 mayo 2010 - 08:52

Jo recordo un Lleida-Girona jugat entre setmana no fa gaires temporades... i allò realment era un patatal (m'atreviria a dir que qüasi la meitat del camp era terra).

És cert que aquesta gespa ha aguantat de tot (pluja, calor, sequera, neu, gelades) i en condicions extremes. Estaria bé renovar-la, però no crec que l'Ajuntament estigui per la labor de gastar-se uns diners per renovar la gespa, tal i com està el panorama.


correcte aquell Lleida -Girona va ser el partit en el que pitjor ( i amb diferienca) he vist la gespa del camp, va ser un partit en el mes de setembre,, practicament no havia gespa, degut a la gran calor a l'estiu i potder també perque va agafar algún tipus de fong...
Sense cap mena de dubte a dia d'avui sembla una catifa comparat amb aquel inici de temporada.



...i ningú recorda veure el camp d'esports amb terra (literalment) aquella nefasta 1ª campanya amb el mané, amb el mollerussa a 2ªA?

#26 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2010 - 11:31

Jo no puc donar dades més enllà dels anys 90 degut a la meva edat, però ahir preguntant a monpare em va dir que l'herba es va canviar per complet l'any de l'ascens, ja que l'any anterior van fer un concert al Camp d'Esports de Miguel Rios i no se qui més em va dir que va acabar de destroçar-la per complet.

#27 anjo

anjo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2010 - 11:48

cuando subes a 2 A te dan 6 meses para ponerla natural.

#28 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 26 mayo 2010 - 12:27

cuando subes a 2 A te dan 6 meses para ponerla natural.


correcte, aixó li va passar a la Universidad de Las palmas... pero no van fer el canvia gespa natural...... perque com veien que baixariien a segna B , van passar del tema i no la van canviar.

#29 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2010 - 12:34

Amb equips com el Barça o Madrid que cambien la gespa cada 3 x 2, no podrien reaprofitarla?

#30 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 26 mayo 2010 - 02:06

Jo no puc donar dades més enllà dels anys 90 degut a la meva edat, però ahir preguntant a monpare em va dir que l'herba es va canviar per complet l'any de l'ascens, ja que l'any anterior van fer un concert al Camp d'Esports de Miguel Rios i no se qui més em va dir que va acabar de destroçar-la per complet.



recoony...el concert de miguel rios va ser al 82 o 83..jo era un crio ...recordo que apart de gespa, les hordes de jevis i kalistros del canyeret, es van càrregar les porteries, valles,waters,etc...vamos, que el devien de deixar guapo el camp.

#31 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2010 - 03:24

[quote name='"ilergeta22"'][quote name='O_K-95']Jo no puc donar dades més enllà dels anys 90 degut a la meva edat, però ahir preguntant a monpare em va dir que l'herba es va canviar per complet l'any de l'ascens, ja que l'any anterior van fer un concert al Camp d'Esports de Miguel Rios i no se qui més em va dir que va acabar de destroçar-la per complet.[/quote]


recoony...el concert de miguel rios va ser al 82 o 83..jo era un crio ...recordo que apart de gespa, les hordes de jevis i kalistros del canyeret, es van càrregar les porteries, valles,waters,etc...vamos, que el devien de deixar guapo el camp.[/quote
Aps.. doncs potser m'ho va comentar a mode anècdota aïllada ja que també em va dir que va acabar tot destroçat, com dius tu.

#32 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 mayo 2010 - 04:35

Sí, això, fiquem gespa atrificial...ah! i enviem els jugadors i els àrbitres a dutxar-se a casa per no gastar aigua, juguem només els messos d'estiu a les 12.00h per no gastar llum i ja haurem aconseguit ser un equip de preferent de totes totes !!

#33 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 mayo 2010 - 07:03

No m'agradaria gens un camp d'esports de gesta artificial.

#34 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 mayo 2010 - 09:47

doncs jo no ho trobo una idea tant dolenta... abans que tenir un camp de gespa natural fet caldo, em quedo amb una de gespa artificial. A més si es fica un camp de gespa artificial no sera una gespa de les dolentes.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos