Ir al contenido


- - - - -

Copa del Rey


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#21 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 06:34

Toqui qui toqui si és de primera hi aniré

#22 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 07:50

OLIANE Ya ralleu pel tema Barça!
Si no venen els jugadors es pq no volen ells o pq no els interesa economicament o professionalment!
Tant us costa d'entendre?
Q vols q el Laporta els envio forçats per quedar be amb naltros o que?

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 08:52

Ilerdense, sols hi aniras si es de primera???? molt be, aixo es un bon Lleidatà. gent aixi ens fa anr cada cop mes enrera. Jugui kontra ki jugui el Lleida, jo hi penso anar! i no per vere l'ekip rival, ni q sigui ni barça ni madrid! Jo vaig a vere el Lleida del meu cor amb la indiferiencia de contra ki jugui! Crec q el Lleida s'ho val!

#24 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 08:54

mol ben dit ilerlleida

#25 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 08:54

Ilerdense!
Al caprabo fa falta gent com tu! Al camp d'esports no!!!!
Al Lleida se'l te q anar a vere sempre que jugui a casa i sempre q es pugui anar a fora! Aixo es un bon lleidata, independenment del rival!

#26 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 09:44

Recordo un partit de copa, anada, al camp vell, contra el Barça, a principis dels 90. Si no em falla la memòria jugaven Rubio, Elcacho, Palau, Txema, etc.. :P
El resultat va ser de 3-1, i tota la premsa estatal se'n va fer ressó.
Desprès a la tornada, ens van fotre un sac de gols :cry: , però aquella setmana abans de l'eleminació va ser meravellosa :lol: .

Quins records!!!

#27 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 09:49

No se si meu entes. Si és un primera hi aniré, em refereixo a anar al seu camp. Fa casi 5 anys que no em perdo un partit del Lleida a casa i tota la vida he estat soci, des de que tenia 2 dies de vida, no crec que m'hagueu de donar cap lliçó. Penseu les possibilitats abans de dir res. Ah! i hi aniré a veure el Lleida. Que quedi ben clar. Quines ganes de criticar que hi ha per aqui...

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 10:05

Ilerdense, si es aixi demano disculpes, de tot cor. de ganes de criticar cap ni una, i menys a seguidors del lleida, ja q tots hem de seguir el mateix cami. a jo mai hem veuran fer cap critika, paso de mals rotllos en un forum tan ben parit. L'unic doncs q ma pujat una mika la mosca al nas al pensam q deies q sols aniries al camp si era contra un primera. Si es com tu dius, de veritat q hem sap greu el q te dit. Et torno a demanar disculpes. Salutacions, i per molts anys mes al camp d'esports pàrtit rera partit!

#29 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 04 septiembre 2004 - 10:18

S'accepten. Pero amb la de temps que fa que rondo per aquest forum (soc un dels veterans) m'extranya que hagueu pensat això. Pensava que tots em coneixiau (sempre va bé una mica de lleidatà per aqui, jeje), veig que no és així.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos