Ir al contenido


Foto
- - - - -

on està la camiseta?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2009 - 06:42

doncs això on està la camiseta amb el nom dels socis?

#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 septiembre 2009 - 09:18

Jo també l'espero, van dir que el dia 31 d'agost ere el ultim dia perque surtisin els noms dels socis que havien tret el carnet fins aquell dia, ara ya han pasat mes de 2 semanes i encara no sabem res de la samarreta......

#3 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 14 septiembre 2009 - 10:28

estan esperant a que el vagi a renova jo... ¬¬'

#4 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 septiembre 2009 - 09:22

Me fa mala olor aixó de la samarreta. I més mala olor me fa veure que la botiga esta tancada el diumenge de partit i a més, el cartell on hi dia TOTBLAU ja no hi és!

#5 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2009 - 09:31

vah no crec que fotin res no tenen diners per fotre un nom com els dels altres al jonan ia me diras per fe unes samarretes per els socis.

#6 totelleida

totelleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 24 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2009 - 10:04

Ya no crec q la fasin, a mes no hi ha diners.., tmb dir que aquest club diu coses q despres no es fan.. per exemple lo de la grada de la base, el cartelito l'han posat pero alla els dies de partits no hi ha ni cristo..en fin..q som el lleida i es lo q hay, enga nois a guanyar al alcoyano.


FORÇA LLEIDA!

#7 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 septiembre 2009 - 01:52

no crec pas que fos un gasto aquesta samarreta se la compraria molta gent, de tota manera se va dir k qui no s'hagues fet soci el 31 de juliol no surtiria a la samarreta no que la samarreta se vengues a partir del 31.

#8 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2009 - 02:00

Me fa mala olor aixó de la samarreta. I més mala olor me fa veure que la botiga esta tancada el diumenge de partit i a més, el cartell on hi dia TOTBLAU ja no hi és!



Doncs quina merda si ja no està ni el Tot Blau!!! :twisted: Jo per sort he arribat a temps i m'he pogut comprar coses del Lleida al Tot Blau, pero la pobre gent que no té res del Lleida, que farà ara? Vergonyós!!!!!! :twisted:

#9 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 15 septiembre 2009 - 02:39

El cartell del Tot Blau va caure a troços amb aquella tempesta amb tant vent i pluja de fa un mes i mig.
Ho dic perquè hi vaig passar l'endema pel davant i estava la meitat del cartell pel terra trencat.

#10 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 septiembre 2009 - 04:29

Avui he passat per les oficines a "arreglar" el meu carnet i m'han comentat que la botiga esta, de moment, tancada perque estan esperant que els hi arribi material nou. Seran les famoses samarretes????

Per cert, del tema de "arreglar" el carnet, vull comentar una cosa: fa 15 anys que soc soci del Lleida i aquest diumenge me van fer sentir com un puto estafador. Resulta que anava jo amb la meva novia (a la qual he fet socia enguany) cap al camp. Al arribar als torns, entro jo i hem quedo esperant a que ho faci ella. Aquí es on comença el xou ja que el seu carnet es el que no funciona. El segurata ens diu que vagi a les oficines i pregunti pero a mi no hem deixa sortir. Li dic que és de logica que l'acompanya i al final accedeix a deixar-me sortir. Arribem a les oficines i un senyor amb moooolt mala gana, ens dona una entrada i "ja ens espavilarem" (paraules textuals). A tot aixó, ens en donem compte que l'entrada que ens ha donat es de tribuna!!!!! Arribem a la porta, veiem al segurata de antes i li expliquem el cas (el de la entrada), aquest, crida al seu jefe que, després de sentir les nostres explicacions diu al segurata que ens deixi entrar pero que la entrada "ya esta leída". O sigui, que després de pagar 2 carnets, encara he de entrar al camp com si fossa un estafador (es la sensació que hem va quedar al veure la cara del jefe chusquero dels segurates!!!).

perdoneu pel rotllo pero si no ho explico rebento!!!!

#11 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2009 - 01:06

Avui he passat per les oficines a "arreglar" el meu carnet i m'han comentat que la botiga esta, de moment, tancada perque estan esperant que els hi arribi material nou. Seran les famoses samarretes????

Per cert, del tema de "arreglar" el carnet, vull comentar una cosa: fa 15 anys que soc soci del Lleida i aquest diumenge me van fer sentir com un puto estafador. Resulta que anava jo amb la meva novia (a la qual he fet socia enguany) cap al camp. Al arribar als torns, entro jo i hem quedo esperant a que ho faci ella. Aquí es on comença el xou ja que el seu carnet es el que no funciona. El segurata ens diu que vagi a les oficines i pregunti pero a mi no hem deixa sortir. Li dic que és de logica que l'acompanya i al final accedeix a deixar-me sortir. Arribem a les oficines i un senyor amb moooolt mala gana, ens dona una entrada i "ja ens espavilarem" (paraules textuals). A tot aixó, ens en donem compte que l'entrada que ens ha donat es de tribuna!!!!! Arribem a la porta, veiem al segurata de antes i li expliquem el cas (el de la entrada), aquest, crida al seu jefe que, després de sentir les nostres explicacions diu al segurata que ens deixi entrar pero que la entrada "ya esta leída". O sigui, que després de pagar 2 carnets, encara he de entrar al camp com si fossa un estafador (es la sensació que hem va quedar al veure la cara del jefe chusquero dels segurates!!!).

perdoneu pel rotllo pero si no ho explico rebento!!!!


te debien veure cara rara o algo..jaja estafador!!!!

#12 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 16 septiembre 2009 - 03:16

Avui he passat per les oficines a "arreglar" el meu carnet i m'han comentat que la botiga esta, de moment, tancada perque estan esperant que els hi arribi material nou. Seran les famoses samarretes????

Per cert, del tema de "arreglar" el carnet, vull comentar una cosa: fa 15 anys que soc soci del Lleida i aquest diumenge me van fer sentir com un puto estafador. Resulta que anava jo amb la meva novia (a la qual he fet socia enguany) cap al camp. Al arribar als torns, entro jo i hem quedo esperant a que ho faci ella. Aquí es on comença el xou ja que el seu carnet es el que no funciona. El segurata ens diu que vagi a les oficines i pregunti pero a mi no hem deixa sortir. Li dic que és de logica que l'acompanya i al final accedeix a deixar-me sortir. Arribem a les oficines i un senyor amb moooolt mala gana, ens dona una entrada i "ja ens espavilarem" (paraules textuals). A tot aixó, ens en donem compte que l'entrada que ens ha donat es de tribuna!!!!! Arribem a la porta, veiem al segurata de antes i li expliquem el cas (el de la entrada), aquest, crida al seu jefe que, després de sentir les nostres explicacions diu al segurata que ens deixi entrar pero que la entrada "ya esta leída". O sigui, que després de pagar 2 carnets, encara he de entrar al camp com si fossa un estafador (es la sensació que hem va quedar al veure la cara del jefe chusquero dels segurates!!!).

perdoneu pel rotllo pero si no ho explico rebento!!!!


te debien veure cara rara o algo..jaja estafador!!!!


Aixó es una calumnia! jo pago religiosament els meus carnets de la unio esportiva Lleida. I mira que piquen eh!!! 150 Euros no? aixo son mols frasfurts no? no m'ho puc permitir!

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 septiembre 2009 - 03:30

Es lo que te tenir seguretat privada, que els segurates son uns garrulacos de la parra i es creuen que son els amos, el que no entenc es com encara ningu els hi ha fotut un curro, xq aquesta gent no te cap tipus d'autoritat.

Profeta, tranquil, a mi també me l'han pirulat mes d'1 i 2 vegades, i molt a pesar teu, tampoc sera l'ultima que t'ho facin a tu.

#14 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2009 - 10:51

Avui he passat per les oficines a "arreglar" el meu carnet i m'han comentat que la botiga esta, de moment, tancada perque estan esperant que els hi arribi material nou. Seran les famoses samarretes????

Per cert, del tema de "arreglar" el carnet, vull comentar una cosa: fa 15 anys que soc soci del Lleida i aquest diumenge me van fer sentir com un puto estafador. Resulta que anava jo amb la meva novia (a la qual he fet socia enguany) cap al camp. Al arribar als torns, entro jo i hem quedo esperant a que ho faci ella. Aquí es on comença el xou ja que el seu carnet es el que no funciona. El segurata ens diu que vagi a les oficines i pregunti pero a mi no hem deixa sortir. Li dic que és de logica que l'acompanya i al final accedeix a deixar-me sortir. Arribem a les oficines i un senyor amb moooolt mala gana, ens dona una entrada i "ja ens espavilarem" (paraules textuals). A tot aixó, ens en donem compte que l'entrada que ens ha donat es de tribuna!!!!! Arribem a la porta, veiem al segurata de antes i li expliquem el cas (el de la entrada), aquest, crida al seu jefe que, després de sentir les nostres explicacions diu al segurata que ens deixi entrar pero que la entrada "ya esta leída". O sigui, que després de pagar 2 carnets, encara he de entrar al camp com si fossa un estafador (es la sensació que hem va quedar al veure la cara del jefe chusquero dels segurates!!!).

perdoneu pel rotllo pero si no ho explico rebento!!!!


te debien veure cara rara o algo..jaja estafador!!!!


Aixó es una calumnia! jo pago religiosament els meus carnets de la unio esportiva Lleida. I mira que piquen eh!!! 150 Euros no? aixo son mols frasfurts no? no m'ho puc permitir!


no te quejes tanto k estas forrao...jaja

#15 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2009 - 12:44

AIXO ES EL LLEIDA, PER AIXO SON UNICS I ESPECIALS




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos