Ir al contenido


Foto
- - - - -

Vicens Amigó


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2004 - 12:32

Deberiais aclarar a un compañero de este foro quien fue en el Lleida Vicens Amigó, en que demarcación jugaba, en que temporadas milito en el Lleida, y de que equipo procedia.

Un dato el primer equipo profesional en el que milito fuen en el Nastic.

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 agosto 2004 - 12:46

kuanta contundencia i mal rotllo i comensa a haber x el foro, aixo se li esta anant de les mans al webmaster U_U

PD: Jo tpk se ki es Vicens Amigó, pero em sona molt el seu nom, i per aixo no vol dir ke siga un ma afeccionat al Lleida (clar ke tinc 15 anys nomes xddd)

Salut i Força Lleida! i deixeuvos de mals rotllos, ke masa malament esta e món com per empitjorarlo discutint entre naltres, vinga salut! :)

#3 jamescantero

jamescantero

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2004 - 07:48

Sino m'equivoco era porter i va arribar a jugar al LLeida i alguns equips mes d'elit. En l'actualitat fa de representant de jugadors

#4 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2004 - 08:56

Vicens Amigó jugo en el Lleida como guardameta, procedente del Barcelona, inicio su carrera profesional en el Nástic donde fue un autentico idolo, su especialidad era parar penaltis. Estuvo en el Lleida desde la temporada 81/82 hasta la 85/86. Despues se quedo en LLeida a vivir, tenia un empleo en la Paeria, relacionado con el area de deportes.

#5 stacatto

stacatto

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 134 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2004 - 12:22

Amigó era porter i capità del Lleida. Era especialment bo parant penals i durant un parell d´anys també els xutava....i sempre marcava!! Encara recordo veure com li va marcar un gol de penal a Binefar al Nieves, un porter que va jugar molts anys al Binefar. Es cert que Amigó també va jugar al Nàstic...i també va jugar al Barça, tot i que practicament no jugava mai.

#6 Kiru

Kiru

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2004 - 12:33

Gràcies per la informació, stacatto! La veritat és que no sabia gran cosa d'aquest bon porter que va tenir el Lleida.
VISCA EL LLEIDA!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos