Ir al contenido


Foto
- - - - -

El lleidatà Estrada debutarà amb el Mallorca-Xerez


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
2 respuestas en este tema

#1 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 agosto 2009 - 01:23

Estrada confessava ahir a aquest diari que estava "ansiós per debutar" i, a més, ha sigut en la primera jornada "així que millor que millor". "Sóc feliç perquè sóc un dels vint-i-dos àrbitres que hi ha a Primera, i això ja significa molt per a mi. Ara és qüestió de continuar treballant com ho he fet durant aquests anys i no posar-me nerviós."

Amb 33 anys i amb tretze en l'arbitratge, assegura que no li tremolarà el pols si ha d'arbitrar cracs com els galàctics del Reial Madrid (no pot amb el Barça i Espanyol per ser català). "Vull anar pas a pas, però si he de dirigir jugadors més famosos o equips més grans que altres, m'és igual. Per als àrbitres, cada partit és important, és com una final, siguin quins siguin els rivals que s'enfrontin."

Estrada va quedar en segona posició en la classificació d'àrbitres de Segona A la temporada passada, un èxit que vol que l'ajudi a pujar esglaons. "És clar que tinc objectius, però això queda llunyà. L'important és la immediatesa i repeteixo que estic molt ansiós per debutar aquest diumenge. De fet, ja em vaig traure el rau-rau en la pretemporada al dirigir l'Espanyol-Liverpool amb motiu de la inauguració del nou estadi blanc-i-blau." De fet, en aquest partit va tindre l'oportunitat de saludar els capitans per al sorteig de camps i el de l'Espanyol era Dani Jarque. "Sembla mentida que siguis un dia amb algú aparentment tan sa i que uns dies després t'assabentis que ha mort d'una forma tan absurda. La veritat és que durant dies no me'l vaig traure del cap."

El col·legiat lleidatà va dir que, més que l'elogiessin, el que de veritat li agradaria després del Mallorca-Xerez és que "preguntessin qui era l'àrbitre".

ansiós per debutar
"Estava ansiós per debutar i, si és en la primera jornada, encara millor. Ser entre els 22 àrbitres de Primera ja suposa molt"

http://www.segre.com...che=1&tx_ttnews[tt_news]=46486&tx_ttnews[backPid]=241&cHash=cd674fae36

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 26 agosto 2009 - 11:59

Molta sort!!

#3 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2009 - 07:40

El Cuco Ziganda no estava molt content de l'àrbitre precisament...
Per cer el Cuco Ziganda - no és familia de cap Cucurutxu em sembla...-




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos