Ir al contenido


Foto
- - - - -

Pagar per mirar un entrenament ( Lleida-Nàstic )


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 11:49

Al passar davant de tribuna abans d’entrar al Lleida – Nàstic vaig veure el cartell amb el preu de l’entrada. 20 €. En aquell moment vaig pensar que era un preu del tot fora de lloc. Suposo que el preu per entrar a general era de 12 € penso també que es un preu del tot fora de lloc. El penós aspecte dels seients buits em donen la raó.
Fer pagar aquestes quantitats per mirar un partit que no deixa de ser un entrenament de pretemporada es una pressa de pel.
Després d’hora i mitja de mortal avorriment vaig recordar el que costa una entrada al cinema.
Amb aquest preus en partits que haurien de ser de portes obertes per promocionar a l’equip, costarà molt fer arribar al Camp d’Esports als indecisos i als que volen tastar el producte abans de comprar-lo.

#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 11:57

Els que vulguin tastar algo que vagin al Punt X, el Lleida no es tasta, el Lleida es porte a dins.

Ni de bon tros ahir va ser un dels partits més aborrits que he vist, sino que a la segona part encara va estar distret.

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 12:59

i si foten entrada lliure, que hagues vingut 100 persones mes? Doncs si no vols pagar no paguis i aire, ja veus tu la pena que em fa.

#4 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 01:06

Samilof ... si el lleida es porta a dins no cal fer cap campanya per captar socis o aficionats. Cada anys serem els mateixos... o pot ser no ! !.

Als partits de pretemporada de fa vint anys hi anava més gent al camp. I fa trenta també. Ja veus cap a on anem gracies a gent que pensa com tú.

Si a la segona part el partit el vas veure més distret suposo que va ser perqué el Nástic pensava més en el berenar-sopar que en divertir al parsonal i el lleida podia correr amb més llibertat pel camp.

#5 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 agosto 2009 - 01:42

Al cine has d'estar quiet i callat, és un pal.
Al futbol en canvi pots cridar i aixecar-te. Val la pena pagar més.

#6 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 01:47

Samilof ... si el lleida es porta a dins no cal fer cap campanya per captar socis o aficionats. Cada anys serem els mateixos... o pot ser no ! !.

Als partits de pretemporada de fa vint anys hi anava més gent al camp. I fa trenta també. Ja veus cap a on anem gracies a gent que pensa com tú.

Si a la segona part el partit el vas veure més distret suposo que va ser perqué el Nástic pensava més en el berenar-sopar que en divertir al parsonal i el lleida podia correr amb més llibertat pel camp.


mira xaval pensat una mica més els comentaris perque cada comentari que fots critiques a algu altre, no fotis més parides home. Jo tame n'he fotut algunes de parides pero no tots els meus comentaris son critiques.

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 01:52

Samilof ... si el lleida es porta a dins no cal fer cap campanya per captar socis o aficionats. Cada anys serem els mateixos... o pot ser no ! !.

Als partits de pretemporada de fa vint anys hi anava més gent al camp. I fa trenta també. Ja veus cap a on anem gracies a gent que pensa com tú.

Si a la segona part el partit el vas veure més distret suposo que va ser perqué el Nástic pensava més en el berenar-sopar que en divertir al parsonal i el lleida podia correr amb més llibertat pel camp.


Clar i fa 120 anys no hi anava ningu, per que el futbol no existia.

Al Camp d'Esports, si mires estadistiques d'assistencia de fa 20 anys, no seran gaire diferents a les d'ara, dubto molt que a la temporada 80/81 hi haguessin mes de 3000 persones (tirant llarg) el Vell Camp d'Esports.

I si, realment, les campanyes de socis per a un club com el Lleida son només de cara a la galeria, ja que de socis s'en guanyen pocs, ja que al estadi estem sempre els mateixos

#8 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 02:04

Al cine has d'estar quiet i callat, és un pal.
Al futbol en canvi pots cridar i aixecar-te. Val la pena pagar més.


En una bona pel·licula de por ... pots cridar i pots aixecar-te. No cal pagar més.

#9 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 02:11

Al passar davant de tribuna abans d’entrar al Lleida – Nàstic vaig veure el cartell amb el preu de l’entrada. 20 €. En aquell moment vaig pensar que era un preu del tot fora de lloc. Suposo que el preu per entrar a general era de 12 € penso també que es un preu del tot fora de lloc. El penós aspecte dels seients buits em donen la raó.
Fer pagar aquestes quantitats per mirar un partit que no deixa de ser un entrenament de pretemporada es una pressa de pel.
Després d’hora i mitja de mortal avorriment vaig recordar el que costa una entrada al cinema.
Amb aquest preus en partits que haurien de ser de portes obertes per promocionar a l’equip, costarà molt fer arribar al Camp d’Esports als indecisos i als que volen tastar el producte abans de comprar-lo.


Creus que a la gent l' importe si el preu es 12, 20, 4, 8... La gent que ens importe vam entra ahir gratis. Tothom sabia que si es feia soci aquest partit i els 19 de la temporada serien gratis. La gent sino bè es perque no vol... No busquis follon on no hi ha, deixa de raja i veste'n al foro OT o per alli lluny, alli seras benvingut.

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 02:12

Al cine has d'estar quiet i callat, és un pal.
Al futbol en canvi pots cridar i aixecar-te. Val la pena pagar més.


En una bona pel·licula de por ... pots cridar i pots aixecar-te. No cal pagar més.


Doncs quan vaig al cine a veure una de por, vec a algun retardat que s'aixeca i es fot a cridar devant meu, li cardo una colleja que no s'alça mes en tota la pelicula.

#11 Pardilleida25

Pardilleida25

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 03:23

Aviam, si ens enterem una mica també. Estic estudiant, estic a l'atur i m'he de pagar els estudis a fora de Lleida pq a Lleida no fan telekos. Considero que podrien baixar una mica els preus perque estem en crisi i la cosa està força malament. No entenc com poden mantenir els preus dels carnets desde que eram a segona. Jo crec que si els preus fossin una mica més raonables. 5 € la entrada per exemple a lateral i 10 a tribuna, hi aniria molta més gent i molta més gent significa més gent al bar prenent algo, més animació a l'estadi, menys sensació d'ànim de lucre....en definitiva més club. A segona jo crec que si que s'ha de pagar com deu mana, pero un equip de segona b ha de procurar fer diners amb millor política de la que fa el LLeida. De fet, així va la economia del club.

#12 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 03:45

Algu sap quan valen les entrades en altres estadis de 2aB?

#13 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 04:49

Només per obrir el camp ja costa un dineral, si voleu preus de 5 euros aneu a veure el meu poble que allí segur que pagareu 5 euros, però igual no os podreu ni asentar i si plou doncs tot mullat ah, i els partits a les 4 que no sigui que a les 6 no tinguin llum per poder jugar.

Va home va, aqui la gent que ens desplaçem (jo no molt ja que només tinc 16 anys) doncs per anar a Sant Andreu ja ens van cardar 10 euros (amb preus populars, perquè volien gent al camp) per estar a un hormigo que no podies ni estar asentat de lo malament que estava) i ja no parlar de camps com el Badalona, que allí si vols te pots emportar la tovallola i tot per pendre el sol amb la gespa que hi ha a la grada.

I això ho poden dir tant com l'Asroc i el rrj, que es foten 300 km o més per anar a Valencia pagar 15 euros i veure camps com el del Denia, que l'Alcarras no te gaire a envejar amb el seu.

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 05:10

Algu sap quan valen les entrades en altres estadis de 2aB?


Per propia experiencia, son igual o mes cars que aqui, aixo si, ells no tenen un estadi amb totes les equipacions que te el nostre, molts no tenen ni cadires, accessos patetics dignes d'un equip de Preferent, i ja ni parlem de l'iluminacio, marcador...

Realment, entrades a 8 euros per un estadi com el nostre, es un regal, com es nota que molts dels que esteu per aqui no heu anat mai fora a veure un partit de 2na B xD


Que obrir el Camp d'Esports no es gratis!

#15 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 06:17

Que obrir el Camp d'Esports no es gratis!

Doncs el shinji te rao s'han de pagar a la empresa de seguretat i moltes altres coses

#16 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 09:01

Doncs yo personalment I QUE NO SERVEIXI DE PRESEDENT!!!! per 1er cop estic dacord am el que diu el polemic shrek....

Crec que en aquests partits de pretemporada hauriem de abaixar els preus nose 10 € tribuna, 5 laterals...

Penseu que la gent cada cop mes es queda a casa x no gastar, la crisis economica es una realitat que no cal que os la expliqui perque tots la coneixem.

i ni que siguin nomes 100 persones mes, benvingudes siguin...

Encara que també estic dacord, que obrir el camp desports te uns costos que el club vol pagar...pero com diu el refran....pan para hoy y hambre para mañana...

VISCA EL LLEIDA!!!

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 09:18

Doncs yo personalment I QUE NO SERVEIXI DE PRESEDENT!!!! per 1er cop estic dacord am el que diu el polemic shrek....

Crec que en aquests partits de pretemporada hauriem de abaixar els preus nose 10 € tribuna, 5 laterals...

Penseu que la gent cada cop mes es queda a casa x no gastar, la crisis economica es una realitat que no cal que os la expliqui perque tots la coneixem.

i ni que siguin nomes 100 persones mes, benvingudes siguin...

Encara que també estic dacord, que obrir el camp desports te uns costos que el club vol pagar...pero com diu el refran....pan para hoy y hambre para mañana...

VISCA EL LLEIDA!!!



El problema es que "el pan" fa anys que es va acabar i ara tenim molta "hambre" , per tant, qui no es soci a pagar.

#18 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2009 - 11:26

qui no es soci a pagar.


Tu no notes la crisi o q?

#19 Pardilleida25

Pardilleida25

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2009 - 12:36

A la manyana ficava que nomes hi havien al camp ahir 600 persones. 600 persones x 20 €= 1200 €. Dels quals la meitat segur que eresn socis com a mínim. Si haguessin anat 3000 persones a 5 € de les quals conteu que hi hagués 500 socis, surten els mateixos cuartos i el camp fa goig.

#20 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 11 agosto 2009 - 02:02

A la manyana ficava que nomes hi havien al camp ahir 600 persones. 600 persones x 20 €= 1200 €. Dels quals la meitat segur que eresn socis com a mínim. Si haguessin anat 3000 persones a 5 € de les quals conteu que hi hagués 500 socis, surten els mateixos cuartos i el camp fa goig.


Al Segre hi posa numeros exactes 800 i algo que no m'enrecordo, i la Manyana té la fama que cert personatge li agrada fotre merda cap a un cert lloc.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos