Ir al contenido


Foto
- - - - -

el nou entrenador


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
80 respuestas en este tema

#41 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2008 - 06:30

jo em quedo amb zubillaga...els projectes costant al principi


Totalmente d'acord, Zubillaga a de seguir!!!

#42 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2008 - 06:42

A Catalunya Radio e escoltat la part final de la noticia que conecten amb Lleida i deien el Lleida sondeja aquests noms com a posibles futuribles a la banqueta del Lleida.

Els que he pogut escoltar:

-Luis Elcacho
-Emili Vicente (Balaguer)
-Miguel Rubio



Segons el Segre altre nom es Mauro Ravnic i a la llista de futuribles no i consta Oliva.

#43 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 abril 2008 - 08:42

A Catalunya Radio e escoltat la part final de la noticia que conecten amb Lleida i deien el Lleida sondeja aquests noms com a posibles futuribles a la banqueta del Lleida.

Els que he pogut escoltar:

-Luis Elcacho
-Emili Vicente (Balaguer)
-Miguel Rubio



Segons el Segre altre nom es Mauro Ravnic i a la llista de futuribles no i consta Oliva.


I a què juga la directiva? Un entrenador de la talla d'Oliva no es troba tots els dies, i menys sent de casa. Per favor siguem seriosos i no pensem en noms com Ravnic, Emili Vicente o Miguel Rubio.

#44 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 abril 2008 - 09:05

Com torni el Miguel Rubio jo no em faig soci, que això comença ha ser un insult...

#45 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2008 - 09:39

]Com torni el Miguel Rubio jo no em faig soci, que això comença ha ser un insult...


Doncs es un nom que agrada força a la directiva :lol:

#46 TERMINATOR

TERMINATOR

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2008 - 09:50

si be mauro ravnic ja os podeu anar preparant que aquest tio es lo rey re xuleries i prepotent.

#47 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 abril 2008 - 10:08

Jo crec que el Rubio ja n'ha tingut prou am les vegades que ha set entreandor.

Per mi HA DE SEGUIR ZUBILLAGA ja que jo penso lo següent: si cada any nem cambiant de entrenadors perque noa conseguim lobjectiu, cada any pasara el mateix, jo penso que deixar el primer any a zubillaga i ara ya veu com va tot i coneix al planter, potser un altre any faria que lequip dones el maxim ja que d'errors se napren i seria un gran any.
Apart els noms que es donen com a solucio no es que siguin millors que l'opcio de que Zubillaga es quedi.

#48 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2008 - 10:38

Kom pot ser k es torni a parlar d'aket senyor anomenat Rubio una mika de seny sisplau!!! ja ens a esfonsat prou nomes kal k li tornem a donar una atra oportunitat pk ara si k ja no en surtirem!!!!Si torna rubio es demostra de k en aket klub la direktiva es una merda!!! i u dik aixi d klar pk n'estic fins als kollons d k no tinguin ni idea d portar el club estan destrosan el meu club de semx i el d'alguns(pk els xaketeros k sol venen play off o 2ºna A akestos no son mes k uns farsans)

#49 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 25 abril 2008 - 08:18

La directiva no pot fer res. Oliva segurament està esperant alguna oferta de Segona A i si no arriba potser es planteja la opció U.E.Lleida

#50 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 25 abril 2008 - 10:11

Oliva va estar a punt d'entrenar a la Reial Societat... Això vol dir que per a la temporada que ve com a mínim aspira a entrenar a un 2a A...

Tot i que seria un luxe poder comptar amb ell crec que no entra ens els seus plans entrenar aquí... Almenos coma primera opció...

He llegit també que el projecte que volen començar la temporada vinent és a 4 o 5 anys o sigui que... PACIÈNCIA, molta PACIÈNCIA... Ens esperen temps complicats i l'opció Miguel Rubio va guanyant forma... Compleix tots els perfils que vol la directiva i segurament acceptaria entrenar de nou als blaus a un preu sense competència...

QUE DÉU ENS AGAFI CONFESSATS!

#51 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2008 - 11:22

COM PODEU DIR Q VOLEU AL ZUBILLAGA???? si es un amarrategui de kollons aket a italia fotria un bon catenaccio.... aki no.....

nou entrenador??? pffff nose...... algun pillat q trobin x la grada seria el millor que pudrien fer.......
i ja ho he dicidit la meua opcio es LaVeuDeTorres q ai vist q entrene mol be als crios dl futbito, ame es un pillat q podem trobar kda dumenge al gol nord.... q mes voleu?




Lennon:
Si torne el Rubio de merda abans q confessam li dik al kapella kem dongui l'axtremaunsio.....

#52 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 25 abril 2008 - 12:36

"... la Federación te regala un punto antes de jugar el partido. Perderlo es una estupidez..."

No se si us imagineu qui pot haver dit aquestes pareules, jejejeje...

#53 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2008 - 01:01

"... la Federación te regala un punto antes de jugar el partido. Perderlo es una estupidez..."

No se si us imagineu qui pot haver dit aquestes pareules, jejejeje...

m'imagino que Zubillaga, i es una veritat com un temple! Crec que l'estil de joc de Zubillaga es l'idoni per la catgegoria que estem i per el moment social i economic que ens trobem. Els jugadors tecnics, son cars, i el Lleida no hi pot fer front. Llavors, busquem alguna cosa no tan vistosa, pero efectiva i austera. I crec que Zubillaga es la persona que amb menys, pot fer mes. El club va a la deriva, no hi ha ningu que entengui 5 duros de futbol dins del Lleida, allo es un catxondeo i no se a que collons volem aspirar si amb 3 temporades, 6 entrenadors diferents i 3 plantilles noves. Aixo es una merda i estic fart de la deixadesa del club. Que fitxin a un tio que sapigui de que va el futbol i que ells es dediquin a fer quadrar els numeros.

#54 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 25 abril 2008 - 01:33

"... la Federación te regala un punto antes de jugar el partido. Perderlo es una estupidez..."

No se si us imagineu qui pot haver dit aquestes pareules, jejejeje...


Jajaja molt bona, però té raó.
Jo sempre he set de l'opinió que el 0-0 hauria de "premiar-se" amb 0 punts per a cada equip. 1 punt si empates marcant gols. Es algo que mai es farà pero seria l'ostia, com a minim cap equip sortiria a defensar l'empat a 0.

#55 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 abril 2008 - 03:50

"... la Federación te regala un punto antes de jugar el partido. Perderlo es una estupidez..."

No se si us imagineu qui pot haver dit aquestes pareules, jejejeje...



Aixó no ho va dir Mané?

#56 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 abril 2008 - 05:37

M'en recordo que Oliva va dir una vegada que no volia vindre a entrenar a Lleida. El que no se es a que van vindre aquestes declaracions però estic segur d'haver-ho vis o haver-ho sentit.

I si la directiva està encantada amb Rubio, un servidor també, ja em fet prou el tonto aquests dos anys com per torar-nos-la a jugar anant a buscar desconeguts.

#57 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 25 abril 2008 - 06:00

L'altre dia a Punto Ràdio li van preguntar a Oliva si voldria entrenar el Lleida a Segona B, va dir no sabia si rebria cap oferta de Segona A perquè hi ha molts entrenadors al mercat, que entrenar el Lleida era un dels seus objectius com a entrenador i que no sabia si ara seria el millor moment.

#58 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 abril 2008 - 06:27

"... la Federación te regala un punto antes de jugar el partido. Perderlo es una estupidez..."

No se si us imagineu qui pot haver dit aquestes pareules, jejejeje...


Em sembla que hem perdut 4 partits a casa. Si haguèssim empatat ara tindríem 4 punts més. A quin lloc de la taula estariam ???

Continuitat a J. Zubillaga, si us plau.

#59 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 abril 2008 - 06:30

M'en recordo que Oliva va dir una vegada que no volia vindre a entrenar a Lleida. El que no se es a que van vindre aquestes declaracions però estic segur d'haver-ho vis o haver-ho sentit.

I si la directiva està encantada amb Rubio, un servidor també, ja em fet prou el tonto aquests dos anys com per torar-nos-la a jugar anant a buscar desconeguts.


Di que si! Agafem al Rubio i baixem a 3era. Tants anys que si que no... Que vingi Rubio i ens faci desapareixe.

PD: Si Rubio la temporada pasada no va vindre perque no li permitien fichar al que ell volia. Ara amb juvenils, ni surt de casa... (Sino ja m' ocupare jo de que no surti :lol: :lol: :lol: )

#60 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 abril 2008 - 07:42

"... la Federación te regala un punto antes de jugar el partido. Perderlo es una estupidez..."

No se si us imagineu qui pot haver dit aquestes pareules, jejejeje...


Em sembla que hem perdut 4 partits a casa. Si haguèssim empatat ara tindríem 4 punts més. A quin lloc de la taula estariam ???

Continuitat a J. Zubillaga, si us plau.


claro i si haguesim empatat als que em guanyat




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos