Ir al contenido


Foto
- - - - -

2500 socis!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
33 respuestas en este tema

#21 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2008 - 08:34

Jo tambe conec gent que es soci i que no va al camp per motius laborals o de distancia, 2500 socis no hem sembla cap barbaritat ni cap unflada de numeros, si mes o menys hi ha una assistència de 2000-2500 persones per partit..

Jo conec un noi, que tot i ser soci, molts partits no va al camp perquè se'n va amb la seva novia que viu fora i es veuen dissabte a la tarda, a la nit i diumenge fins a les vuit de la tarda.
Ell no va al camp perquè a ella el futbol no l'hi agrada gens.
Evidentment amb una noia tant guapa com té seria una barbaritat, deixar-la i que anés al camp.

#22 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2008 - 10:26

Jo de moment puc anar als partits perque estic lesionat, pero en pic me recupera... :cry:


T'autoexpulses i solucionat!

Jo no soc com el Ronaldo... :lol:
Percert, el tema barça es molt relatiu, ja que al barça el ser soci no vol dir el poder anar a veure el partit que vulguis, el Barça te 160.000 socis, pero no se si arriba als 70.000 abonats, que son els que tenen el seu seien fixe i que poden anar a veure cada partit amb el seu carnet.

#23 presi

presi

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 septiembre 2008 - 10:58

jo vaig anar fa
una setmana
i era el soci mil quatrecents i pico
i ara 2500?
amb una setmana 1000 socis??
deunido jaja

ale visca el lleida

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 septiembre 2008 - 11:15

jo vaig anar fa
una setmana
i era el soci mil quatrecents i pico
i ara 2500?
amb una setmana 1000 socis??
deunido jaja

ale visca el lleida



El numero de soci del carnet d'aquesta temporada es el numero de soci que tenies la passada temporada.


Cucurutxu, jo també tenia la novia fora i em vaig perdre alguns partits la temporada pasada xq evidentment, es millor fer tu gols que no veure com els fa el Lleida.

#25 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2008 - 09:33

Del tema barça, te mes abonats que no 70.000, de fet, sempre hi ha hagut llistes d'espera per optar a un seient (ser abonat) aixi que com a minim hi ha dhaver uns 85.000-90.000 abonats.

Repassem sols en aquest post quanta gent ha parlat de coneguts o en propia persona que son socis i no van assiduament al camp, si aixo ho extrapolem a nivell de la ciutat o de tots els socis, és perfectament possible (i provable) els 2500 socis.

Jo no en tinc cap dubte

#26 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2008 - 10:16

Cucurutxu, jo també tenia la novia fora i em vaig perdre alguns partits la temporada pasada xq evidentment, es millor fer tu gols que no veure com els fa el Lleida.

Anar al zoologic no compta. :lol:

I lo del barça ho he dit una mica a "boleo" sobre el numero d'abonats, pero hem faig la idea que a cada partit un gran numero d'espectadors compren l'entrada, per lo que deuen d'haver bastants seients sense numero d'abonament.

#27 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2008 - 11:44

Cucurutxu, jo també tenia la novia fora i em vaig perdre alguns partits la temporada pasada xq evidentment, es millor fer tu gols que no veure com els fa el Lleida.


No ho sé si és millor fer tu els gols o que els faci el Lleida...
Jo disfruto bastant quan marca el Lleida i no sé si per l'altre costat es disfruta més...., pensa que et perds la jugada al moment, el passi amb pressió o no, la col·locació dels rivals, si algún jugador està en fora de joc, si el porter no pot aturar la pilota, si aquest fa penal, si el mateix cau amb la pilota a les mans dins la porteria, com es celebra el gol, si crida, salta o canta celebrant el gol, etc...
Et perds moltes coses i el més important: " Val la pena haber-se'les perdut?" :roll: :roll: :lol: :lol:

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2008 - 12:14

Jo, sincerament i aprofitant que no entra per aqui "la jefa".. prefereixo un gol del Lleida que perdreme'l per un orgasme!!! Per mi l'orgasme complet es quan marca el lleida.. osigui que si mai veieu sortir disparat un liquid llafiscos de colors blanc desde la grada de gol nord despres de un gol del Lleida, no us espanteu. :oops:

#29 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 septiembre 2008 - 12:23

Jo, sincerament i aprofitant que no entra per aqui "la jefa".. prefereixo un gol del Lleida que perdreme'l per un orgasme!!! Per mi l'orgasme complet es quan marca el lleida.. osigui que si mai veieu sortir disparat un liquid llafiscos de colors blanc desde la grada de gol nord despres de un gol del Lleida, no us espanteu. :oops:


Doncs a veure si apuntes prou bé i aprofites per fotre-li un "toque" al cap del porte contrari... Si vas sobrat d'energia aprofita i també li fots al línier que tinguis més aprop... Fijo que surts a la tele i et lloguen a Cervera per substituir al Mascle Cabró, juas, juas, juas...

Ai si mai llegeix això la teua jefa... No sucaràs lo melindro fins a Nadal com a a mínim, jejeje...

#30 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2008 - 01:51

Jo, sincerament i aprofitant que no entra per aqui "la jefa".. prefereixo un gol del Lleida que perdreme'l per un orgasme!!! Per mi l'orgasme complet es quan marca el lleida.. osigui que si mai veieu sortir disparat un liquid llafiscos de colors blanc desde la grada de gol nord despres de un gol del Lleida, no us espanteu. :oops:


Doncs a veure si apuntes prou bé i aprofites per fotre-li un "toque" al cap del porte contrari... Si vas sobrat d'energia aprofita i també li fots al línier que tinguis més aprop... Fijo que surts a la tele i et lloguen a Cervera per substituir al Mascle Cabró, juas, juas, juas...

Ai si mai llegeix això la teua jefa... No sucaràs lo melindro fins a Nadal com a a mínim, jejeje...

calla calla....

#31 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2008 - 05:23

Si d'aquí 10 partits l'equip està a dalt. Aquesta xifra creixerà notablement.


que la cosa anés així seria lo ideal... una victòria a casa el pròxim partit ens aniria d'allò més bé per aquest objectiu

#32 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 septiembre 2008 - 11:25

Jo de moment puc anar als partits perque estic lesionat, pero en pic me recupera... :cry:


T'autoexpulses i solucionat!

Jo no soc com el Ronaldo... :lol:
Percert, el tema barça es molt relatiu, ja que al barça el ser soci no vol dir el poder anar a veure el partit que vulguis, el Barça te 160.000 socis, pero no se si arriba als 70.000 abonats, que son els que tenen el seu seien fixe i que poden anar a veure cada partit amb el seu carnet.

al galliner tambe hi han zones amb overbooking d'abonats. m'explico, hi han unes "pastilles" on no tens seient fixe i que per dir algo hi han 100 localitats i igual se'n venen 150. si el dia del barça - madrid arribes 5 minuts tard i la "pastilla" esta plena t'has de resignar i buscar-te la vida o mirar el partit de peu.

#33 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2008 - 07:41

Sóc del Lleida a matar, però això de que els gols al fútbol són millors que els altres... XDDDD

#34 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2008 - 11:03

Conec una persona que viu a 4000 Km de Lleida desde fa casi 10 anys pero que tots els anys paga pel seu carnet (li vaig a buscar jo).
Jo molts partits, si no em concideix be l'horari no puc anar, un 50% dels partits. El meu nen es soci desde que va neixer i no va al camp. Es massa petit.
Els que som de veritat del Lleida ens treiem el carnet sense mirar els partits als que podrem anar. Donem suport a l'equip.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos