Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sabadell - Cultural (imatges)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 02:03

http://www.territori...lbum=223&page=1

#2 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 08:17

per mi que primer pasin els cabrons del sabadell, després ya se'ls follarán els següents.

#3 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 11:41

Veient les fotos, el més bonic que hi ha a la 2B són els play offs, quins records i ens ho hem perdut, el que podia haver estat... hi hem de ser l'any vinent.

#4 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 12:14

Com és que has anat a Sabadell? :? En principi, tu només fas fotos en els partits del Lleida veritat?

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 01:03

Com és que has anat a Sabadell? :? En principi, tu només fas fotos en els partits del Lleida veritat?


Com si les vol fer al partit entre la Rapitenca i el Polvoritense F.C.

#6 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 01:54

Jo només pregunto.

#7 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 06:45

Veient les fotos, el més bonic que hi ha a la 2B són els play offs, quins records i ens ho hem perdut, el que podia haver estat... hi hem de ser l'any vinent.


La veritat es que si. Quan surtien els jugadors de la Cultural, la seva afició cridant al igual que els del Sabadell, et posava la pell de gallina.

#8 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 07:02

Quina enveja, ja ens agradaria estar en el lloc d'algun dels dos.

#9 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 08:08

una temporada.... nomes una temporada i reviurem els vells temps de play-off... quines ganes de ser 18 de maig del 2010 i espera al dissabte per veure el partit de play-off!!!

#10 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 08:37

Jo no se valtres.. pero jo recordo un Camp d'esports molt mes a petar i amb mes animació quan varem jugar nosaltres el play off.. i això que per llavors era lligueta, no per KO com ara.

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 09:54

Jo no se valtres.. pero jo recordo un Camp d'esports molt mes a petar i amb mes animació quan varem jugar nosaltres el play off.. i això que per llavors era lligueta, no per KO com ara.


doncs si... aixo es veritat, Gol Nord i el Camp d'Esports en general feia molt mes goig que el futbolin del Sabadell.

#12 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2009 - 10:44

Si... Pero igualment ens agradaria estar en el seu lloc...

#13 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2009 - 01:03

Si... Pero igualment ens agradaria estar en el seu lloc...


i tant...

#14 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2009 - 09:14

Des de quan he dit que té prohibit asroc anar a Sabadell per fer fotos en 1 partit contra la Cultural? Jo només pregunto perque va anar. Res més. Si em vol respondre perquè va anar, bé, sinó doncs ell mateix, pero tothom és lliure d'anar on vulgui. Només faltaría. No cal que et possis així eh shinji 01. Joder! Sempre aneu a per mi en aquest foro!!!!!!!!! Només era 1 simple pregunta!!!!!!!!! :twisted:

#15 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 junio 2009 - 10:36

Benvolgut enric_bcn. Contesto aquest post, encara que no faria falta ja que a ningú interessa, però, efectivament som seguidors de la U.E. Lleida i com la U.E. Lleida no s’ha pogut classificar doncs anem a veure el que en principi podrien ser bons partits. També es cert que l'asroc fa fotos i jo no se massa be que faig.
Per cert. També vaig fer fotos, però com moltes altres vegades van sortir TOTES malament i per això no són penjades.
I un altre per cert. NO NOMÉS fem fotos dels partits de la U.E. Lleida. En fem de moltes altres coses, a banda d'esportives.

Torno a matisar: l'asroc SÍ fa fotos. Al que faig jo no se massa be com dir-li.

I no enric_bcn. No sempre anem a per tu en aquest foro, però hi ha vegades que no entenc gens ni mica el que pretens qüestionant el perquè anem o no anem on sigui. Com be rectifiques al final, som lliures de fer el que vulguem sempre i quan no perjudiquem a ningú i crec que en aquest cas, molt possiblement, algú ha pogut gaudir d'unes bones fotos i si ningú hi ha estat interessat doncs no passa res. Vam gaudir d'un bon dia d'esbarjo.

#16 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2009 - 09:24

rrj. I com és que respons tú i no asroc? Que em té por asroc o que? No he mossegat a ningú eh! Ni ho penso fer. Trobo que el que hauria de respondre és asroc i no tú. És com si algú té alguna cosa en contra meva i envio al meu pare o a una altra persona per a que respongui en lloc meu. Trobo que la persona indicada en respondre és asroc i no tú.



SALUTACIONS RRJ!

#17 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 junio 2009 - 10:00

sera que passa de tu, ja que es conecta cada dia...

#18 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2009 - 10:04

Ara mateix el veig conectat. I repeteixo. No està bé que altra gent respongui per ell.

#19 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2009 - 11:01

Aquest paio es una mica transtorn limit o tambe anomenat Borderline

#20 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 junio 2009 - 11:39

Un altra vegada benvolgut enric_bcn. El meu estimat i mai prou ponderat enemic asroc no se perquè no respon, però segurament tu sí saps perquè ho faig jo i si no ho saps o no ho recordes en una propera resposta et faig cinc cèntims. Espero que no calgui.
Una cosa tinc molt clara i és que si el meu estimat i mai prou ponderat enemic asroc no contesta al teu post segur que no és pas per por. D'això en pots estar ben segur.
La comparació que fas a la teva resposta no m'agrada gens ni mica. M'acabes de dir que soc gran, vell, i possiblement ho sigui, però no m'agrada que de tant en tant m'ho recordin, a excepció d'una persona, l'única a la que li permeto, que em diu '¡¡¡¡abuelooooo!!!'. I aquesta persona no és pas el meu estimat i mai prou ponderat enemic asroc.
El meu estimat i mai prou ponderat enemic asroc te la gran sort que no soc el seu pare. Jo no voldria pas un pare com jo.
Apa. Una abraçada i a veure si matem aquest tema.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos