Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra Final de la Eurocopa 2008 / Epaña - Alemania


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
173 respuestas en este tema

#141 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2008 - 08:40



Shinji01; tienes todo el derecho, faltaria más, a creer en la utopía y luchar por ella, yo incluyo a todos en este país que es España, porque guste o no es así. Pensar que España es un país casposo y fascista es simplemente manipular la realidad, hoy en día no es así, es muy propio de los nacionalismos (incluido el español) creer que lo "nuestro" es lo bueno y lo del vecino es "bazofia". No me sirve como argumento, es simple y muy poco elaborado.



Yo no he dicho que lo mio sea lo bueno y lo mejor, digo que España es un pais casposo i con muchisimos tintes fascistas (solo hace falta ver el partido lider de la oposicion)

Ahir va ser el dia de l'orgull garrulo, només he vist tant killo quan el madrid ha guanyat algo, ademes de gent que no ha vist un partit de futbol sencer en sa **** vida. Aixi com algun que altre pare embolicant amb banderes feixistes als seus fills petits.

Molt ens queda per apendre de països com Alemanya, vulguem o no, l'Estat Espanyol socialment esta atrassat, i l'exemple es el garrulisme que desperta la selecció espanyola.



Visca els Toros, les Peinetes, el Flamenco, la Sangria, la Guardia Civil, i totes aquestes coses tan catalanes i que tant representen la nostra estimada Catalunya (sobretot al nostre "estimat" Montilla).


Tus comentarios no se sostienen intelectualmente de ninguna manera. Reconozco que me cuesta bastante contestar tu escrito, es todo el (escrito), un corrido de topicos absolutamente inconsistentes, que da la impresión que estan realizados desde el rencor y la ira y no desde la razón y el analisis.

Puede que tengas tus razones particulares para odiar tanto a un pueblo, no lo discuto, pero creer a pies juntillas que España es eso que dices no estoy de acuerdo.

Te recomiendo que salgas un poco por España, abras los ojos, y sin reticencias mira y comprueba que no son tan cutres, ni tan garrulos ni tan killos. En definitiva quitate de encima esos prejuicios tan puramente racistas.

Aquesta setmana eh estat a Malaga (concretament a Torremolinos) de vacances, malauradament (i no hem tornara a pasar mai mes!) m'ha coincidit amb la final de la Eurocopa, i escoltam, et prometo que no hem deixo anar pel meu antiespanyolisme reconegut, pero aquest pais que fan anomenar Espanya, no te res a veure amb el meu. El frikisme, cutrisme, incultura i patriotisme similar al America es increible! Volia portar records a Lleida.. i era increible que qualsevol cosa que jo volia comprar hi havia alguna referencia d'Espanya o de toros. Tot el que diu el company Shinji, per be o per mal jo ho he viscut aquests dies i es entre insoportable i per enfoterse'n una mica. A Espanya tot es "sol, toros, Sangria, Guardia civil... y olé!" Lamentable. Jo, esque despres d'estar aquests dies a Malaga, tinc mes clar que mai que aquest no es ni el meu pais ni la meva cultura ni la meva gent. Jo no vull que m'identifiquin amb aquests personatges.


I perquè hi anaves si no t'agrada?
A mi els toros tampoc m'agraden i si vols q et digui la veritat la manera de fer del sud d'Espanya tampoc és el meu estil, pero crec que s'han de respectar ja que són espanyols igual que tu i jo.
Que et pensaves trobar haven jugant la selecció espanyola? Si era a Sabadell i potser hi havia 10.000 persones escampades per tota la ciutat celebrant la victoria d'Espanya, doncs imaginat al sud.

Per molt que no us agradi a Catalunya està ple de catalans ( i no garrulos com diuen alguns menyspreant) que animen a la selecció espanyola. I m'atreveixo a dir que són majoria, no se que es pensaven alguns, q potser no sortiria ningú al carrer. Jo vaig sortir, i vaig trobar molts coneguts i amics que no són pas "garrulos" ni "faxes" com es diu per aquí, simplement gent futbolera que estaven contents perq la selecció nacional havia guanyat una Eurocopa. Això no vol dir pas que siguis ni de la selecció espanyola, a mi per exemple m'agraden més altres seleccions q la espanyola, però que si la nostra selecció guanya un torneig doncs també me n'alegro, per això vaig sortir al carrer.

Llavors tmb em fa gracia q en algun lloc s'hagi criticar al XAvi, Puyol,etc per haver cridat "viva Espanya", q es pensa la gent que tots els futbolistes catalans han de ser igual de pardillus que el Oleguer?
Un futbolista sap que anant a la selecció creixerà molt com a futbolista i se li obriran moltes més portes, per això ningú hi renuncia a anar.

Els q aneu parlant de selecció catalana aneu esperant, q amb una mica de sort els vostres néts encara veuran algun partit oficial de la selecció catalana, encara q no crec, abans veurem una selecció espanyola plagada de magrebís amb el rumb que està agafant el país.

#142 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 julio 2008 - 10:30

Els q aneu parlant de selecció catalana aneu esperant, q amb una mica de sort els vostres néts encara veuran algun partit oficial de la selecció catalana, encara q no crec, abans veurem una selecció espanyola plagada de magrebís amb el rumb que està agafant el país.


I que tens en contra dels magebrins nascuts a Espanya? Son tan espanyols com tu. :?

#143 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 julio 2008 - 10:33

Els q aneu parlant de selecció catalana aneu esperant, q amb una mica de sort els vostres néts encara veuran algun partit oficial de la selecció catalana, encara q no crec, abans veurem una selecció espanyola plagada de magrebís amb el rumb que està agafant el país.


De gent com tu no esperem res, ocupat si vols d´ejpanya nosaltres farem la nostra, per cert per la teva desgràcia ja tenim 15 esports on podem competir oficialment entre d´altres el futbol sala, mira un regalet.

http://www.elmundo.e...1181616958.html
Las selecciones de Cataluña y España se enfrentan por primera vez en un partido
"dentro de la Copa del Mundo que organiza la Asociación Mundial de Fútbol Sala (AMFS) en Yakutsk"...


Una selección catalana de fútbol sala ganó por 5-3 a una selección española en el primer partido entre ambos combinados
..
.
.
.


coses que pasen..

#144 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 julio 2008 - 10:43

Els q aneu parlant de selecció catalana aneu esperant, q amb una mica de sort els vostres néts encara veuran algun partit oficial de la selecció catalana, encara q no crec, abans veurem una selecció espanyola plagada de magrebís amb el rumb que està agafant el país.


I que tens en contra dels magebrins nascuts a Espanya? Son tan espanyols com tu. :?


i els nacionalitzats.....;pobrets sel´s hi te que explicar tot. com el jugador senna, oiga ejpañol de toda la vida!!!!!!!!! xd!!!

#145 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2008 - 10:52



Els q aneu parlant de selecció catalana aneu esperant, q amb una mica de sort els vostres néts encara veuran algun partit oficial de la selecció catalana, encara q no crec, abans veurem una selecció espanyola plagada de magrebís amb el rumb que està agafant el país.


De gent com tu no esperem res, ocupat si vols d´ejpanya nosaltres farem la nostra, per cert per la teva desgràcia ja tenim 15 esports on podem competir oficialment entre d´altres el futbol sala, mira un regalet.

http://www.elmundo.e...1181616958.html
Las selecciones de Cataluña y España se enfrentan por primera vez en un partido
"dentro de la Copa del Mundo que organiza la Asociación Mundial de Fútbol Sala (AMFS) en Yakutsk"...


Una selección catalana de fútbol sala ganó por 5-3 a una selección española en el primer partido entre ambos combinados
..
.
.
.


coses que pasen..


No oblidar que recentment no fa massa setmanes el mes alt tribunal europeu TAS s'ha pronunciat a fabor de la seleccio catalana de bitlles per poder participar oficialment, recordem que espanya estave intentant que no hi pogesim participar pero el tribunal ha decidit.... en resposta la seleccio espanyola s'ha retirat de les competicions per no competir amb catalunya, es una petita victoria perque es un esport minoritari, pero no cal recordar que el TAS es el maxim tribunal europeu de l'esport per lo tant el que diuen aquests va a misa i si es començe amb una ,despres s'hi sumen d'altres...., he sentit a dir(nose si es cert) que aviat tindrem una agradable sorpresa amb una nova seleccio i no sera d'esport tant minoritari.

Per cert recordeu que aviat participem en la copa america de hokey en una competicio oficial.

#146 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 julio 2008 - 12:52



Shinji01; tienes todo el derecho, faltaria más, a creer en la utopía y luchar por ella, yo incluyo a todos en este país que es España, porque guste o no es así. Pensar que España es un país casposo y fascista es simplemente manipular la realidad, hoy en día no es así, es muy propio de los nacionalismos (incluido el español) creer que lo "nuestro" es lo bueno y lo del vecino es "bazofia". No me sirve como argumento, es simple y muy poco elaborado.



Yo no he dicho que lo mio sea lo bueno y lo mejor, digo que España es un pais casposo i con muchisimos tintes fascistas (solo hace falta ver el partido lider de la oposicion)

Ahir va ser el dia de l'orgull garrulo, només he vist tant killo quan el madrid ha guanyat algo, ademes de gent que no ha vist un partit de futbol sencer en sa **** vida. Aixi com algun que altre pare embolicant amb banderes feixistes als seus fills petits.

Molt ens queda per apendre de països com Alemanya, vulguem o no, l'Estat Espanyol socialment esta atrassat, i l'exemple es el garrulisme que desperta la selecció espanyola.



Visca els Toros, les Peinetes, el Flamenco, la Sangria, la Guardia Civil, i totes aquestes coses tan catalanes i que tant representen la nostra estimada Catalunya (sobretot al nostre "estimat" Montilla).


Tus comentarios no se sostienen intelectualmente de ninguna manera. Reconozco que me cuesta bastante contestar tu escrito, es todo el (escrito), un corrido de topicos absolutamente inconsistentes, que da la impresión que estan realizados desde el rencor y la ira y no desde la razón y el analisis.

Puede que tengas tus razones particulares para odiar tanto a un pueblo, no lo discuto, pero creer a pies juntillas que España es eso que dices no estoy de acuerdo.

Te recomiendo que salgas un poco por España, abras los ojos, y sin reticencias mira y comprueba que no son tan cutres, ni tan garrulos ni tan killos. En definitiva quitate de encima esos prejuicios tan puramente racistas.

Aquesta setmana eh estat a Malaga (concretament a Torremolinos) de vacances, malauradament (i no hem tornara a pasar mai mes!) m'ha coincidit amb la final de la Eurocopa, i escoltam, et prometo que no hem deixo anar pel meu antiespanyolisme reconegut, pero aquest pais que fan anomenar Espanya, no te res a veure amb el meu. El frikisme, cutrisme, incultura i patriotisme similar al America es increible! Volia portar records a Lleida.. i era increible que qualsevol cosa que jo volia comprar hi havia alguna referencia d'Espanya o de toros. Tot el que diu el company Shinji, per be o per mal jo ho he viscut aquests dies i es entre insoportable i per enfoterse'n una mica. A Espanya tot es "sol, toros, Sangria, Guardia civil... y olé!" Lamentable. Jo, esque despres d'estar aquests dies a Malaga, tinc mes clar que mai que aquest no es ni el meu pais ni la meva cultura ni la meva gent. Jo no vull que m'identifiquin amb aquests personatges.


I perquè hi anaves si no t'agrada?
A mi els toros tampoc m'agraden i si vols q et digui la veritat la manera de fer del sud d'Espanya tampoc és el meu estil, pero crec que s'han de respectar ja que són espanyols igual que tu i jo.
Que et pensaves trobar haven jugant la selecció espanyola? Si era a Sabadell i potser hi havia 10.000 persones escampades per tota la ciutat celebrant la victoria d'Espanya, doncs imaginat al sud.

Per molt que no us agradi a Catalunya està ple de catalans ( i no garrulos com diuen alguns menyspreant) que animen a la selecció espanyola. I m'atreveixo a dir que són majoria, no se que es pensaven alguns, q potser no sortiria ningú al carrer. Jo vaig sortir, i vaig trobar molts coneguts i amics que no són pas "garrulos" ni "faxes" com es diu per aquí, simplement gent futbolera que estaven contents perq la selecció nacional havia guanyat una Eurocopa. Això no vol dir pas que siguis ni de la selecció espanyola, a mi per exemple m'agraden més altres seleccions q la espanyola, però que si la nostra selecció guanya un torneig doncs també me n'alegro, per això vaig sortir al carrer.

Llavors tmb em fa gracia q en algun lloc s'hagi criticar al XAvi, Puyol,etc per haver cridat "viva Espanya", q es pensa la gent que tots els futbolistes catalans han de ser igual de pardillus que el Oleguer?
Un futbolista sap que anant a la selecció creixerà molt com a futbolista i se li obriran moltes més portes, per això ningú hi renuncia a anar.

Els q aneu parlant de selecció catalana aneu esperant, q amb una mica de sort els vostres néts encara veuran algun partit oficial de la selecció catalana, encara q no crec, abans veurem una selecció espanyola plagada de magrebís amb el rumb que està agafant el país.


totalment d'acord amb tot el que has dit ferni, en referencia a lo dels magrebis, no tinc res en contra dels immigrants, lo unic que demano es que es regulin tots i tot el tema, perque en la ultima decada, el nostre pais ha sigut un coladero.

Una solucio fantastica i 100% entendible, es com han fet a Italia, qualsevol immigrant sense papers, sera declarat immigran ilegal i repatriat cap al seu pais.

#147 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2008 - 12:59

a Itàlia als il·legals son tractats de delinqüents i no com a immigrants il·legals.

#148 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 julio 2008 - 01:03

a Itàlia als il·legals son tractats de delinqüents i no com a immigrants il·legals.


no tots, el que pasa es que italia es un pais molt racista, pero es la gen la que els tracta coma delinquents, La nova lleida diu "seran decalrados immigrantes ilegales, consequentemente repatriados a su pais", despres ya seu fara cadascu com els tracti, aixo es al personalitat de cadascu i ningu pot fer cambiar els pensamens d'algu.

El que no es pot petendre es que entresin una mitja de entre 5 i 9 mil immigrans cada any i no hi aguesin consequencies, es com una invasio pasiva, algo sauria de fer i sa arribat fins a aquest punt.

#149 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 julio 2008 - 08:00

I els que queden per entrar. L'economia espanyola encara necessita molta més mà d'obra.

Si no us agrada veure morenitos de pell us tindreu que na acostumant.

#150 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2008 - 11:28

I els que queden per entrar. L'economia espanyola encara necessita molta més mà d'obra.

Si no us agrada veure morenitos de pell us tindreu que na acostumant.



Els que queden i els que calen, i moltes vegades aquests immigrants s'integren molt millor a Catalunya en 5 anys que altres immigrants que han vingut d'arreu del Estat i porten una vida aqui.

#151 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 julio 2008 - 12:09

I els que queden per entrar. L'economia espanyola encara necessita molta més mà d'obra.

Si no us agrada veure morenitos de pell us tindreu que na acostumant.



Els que queden i els que calen, i moltes vegades aquests immigrants s'integren molt millor a Catalunya en 5 anys que altres immigrants que han vingut d'arreu del Estat i porten una vida aqui.


ningu ha dit que no faci falta ma dobra i que no agradin els morenos de pell, ami em done = que els immigrants siguin grocs, blancs mestisos o negres, lo unic que vui es que el tema es reguli i es controlin i els que no tinguin papers que es repatriin.

#152 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2008 - 08:08

I els que queden per entrar. L'economia espanyola encara necessita molta més mà d'obra.

Si no us agrada veure morenitos de pell us tindreu que na acostumant.



Els que queden i els que calen, i moltes vegades aquests immigrants s'integren molt millor a Catalunya en 5 anys que altres immigrants que han vingut d'arreu del Estat i porten una vida aqui.


ningu ha dit que no faci falta ma dobra i que no agradin els morenos de pell, ami em done = que els immigrants siguin grocs, blancs mestisos o negres, lo unic que vui es que el tema es reguli i es controlin i els que no tinguin papers que es repatriin.


Totalment d'acord.

#153 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2008 - 08:42

Mirar alrededor vuestro y contestarme sin hipocresia, ¿cuantas veces habeis oido a gente cercana a vosotros hablar despectivamente de los inmigrantes que ahora vienen?

Sobre este tema hay mucha hipocresia, se habla muy bien en publico pero despues nadie les quiere cerca de sus casas.

#154 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 julio 2008 - 11:14

Espanya és la porta d'Europa i Lleida és la porta d'Espanya (en quan a "morenitos" se refire...) no es pot lluitar contra això...

La putada és que aquí s'ajunta tot... Els que pujen i els que baixen. I si vinguessin aquí a treballar, vale però ningú pot negar que la droga i els cotxe de luxe aquí es venen bé... A més aquí hi ha molt empresari "suelto" que abans d'anar a veure a la família prefereix passar-se pel dalmau a visitar a unes d'aquelles noies que fumen...

#155 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 julio 2008 - 11:46

Espanya és la porta d'Europa i Lleida és la porta d'Espanya (en quan a "morenitos" se refire...) no es pot lluitar contra això...

La putada és que aquí s'ajunta tot... Els que pujen i els que baixen. I si vinguessin aquí a treballar, vale però ningú pot negar que la droga i els cotxe de luxe aquí es venen bé... A més aquí hi ha molt empresari "suelto" que abans d'anar a veure a la família prefereix passar-se pel dalmau a visitar a unes d'aquelles noies que fumen...


totalmen d'acord, peo jo crec que si que es pot lluitar, solament el govern sa de posar serio hi ha de voler, sino mira el govern de Sarkozy i de Berlusconi les lleis i els nous recursos que han aplicat sobre aques tema.
(no entenc molt be que te a vere aqui lo de les putilles del dalmau jaja, pero es veritat)

#156 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 julio 2008 - 09:51

La immigració il·legal va lligada a la prostitució en algunes ocasions, i no de forma voluntària precisament.

#157 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2008 - 10:11

La immigració il·legal va lligada a la prostitució en algunes ocasions, i no de forma voluntària precisament.


Si fos això... encara rai.
La immigracio il·legal ve de delicuencia, on la seva unica esperança per poder integrar-se aquest pais sense ser repatriat es el robatori, bandalisme, etc. Sempre que estiguin sota la justicia, no es poden marcha del país. Que aquest es el gran problema que tenim. Venen roben cuasevol cosa i cumpleixen els 3 anys que fa falta per a que no els expulsin.

Per no parla "d' altres" delicuents, que roben i se marchen al seu país amb el botí. I tornen cuan no se li acabe el boti a per més.

#158 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2008 - 12:56

No tenía ganes de fer res ni de conectar'me, pero he fet un gran esforç. Em fot molt que hagi guanyat Espanya, pero he de dir que s'ho ha guanyat a polç encara que em foti, pero reconec les coses.

I el que em va fer molta gràcia i il.lusió, és que en el 3/24 van sortir les celebracions de les 3 capitals de provincia de Catalunya menys Lleida, i vaig pensar, a Lleida no ho han celebrat tant com a la resta de capitals de provincia.


A Lleida molta gent va sortit al carrer per celebrar-ho tal i com es mereix!
Nomes calia sentir els claxons dels cotxes...

El dia 29 españa campeon!!!
gran eurocopa!

#159 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2008 - 09:54

Hi ha de tot com a tot arreu.

Deixeu de parlar de temes extraesportius i parlem del Lleida d'una P vegada perquè entre aquest tema, els tàrregues, Alcarras... això sembla de tot menys un fòrum de la Unió Esportiva Lleida.

VISCA EL LLEIDA SEMPRE


si que ets inutil company. que sapiguis que tarrega i alcarras parlem al apartat de futbol lleidata.

aixo es un forum de ue lleida si, pero tambe de futbol.

tens de tindre mes respecte amb altres equips lleidatans.

#160 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 julio 2008 - 12:54

Hi ha de tot com a tot arreu.

Deixeu de parlar de temes extraesportius i parlem del Lleida d'una P vegada perquè entre aquest tema, els tàrregues, Alcarras... això sembla de tot menys un fòrum de la Unió Esportiva Lleida.

VISCA EL LLEIDA SEMPRE


si que ets inutil company. que sapiguis que tarrega i alcarras parlem al apartat de futbol lleidata.

aixo es un forum de ue lleida si, pero tambe de futbol.

tens de tindre mes respecte amb altres equips lleidatans.



I a tu potser et caldria tenir mes respecte cap als altres usuaris, borinot.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos