Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fotos Hospitalet - Lleida Juvenil A


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 noviembre 2009 - 10:57

www.PeraDeLleida.com

#2 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 noviembre 2009 - 12:35

Dos coses, una de cal i una de arena.

La bona: Enhorabona superlativa al juvenil del Lleida. Els resultats els estan acompanyant, estan jugant moooolt bé i esperem que molts d'aquests jugadors puguin fer el salt al primer equip. Ànims equip (suposo que l'staff tècnic té molt a veure en aquest bon moment del juvenil blau) i anims Emili Vicente, s'ha de ser valent per a fer debutar, quan toqui, a aquests nois!!!!

La dolenta: si jo fos el patrocinador del juvenil retiro la meva aportació immediatament!!!! Es impossible veure el nom del patrocinador en les samarretes dels jugadors. Una empresa, quan patrocina un equip, ho fa pensant (en part) en el ressó mes o menys mediàtic que pot tenir aquest fet. Hem de cuidar aquest detall si volem que les empreses continuin ajudant a encara més gran aquest club!

#3 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 noviembre 2009 - 11:30

avere si l'emili fa debutar al lateral esquerra genis serra, s'hu mereix!!!

aixo u diu un company dell des de petits i ademes kintos del 92!!!

POR ESE LATERAL!!! JEJEJE

#4 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 14 noviembre 2009 - 10:31

avere si l'emili fa debutar al lateral esquerra genis serra, s'hu mereix!!!

aixo u diu un company dell des de petits i ademes kintos del 92!!!

POR ESE LATERAL!!! JEJEJE


Sento discrepar, pero jo prefereixo a Adrià Gallego per al lateral esquerra. Cert que només l'he vist 2 partits (un contra el Gavà i un amb el Alcarràs), pero ja en tinc prou per veure que és 100 vegades millor lateral que el que està jugant ara al Lleida. (Ho sento, pero el DM7 mai ha sigut "sant de la meva devoció")

#5 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 noviembre 2009 - 08:52

avere si l'emili fa debutar al lateral esquerra genis serra, s'hu mereix!!!

aixo u diu un company dell des de petits i ademes kintos del 92!!!

POR ESE LATERAL!!! JEJEJE


Sento discrepar, pero jo prefereixo a Adrià Gallego per al lateral esquerra. Cert que només l'he vist 2 partits (un contra el Gavà i un amb el Alcarràs), pero ja en tinc prou per veure que és 100 vegades millor lateral que el que està jugant ara al Lleida. (Ho sento, pero el DM7 mai ha sigut "sant de la meva devoció")


DM7?? qui es aquest??
tranquil jajaja, aquest pais es lliure i tothom pensa el que pensa... yo si prefereixo al genis es perque es del poble i del 92, es a dir, som amics des dels primers dies de vida jeje

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 noviembre 2009 - 09:38

avere si l'emili fa debutar al lateral esquerra genis serra, s'hu mereix!!!

aixo u diu un company dell des de petits i ademes kintos del 92!!!

POR ESE LATERAL!!! JEJEJE


Sento discrepar, pero jo prefereixo a Adrià Gallego per al lateral esquerra. Cert que només l'he vist 2 partits (un contra el Gavà i un amb el Alcarràs), pero ja en tinc prou per veure que és 100 vegades millor lateral que el que està jugant ara al Lleida. (Ho sento, pero el DM7 mai ha sigut "sant de la meva devoció")


DM7?? qui es aquest??
tranquil jajaja, aquest pais es lliure i tothom pensa el que pensa... yo si prefereixo al genis es perque es del poble i del 92, es a dir, som amics des dels primers dies de vida jeje



Per aquesta regla, tb podria jugar jo, que soc amic dels meus amics i patriota lleidatà, pero pel be del club i del futbol es preferible que no.

PD: DM7 es Dani Marin xD

#7 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 noviembre 2009 - 10:53

avere si l'emili fa debutar al lateral esquerra genis serra, s'hu mereix!!!

aixo u diu un company dell des de petits i ademes kintos del 92!!!

POR ESE LATERAL!!! JEJEJE


Sento discrepar, pero jo prefereixo a Adrià Gallego per al lateral esquerra. Cert que només l'he vist 2 partits (un contra el Gavà i un amb el Alcarràs), pero ja en tinc prou per veure que és 100 vegades millor lateral que el que està jugant ara al Lleida. (Ho sento, pero el DM7 mai ha sigut "sant de la meva devoció")


DM7?? qui es aquest??
tranquil jajaja, aquest pais es lliure i tothom pensa el que pensa... yo si prefereixo al genis es perque es del poble i del 92, es a dir, som amics des dels primers dies de vida jeje



Per aquesta regla, <font color=red>tambe</font> podria jugar jo, que soc amic dels meus amics i patriota lleidatà, pero pel be del club i del futbol es preferible que no.

PD: DM7 es Dani Marin xD


La veritat es que l'argument de "es amic meu del poble" i "es de la meva quinta" te moolt poca base futbolística!!! je je je
La veritat es que no he vist jugar gens al Genís, per tant, puc comparar poc. Però he vist jugar a Adrià Gallego i puc dir que té un potencial terrible a part de la experiència de haver jugat ja a una categoría on s'haurà pogut "foguejar" (a primera Catalana amb el Alcarràs vull dir), en canvi, Genís pujaría directament del juvenil!!!

I correcte senyor Shinji01, DM7 es Daní Marín (7 per lo seu dorsal). Ara esta de moda referir-se així als jugadors no? CR9 i tal... ja ja ja




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos