Ir al contenido


Foto
- - - - -

Humillan a un jugador NBA en una cancha callejera de Londres


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
8 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 octubre 2008 - 10:35

Devin Harris, base titular de los Nets y uno de los grandes talentos emergentes de la NBA, fue humillado por un jugador callejero en un 'playground' de Londres.

El millonario jugador de 25 años y 1,91 m. fue sorprendido por un chico llamado Stuart Tanner (toda una leyenda del baloncesto callejero londinense) que le superó vestido con pantalones vaqueros y un jersey.

Ver para creer, pero lo que le hace el desconocido Tanner en el minuto 01:32 del vídeo a todo un jugador que la pasada temporada promedió 14,8 puntos y 5,8 asistencias por partido es increíble.


link video:

#2 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 octubre 2008 - 11:18

la nba esta mot sobrevalorarda!!a mès els jugadors van fins a les orelles d´anabolitzants,i productes varios per a cebar-los com a tocinos.
Els jugadors no passen controls antidopings ni res ,es mès cuan la seleccio´d´Estats Units van als jocs olimpics posen com a condició per portar les estrelles que no passin controls!!

#3 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 12:32

Samilof, precisament em bé de perles que siguis tu el que l'has escrit.
Dis-me i sense anar a la NBA, quants " foreros" si vols començant per mi i no sóc únic, no HUMILLEN cap altre forero, aquí davant.
Sense anar més lluny una COSA, em va dir Fill de la Gran i el que segueix, i encara va tenir la HIPOCRESIA, AQUELLA COSA de demanar disculpes en públic.
I treus el tema com si fós un fet extrany?
Ja em diràs que t'ha sobtat que no ho has vist al foro?

#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 09:23

pues la diferencia es que aquest tio te una trajectoria de collons, cobre uns cuants millons de dolars a l'any i es reconegut a tota america, aqui esta una de les principals diferencies, i l'altra, que a mi no m'afecten els teus afers personals am altres foreros, ya us ho arreglareu perque yo puc dir moltes coses, pero mai e insultat a ningu d'aquest foro ni he humillat a ningu, osigui que parlis per a tu.

Ah! i dir que ets un pesimista de collons, no es insultar :wink:

#5 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 octubre 2008 - 12:23

El jugador s'ha defensat dient que li havien dit que era un discapacitat...

http://www.marca.com...lo/1175732.html

#6 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 08:25

pues la diferencia es que aquest tio te una trajectoria de collons, cobre uns cuants millons de dolars a l'any i es reconegut a tota america, aqui esta una de les principals diferencies, i l'altra, que a mi no m'afecten els teus afers personals am altres foreros, ya us ho arreglareu perque yo puc dir moltes coses, pero mai e insultat a ningu d'aquest foro ni he humillat a ningu, osigui que parlis per a tu.

Ah! i dir que ets un pesimista de collons, no es insultar :wink:

Precisament parlava del que em va dir UNA COSA a mi, no parlava pas de tu...
A més jo no t'he dit que tu humillis ningú, jo he dit que molts humillem i ens humillen per aquí però en cap cas t'he fotut a la bassa a tu, a tot cas he escrit: Molts i jo el primer humilleN, mira que he possat la N i no la M, per tant en cap cas t'hi he involucrat, ara bé si tu t'hi sents ofès com em va dir aquella cosa del Castigador, allà tu...
Ara resultarà que passarà el mateix que em va dir aquella COSA enfadan-te tu mateix...
Pues mira que guay o no....

#7 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2008 - 12:31

Si si s'ha quedat impresionat amb el que li han fet

#8 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 octubre 2008 - 02:40

la nba esta mot sobrevalorarda!!a mès els jugadors van fins a les orelles d´anabolitzants,i productes varios per a cebar-los com a tocinos.
Els jugadors no passen controls antidopings ni res ,es mès cuan la seleccio´d´Estats Units van als jocs olimpics posen com a condició per portar les estrelles que no passin controls!!


Doncs de moment el Barça ha perdut amb dos equips (Lakers i Clippers) que ni de llarg van jugar amb els millors jugadors, estant aquí amb la lliga començada i allà a la pretemporada.

I em fa gràcia la soltura amb què la gent parla d'anabolitzants i dopatge...

#9 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2008 - 12:02

la nba esta mot sobrevalorarda!!a mès els jugadors van fins a les orelles d´anabolitzants,i productes varios per a cebar-los com a tocinos.
Els jugadors no passen controls antidopings ni res ,es mès cuan la seleccio´d´Estats Units van als jocs olimpics posen com a condició per portar les estrelles que no passin controls!!


Doncs de moment el Barça ha perdut amb dos equips (Lakers i Clippers) que ni de llarg van jugar amb els millors jugadors, estant aquí amb la lliga començada i allà a la pretemporada.

I em fa gràcia la soltura amb què la gent parla d'anabolitzants i dopatge...

Llegeix això jo no he dit res de nou;
http://qbitacora.wor...baloncesto-nba/




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos