Ir al contenido


Foto
- - - - -

Realment hi ha crisis?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 11:17

Formúlo aquesta pregunta, perque hi ha crisis per segons qui. Pels rics mai hi haurà crisis i pels pobres si. Això és molt trist. En l'hotel on treballo jo, no es nota la crisis, ja que van pijos executius a dinar, i dilluns passat va haver'hi 1 taula de 40 persones. On hi ha crisis? Jo no la veig. En el meu hotel anem de cul cada día. A part de la taula de 40, hi han taules de 11 o 15 persones més la gent que vé a dinar.

#2 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 11:53

pues tens un problema.....
obra els ulls més enlla del teu hotel, mira les noticies i sabras que l'IBEX ha passat de 15.000 punts a 9.200 en poc més de 4 mesos, i per no parlarte ja del NIKKEI o del DOWJONES, i també les exaustives reduccions de plantilla que s'han fet en moltes empreses.

També et podria dir que del 07 al 08, la venta de automobils ha caigut en un 45%, etcètera, etcètera....

#3 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 12:20

Si no t'ho nego tot això, pero jo només dic que en el meu hotel anem de cul cada día. Pels pijos mai hi haurà crisis i per l'altre gent, per desgràcia si! :twisted:

#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 12:36

Pues perque la crisis es basicament en la construccio, pero ha afectat a tot perque els bancs estan encallats per haver deixat tans prestecs especulatius i llavos sa parat una mica tot, pero aprt de construccio hi han molt negocis, de altre tipus dempreses i també de comerç am altres paisos, que hi hagi crisi no vol di k no es facin negocis hi que continuin avent-hi reunions i dinars grans als hotels.

#5 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 02:09

Si no t'ho nego tot això, pero jo només dic que en el meu hotel anem de cul cada día. Pels pijos mai hi haurà crisis i per l'altre gent, per desgràcia si! :twisted:


el que has de fer es esperar que aquestos "pijos" que venen a dinar al teu hotel i fan que vagis de cul, no deixin de fer-ho, per que sino poder començaràs a notar la crisi.

#6 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 09:29

Qaixal. Jo només dic que no hi ha dret que els putus pijos mai tinguin crisis i l'altte gent si. Només dic això. Ningú té dret a tenir crisis!!!!!

#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 09:53

Qaixal. Jo només dic que no hi ha dret que els putus pijos mai tinguin crisis i l'altte gent si. Només dic això. Ningú té dret a tenir crisis!!!!!


tio en quin mon vius?? mai hi aura una clase social =

sempre hi auràn rics i pobres, i sempre ha sigut i serà així




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos