Ir al contenido


Foto
- - - - -

La veritat sobre el futbol base de la UE Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
8 respuestas en este tema

#1 quincoces

quincoces

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2008 - 08:29

Primero de todo, debo decir que me ha costado mucho dar este paso, pero como padre de un niño de este club no puedo permanecer más tiempo impasible ante las injusticias que a diario se cometen en este club.
Antes de nada, todo el mundo debe saber quien dirige los destinos del futbol base de este club "profesional":

Alguien con experiencia en el mundo del futbol, con una formación adecuada y muchas ganas de progresar, no?
Pues nada mas lejos de la realidad, la formación de los futuros jugadores esta en manos de alguien que jamas ha jugado a futbol
******editat*******

******editat*******

El señor coordinador del futbol base ha tenido como gran estrategia de desarrollo de los jugadores de la base el renunciar sistematicamente a categorias superiores de equipos que ascendian para no tener trabajo extra en buscar jugadores para reforzar los equipos.

******editat*******

La ultima novedad es que como no se le puede echar del club por ser quien es, se ha tenido que fichar a otro coordinador para que le saque el trabajo, uno con sueldo de ayudante, y el manteniendo su intocable salario, y el pueda seguir sentado mirandose el ombligo, siendo el Lleida uno de los unicos clubs de Catalunya que tendra 2 coordinadores, algo que con la boyante economia que tiene el club no supone ningun despilfarro, que va.

El motivo de este mensaje no es otro que el hacer ver a todo el mundo la verdad, la triste realidad de un club que pretende hacer de la base su bandera y fia toda la responsabilidad en este señor, de dudosa valia.
Ya esta bien de tomarnos el pelo, ya que este señor no tiene la suficiente verguenza ni dignidad para dejar el cargo, que tenga presente al menos que esta dejando el nombre de su cuñado en muy mal lugar.

Ya que el año que viene se va a hacer pagar a nuestros hijos por jugar en este club, estoy mas que indignado por saber que parte de ese dinero va a ir a parar al bolsillo de este gran coordinador, aunque mucho me temo que este ya no va a ser mi problema ni el de mi hijo.

#2 Blavenc

Blavenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 213 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2008 - 08:33

El Fútbol base sempre ha fet molta pudor... Les seleccions de benjami a aleví hi han 3 jugadors com a mínim que són uns paquets però algú treballa al club (encara que sigui a la botiga tot blau (exemple)...


Però que vols? Quina persona competent ve a Lleida a portar això? Si els entenadors feia un temps no cobraven (nose com esta ara...)


És una llàstima però els bons sen van al Mareo (Gijón) o clubs que si que cuiden la cantera... no que van alli a passar el temps...

#3 Blavenc

Blavenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 213 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2008 - 08:34

Consell: Porta al teu fill a un club modest per passar el temps i que es dediqui ha estudiar que és el que li donarà el mejar...

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 abril 2008 - 12:10

Això ni ve de nou ni sorpren a ningú. Ja sabem que no hi ha cap tipus de professionalitat al nostre estimat club.

Amb això no vull treure culpes a ningú. Lo que dius es lamentable i tant de bo comencem a cuidar la cantera perquè és el futur d'aquest club que poc a poc se'n va en orris.

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2008 - 10:51

Moltes coses de les que diu quincoces son veritat, pero tot te que ser dit. El Lleida va ficar al coordinador que te ara quan despres de la dimissio d'Antoni Palau (mai el Lleida tindra un coordinador com el que va tindre llavors) es va quedar sense ningu en aquest carrec. El coordinador de ara en teoria tenia que ocupar aquesta funcio provisionalment, ja que a ell se'l va fitxar com a preparador fisic, i hem suposo que li debia de fer un favor al Tatxo al ficar-se de coordinador, perque com dius no te ni experiencia ni re relacionat en el futbol. Al final el Lleida no va trobar re, i va decidir mantenir l'actual coordinador. La temporada pasada, el Lleida en un intent de reconduir el futbol base, va contactar amb diversos coordinadors de altres clubs, i tots s'hi van negar, ja que tothom sap lo complicat que arriba a ser el ser coordinador d'un club que te mes problemes que alegries, i ningu es volia arriscar. Aixi que al final, no va haver mes solucio, i es va mantenir al carrer en aquesta persona. Crec que es millor que me mossega la llengua perque en podria dir moltisimes mes del futbol base del Lleida.. algunes per ficars-hi les mans al cap.. pero ara no es el moment. Lo que si que es veritat, es que si el Lleida vol treure suc del futbol base, te que fotre una neteja de dalt a baix ja!

#6 enlaoposicion

enlaoposicion

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2008 - 02:03

como se llama el maximo coordinador del base del lleida?

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 abril 2008 - 01:14

como se llama el maximo coordinador del base del lleida?

No crec que sigui lloc per ficar noms.

#8 quincoces

quincoces

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 3 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 abril 2008 - 06:03

Moltes coses de les que diu quincoces son veritat, pero tot te que ser dit. El Lleida va ficar al coordinador que te ara quan despres de la dimissio d'Antoni Palau (mai el Lleida tindra un coordinador com el que va tindre llavors) es va quedar sense ningu en aquest carrec. El coordinador de ara en teoria tenia que ocupar aquesta funcio provisionalment, ja que a ell se'l va fitxar com a preparador fisic, i hem suposo que li debia de fer un favor al Tatxo al ficar-se de coordinador, perque com dius no te ni experiencia ni re relacionat en el futbol. Al final el Lleida no va trobar re, i va decidir mantenir l'actual coordinador. La temporada pasada, el Lleida en un intent de reconduir el futbol base, va contactar amb diversos coordinadors de altres clubs, i tots s'hi van negar, ja que tothom sap lo complicat que arriba a ser el ser coordinador d'un club que te mes problemes que alegries, i ningu es volia arriscar. Aixi que al final, no va haver mes solucio, i es va mantenir al carrer en aquesta persona. Crec que es millor que me mossega la llengua perque en podria dir moltisimes mes del futbol base del Lleida.. algunes per ficars-hi les mans al cap.. pero ara no es el moment. Lo que si que es veritat, es que si el Lleida vol treure suc del futbol base, te que fotre una neteja de dalt a baix ja!



Sin ánimo de ofenderte, ni mucho menos, debo decir que tal vez no te hayan informado correctamente, me explico:
Despues de la dimisión de Palau, fué Coco el que pidió asumir el cargo, o acaso crees que alguien al que le guste el futbol y fuera entrenador en aquella epoca del futbol base cobrando 300 € rechazaria una oferta similar cobrando mas de 2.000 €?

Respecto a lo de que se ha buscado sin resultado alguno un coordinador durante estos años, no es cierto del todo, ya que me consta que ha habido gente muy valida y preparada que se ha ofrecido para el cargo, pero la respuesta siempre ha sido la misma, ******editat*******
Por otro lado, piensas que por ejemplo un coordinador del futbol base del Pardinyes rechazaria el puesto con las facilidades para fichar y gestionar jugadores y la subida de sueldo?
Espero que nadie se sienta ofendido, solo es mi opinión. Saludos

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2008 - 10:46

Moltes coses de les que diu quincoces son veritat, pero tot te que ser dit. El Lleida va ficar al coordinador que te ara quan despres de la dimissio d'Antoni Palau (mai el Lleida tindra un coordinador com el que va tindre llavors) es va quedar sense ningu en aquest carrec. El coordinador de ara en teoria tenia que ocupar aquesta funcio provisionalment, ja que a ell se'l va fitxar com a preparador fisic, i hem suposo que li debia de fer un favor al Tatxo al ficar-se de coordinador, perque com dius no te ni experiencia ni re relacionat en el futbol. Al final el Lleida no va trobar re, i va decidir mantenir l'actual coordinador. La temporada pasada, el Lleida en un intent de reconduir el futbol base, va contactar amb diversos coordinadors de altres clubs, i tots s'hi van negar, ja que tothom sap lo complicat que arriba a ser el ser coordinador d'un club que te mes problemes que alegries, i ningu es volia arriscar. Aixi que al final, no va haver mes solucio, i es va mantenir al carrer en aquesta persona. Crec que es millor que me mossega la llengua perque en podria dir moltisimes mes del futbol base del Lleida.. algunes per ficars-hi les mans al cap.. pero ara no es el moment. Lo que si que es veritat, es que si el Lleida vol treure suc del futbol base, te que fotre una neteja de dalt a baix ja!



Sin ánimo de ofenderte, ni mucho menos, debo decir que tal vez no te hayan informado correctamente, me explico:
Despues de la dimisión de Palau, fué Coco el que pidió asumir el cargo, o acaso crees que alguien al que le guste el futbol y fuera entrenador en aquella epoca del futbol base cobrando 300 € rechazaria una oferta similar cobrando mas de 2.000 €?

Respecto a lo de que se ha buscado sin resultado alguno un coordinador durante estos años, no es cierto del todo, ya que me consta que ha habido gente muy valida y preparada que se ha ofrecido para el cargo, pero la respuesta siempre ha sido la misma, ******editat*******
Por otro lado, piensas que por ejemplo un coordinador del futbol base del Pardinyes rechazaria el puesto con las facilidades para fichar y gestionar jugadores y la subida de sueldo?
Espero que nadie se sienta ofendido, solo es mi opinión. Saludos

Et puc assegurar jo de que el carrec de coordinador li van oferir com a minim a 2 persones, d'aixo hi fico les 2 mans al foc, creu-me! Pero les 2 persones varen rebutgar el carrec pels raons que siguin que tampoc venen a compte en aquests moments. I el Lleida, de que li vindra tindre al coordinador que tenen ara, que tindre, com dius tu, al del Pardinyes si es igual? El Lleida buscava un coordinador de garanties, algu que hagues demostrat que realment sap de que va la historia del futbol, i al no trobar ningu que superes el que hi ha...aixi es va quedar la cosa.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos