Ir al contenido


Foto
- - - - -

em fa por el playas


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
7 respuestas en este tema

#1 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 25 mayo 2004 - 09:52

aquesta gent en un camp de gespa artificial, sense grades, ambien desertic i amb força vent encara ens la clavaran esperen que no , jo em comformo amb l'empat!

#2 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2004 - 10:14

Espero k l'equip no doni per bo l'empat i surti a guanyar k es el k s'ha d'anar a fer a tots els partits de lligueta; encara k sigui jugant malament i a l'ultim minut. Visca el lleida!!!

#3 Guest_Sempre blau_*

Guest_Sempre blau_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2004 - 10:29

Un empat allà està molt bé sempre que després es guanyi a casa. L'altre dia el Nàstic va empatar al camp del Lanzarote, que és molt semblant.

#4 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2004 - 10:45

No hi estic gens d'acord, el lleida si vol mereixer la 2a a de anar a conseguir una victoria, igaual k a vigo i k a lleo; les coses s'han de lluitar.
PD: Despres de veure el comportament dels lleonesos i lo fatxes k son espero k ningu torni a entrar a cap foro de lleo Visca el lleida!!!!

#5 Guest_Mackensi_*

Guest_Mackensi_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2004 - 11:39

No estid d'acord amb k el empat es suficient, ha d guanyar com sigui,el diumenge va dornar el primer pas guanyant al rival a batir(teoricament), doncs ara ha de donar el segon pas.
Nomes li val la victoria si vol pujar. :twisted: :twisted:

#6 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2004 - 05:17

Després de veure les imatges del seu camp per televisió, només em queda dir una cosa: Com han pogut arribar tant lluny!?
Qualsevol camp de gespa de regional el supera i molt.

#7 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 25 mayo 2004 - 08:39

Després de veure les imatges del seu camp per televisió, només em queda dir una cosa: Com han pogut arribar tant lluny!?
Qualsevol camp de gespa de regional el supera i molt.


jajajajajaja... toda la razón Raiko !!! Pero si el Gardeny tiene mejor campo, por no decir afición :wink:

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes

Escrito 26 mayo 2004 - 04:03

Jo eh entrat a la seva pagina web.. i no hem fa gens de gracia akests ekip... ekips kom akestos son els que decideixen una classificacio, ja q sas q si falles contra eksts teorics rivals mes fluixos els atres no fallaran i se poden escapar. Ells estan confiats tambe i han quedat per davant d'ekips kom el Badajoz. Els nostres jugadors tindran que currar-so... pero crec q podrem amb ells. Som-hi nois! Visca el Lleida!




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos