Ir al contenido


Foto
- - - - -

Caram, caram... han passat uns quants mesos però ...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 febrero 2009 - 02:08

Caram, caram... han passat uns quants mesos però ja me n’adono que al fòrum encara no s’accepten els comentaris no favorables a tot el que te a veure amb el club i els jugadors. Be... una cosa cal reconèixer... els “fundamentalistes” o no han llegit el post o ja han madurat democràticament. Fa un any per molt menys demanaven histèricament que es borresin aquest tipus de comentaris políticament no correctes.

#2 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 febrero 2009 - 10:43

Tu tens tota la llibertat d'expressar el que tu creguis, nosaltres tenim la llibertat de contestar-te el que nosaltres creguem, no creus?

#3 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2009 - 12:21

fa un any no es podia dir les coses clarament aqui....

#4 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2009 - 12:44

jo alucino sempre surt el tipic que aqui diu que li borren missatges i la falta de llibertat d´expressió en aquest foro i jo fa 5 anys que volto per aquest foro i que jo sapiga encara no m´han borrat n´hi un trist missatge , perquè sera.... i jo tambè he set molt critic amb l´equip en temporades passades.

La veritat es que ja canseu tots aquest que us sentiu perseguits...

#5 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 febrero 2009 - 01:32

Doncs si fos per mi te'n guanyaries un altre de post borrat.

Ni això ve al cas, ni està situat al lloc indicat (General UE Lleida?).

Sembla mentira que, estant registrat del 2004, encara no sàpiguis on han d'anar situats els missatges que publiques.

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 25 febrero 2009 - 02:09

Caram, caram... han passat uns quants mesos però ja me n’adono que al fòrum encara no s’accepten els comentaris no favorables a tot el que te a veure amb el club i els jugadors. Be... una cosa cal reconèixer... els “fundamentalistes” o no han llegit el post o ja han madurat democràticament. Fa un any per molt menys demanaven histèricament que es borresin aquest tipus de comentaris políticament no correctes.


Posted Image

#7 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 25 febrero 2009 - 02:10

companys..siguem seriosos..heu de tenir en comte que hi ha gent que es passa per aquest foro (i per altres) simplement per provocar, no intenteu enraonar ni buscar motius, lo millor que podeu fer és ignorar-los, així de simple.
per cert, visca el lleida!!!

#8 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 febrero 2009 - 03:22

Caram, caram... han passat uns quants mesos però ja me n’adono que al fòrum encara no s’accepten els comentaris no favorables a tot el que te a veure amb el club i els jugadors. Be... una cosa cal reconèixer... els “fundamentalistes” o no han llegit el post o ja han madurat democràticament. Fa un any per molt menys demanaven histèricament que es borresin aquest tipus de comentaris políticament no correctes.


Madurar democràticament? que es aixo? xD Ademes, qui ha dit que el forum es democràtic? Si et penses que aquesta web es democràtica vas ben equivocat, de fet, cap forum es democràtic.

I es per flipar veure com hi ha gent que encara critica al club amb el que s'esta fent aquest any ! Amb un equip pel qual la majoria no donavam ni un duro!

#9 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 febrero 2009 - 04:07

De gent que publica comentaris criticant l'equip o jugadors en concret n'hi ha, la gent els comparteix o no, però s'accepten. Gent que només entra per rajar quan les coses no van tan bé i desapareix del mapa quan es guanyen partits a mi personalment em sobra.

#10 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 febrero 2009 - 12:12

Caram, caram... han passat uns quants mesos però ja me n’adono que al fòrum encara no s’accepten els comentaris no favorables a tot el que te a veure amb el club i els jugadors. Be... una cosa cal reconèixer... els “fundamentalistes” o no han llegit el post o ja han madurat democràticament. Fa un any per molt menys demanaven histèricament que es borresin aquest tipus de comentaris políticament no correctes.


Madurar democràticament? que es aixo? xD Ademes, qui ha dit que el forum es democràtic? Si et penses que aquesta web es democràtica vas ben equivocat, de fet, cap forum es democràtic.

I es per flipar veure com hi ha gent que encara critica al club amb el que s'esta fent aquest any ! Amb un equip pel qual la majoria no donavam ni un duro!


Company Shinji01... sempre he tingut els meus dubtes sobre l’encert en que estiguis entre els moderadors del fòrum. No ens coneixem personalment i només tinc en compte per mantenir aquesta opinió la lectura de les teves respostes en aquest darrers anys, que ja es bastant.

Criticar el club ? ... la meva postura davant la trajectoria del club ve de lluny. Llastimosa i penosa. La meva postura de com s'ha gestionat el club... llastimosa i penosa... Que aquest anys les coses s’han fet millor.... es cert. Ho reconec.

Te res a veure això en que no es puguin fer comentaris sobre actuacions desafortunades d'algun component de la plantilla professional... jo crec que no. Faltaria més que no puguessim criticar a un senyor que cobra per fer la seva feina. Faltaria mes.

#11 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2009 - 10:49

fa un any no es podia dir les coses clarament aqui....

I ara sí?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos