Ir al contenido


Foto
- - - - -

Catalunya!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 07:21

Despres de la magnifica victoria del nostre equip....felicitats al nostre jugador Lezaún crek ke es una promesa de futur. No cal oblidar que demà dimarts dia 25 juga Catalunya el nostre pais estimat i que com moltes aficions per exemple la del lleó no enten aquest sentiment, i es normal, per entendreu sha de ser d'aqui ells o veuen com una comunitat mes i aixo es mentida.....espero ke demà el camp nou sigui una festa..... nomes vui dirvos que el meu poble portarem una bandera gegant de catalunya a veure si ens veieu estem al gol 2ona graderia.

VISCA CATALUNYA!!!! I VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

#2 Brockh

Brockh

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 07:57

Estic totalment d'acord amb tu Josh. AHir vaig ser al Cmap d'esports per animar el nostre equip, i demà cap a bcn per animar la nostra selecció (que malaugradament encara no és oficial)! Com més serem més aviat aconseguirem l'ascens i el reconeixement del nostre país.
Pel vostre bé no entreu al foro de la cultural perquè fa bastanta pena el fatxes que arriben a ser, no ens entent, xo tampoc ens cal, el que ens cal es tenir-ho clar nosaltres!
VIsca el LLeida i Visca Catalunya!

#3 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 mayo 2004 - 08:18

teniu tota la raó pero quina llàstima que Catalunya no sàpiga jugar fora de Barcelona :cry: Quan arribarà el dia en que puguem veure a la nostra selección en el Camp d'Esports? O millor dit, quan els seguidors del Lleida veurem cap jugador nostre a la selecció? estic fart del puto centralisme barceloni !!!

Per cert, com voleu q us entenguin si arriben aqui i el que escoltan es aixo de "puta España y puta Leon"... que trist. De veritat creiu q per animar un equip es necessari insultar al rival?


OLÉ LLEIDA, OLÉ !!! :wink:

#4 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2004 - 08:54

Mariolero cal dir que la nostra actitud va ser correcta...ja que ells tambe van carregar contra catalunya i contra el nostre equip, pero crec ke no em de perdre temps en cosses inutils, el mès important esque el Lleida va guanyar que tenim opcions....i que em de fer el possible perquè vingui gent al camp, jo e conseguit que amics meus del lleida que fa temps que no anaven que estragessin el carnet. DEMÀ TOTS AMB CATALUNYA ES UNA FESTA QUE S'HA DE VIURE AMB DIRECTE.

FORÇA LLEIDA!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos