Ir al contenido


Foto
- - - - -

Som del lleida!!! Ja en som 1.000 de socis


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
42 respuestas en este tema

#21 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 julio 2009 - 11:26

Doncs a mi em continua semblant NEFASTO el cartell aquest!!! Entre els nens a baix amb cara de mala ostia, les finestres de la Seu Vella enreixades (que si no fos perque sóc d'aquí, ni de conya la reconec...), la boira fosca que ho envolta tot i la tipografia rotllo "medieval/dràcula/templari"... Diria que es tracta d'una pel·lícula relacionada amb nens esclaus tancats a la cripta d'un castell... És més, ni la pilota se salva... Sembla una màscara antinuclear volant a tota velocitat!!! Lo que faltava "pal duro"...

En aquest sentit, penso que a Benavent ens han donat una lliçó. Els seus cartells per a la campanya de l'any passat a l'hora de captar socis, ens donen milers de tombs...

NO M'AGRADA UN CARALL!!!

P.d.- Conec de molt a prop el món del Disseny Gràfic o Editorial i ja us dic jo que amb el ventall de possibilitats i programari que hi ha això que s'ha fet, deixa molt que desitjar... Amb tots els meus respectes, clar.

com a personatge del mundillo he de dir que estic d'acord amb tu. tambe he de dir que es podria interpretar com com ejercit que intenten defensar algo, tot i que no te res a veure amb el proposit de la campanya.

#22 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 14 julio 2009 - 10:33

El cartell tendria que ser d'un color més alegre, i tampoc s'han matat molt al pensar el cartell ja que de l'any passat a aquest, sol han canviat el camp d'esports per la seu vella, ja que els jugadors envoltant un jugador del primer equip i aquest xutant una pilota, ja va ser l'any passat.

#23 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 14 julio 2009 - 03:09

per mi el cartell està de conya

#24 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 23 julio 2009 - 11:01

Segons SEGRE, ja hem superat els 500 socis en tan sols 3 dies!!

IMPRESIONANT!

#25 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2009 - 10:10

Segons SEGRE, ja hem superat els 500 socis en tan sols 3 dies!!

IMPRESIONANT!


Em de continuar aixi!

#26 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 27 julio 2009 - 12:01

Ja torno a ser soci.. xd!!!


Visca el Lleida!!

#27 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 29 julio 2009 - 10:00

Segons SEGRE, ja hem superat els 500 socis en tan sols 3 dies!!

IMPRESIONANT!


Algo ha degut ajudar el partit amb el Watford, jo almenys no crec que me l'hagués fet encara a aquestes alçades i ara ja el tinc.

I el cartell m'agrada prou, tècnicament no és res de l'altre món, però el nivell dels anys anteriors tampoc és massa difícil superar.

#28 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 julio 2009 - 06:11

Segons SEGRE, ja hem superat els 500 socis en tan sols 3 dies!!

IMPRESIONANT!


Algo ha degut ajudar el partit amb el Watford, jo almenys no crec que me l'hagués fet encara a aquestes alçades i ara ja el tinc.

I el cartell m'agrada prou, tècnicament no és res de l'altre món, però el nivell dels anys anteriors tampoc és massa difícil superar.


Al foro de futbolplus, un lleidatà ha comentat que va anar fa 1 o 2 dies a les oficines i li van comentar que havia aproximadament uns 1000 socis, nose si serà cert, molt normal no es perquè ja es sap que aqui la gent sempre ho fa tot a l'últim moment, però com comenten per a qui igual fa que vagin abans aquest any pels 3 partits de pre-temporada a casa.

#29 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2009 - 04:39

Ja torno a ser soci.. xd!!!


Visca el Lleida!!


Guau!!! Jo me fet soci dos vegades per tenir dos carnets i ser més del Lleida.

#30 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2009 - 09:21

mentre me feie soci vaig veure que un munt de seients estaen ocupats... osigui que poca gent no hi ha.

#31 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 julio 2009 - 11:36

mentre me feie soci vaig veure que un munt de seients estaen ocupats... osigui que poca gent no hi ha.


A continuar aixi esperem supera els del any passat!

#32 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2009 - 09:32

segur que ho superem, pero espero que tinguem millor entrada als partits.

#33 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 agosto 2009 - 02:52

Ja torno a ser soci.. xd!!!


Visca el Lleida!!


Guau!!! Jo me fet soci dos vegades per tenir dos carnets i ser més del Lleida.

Tu no ets ni soci, ni del Lleida....

#34 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2009 - 07:47

si bueno pero els canets d'altres anys més que un carnet de soci semblava una pantalla de tetris xD

#35 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2009 - 01:19

Ja en som 1.000


amb només quinze dies de campanya d'abonaments, la Unió Esportiva Lleida ha superat ja aquest dijous la barrera dels 1.000 socis, una xifra que des del club es valora de forma molt positiva si es té en compte que encara queda poc menys d'un mes per a l'inici de la Lliga, que és quan la gran majoria d'aficionats acostuma a retirar el seu carnet. La campanya "Som del Lleida", que es va estrenar el passat 20 de juliol, està tenint, per tant, una molt bona acollida per part de l'afició. El club espera arribar als 3.000 abonats com en les dos darreres temporades.

#36 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2009 - 09:35

esperem superar-ho ja que la gent s'ho fa tot als ultims moments.

#37 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2009 - 01:56

La UE Lleida va superar ahir la barrera dels mil socis en només dos setmanes de campanya d'abonaments. Per aquest motiu, les previsions són optimistes pel que fa a la possibilitat d'incrementar els 3.000 de les dos últimes temporades.

Al club hi ha alegria perquè falta poc menys d'un mes per al començament de la Lliga, que és el període quan la gran majoria d'aficionats acostuma a retirar el seu carnet.

La campanya Som del Lleida, que es va estrenar el passat 20 de juliol, està tenint, per tant, una molt bona acollida per part de l'afició.

El president, Nacho Rivadulla, va manifestar el dia que es va presentar la campanya d'abonats que fins i tot aspiren a arribar a la xifra de 4.000 abonats, malgrat que és difícil incrementar la massa social si no s'ascendeix de categoria.

Aquest any els preus dels carnets han augmentat lleugerament. Així, la Tribuna alta central i llotges costen 310 euros; la Tribuna lateral baixa 190; i Lateral i Gols 160. Per als jubilats, els preus per a les mateixes zones són de 210, 130 i 110, respectivament. Pel que fa al carnet infantil passa a costar 12 euros i el jove 80, el mateix preu que l'universitari.

Per incentivar els aficionats perquè es facin abonats, el club posarà en marxa una nova iniciativa amb què vol tindre un detall amb la seua massa social. Així, tots els socis que hagin retirat el carnet abans del 31 d'agost veuran com el seu nom lluu en una samarreta oficial que, sense ser la que portarà l'equip en els partits, sí que podrà adquirir-se a la botiga oficial de productes de l'entitat. El preu es concretarà més endavant.

http://www.segre.com...che=1&tx_ttnews[tt_news]=44650&tx_ttnews[backPid]=241&cHash=9f75e613dc

#38 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 agosto 2009 - 06:51

Jo hi he anat avui a treure el meu i del crio. El 461 i el 1859. Au, ja he col·laborat en pagar una quarta part d'una nòmina.

#39 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 agosto 2009 - 03:34

felicitar un cop més tots els de pedra picada!!!!

Posted Image

#40 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 agosto 2009 - 05:05

Ja torno a ser soci.. xd!!!


Visca el Lleida!!


Guau!!! Jo me fet soci dos vegades per tenir dos carnets i ser més del Lleida.

Tu no ets ni soci, ni del Lleida....


No et preocupis q akest any em trauré el carnet del Lleida, del Lista, del Bàsket, de la Casa de Aragón i de Lo Marracó i així gairebé serem igual de lleidatans.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos