Ir al contenido


Foto
- - - - -

Derbi garriguenc


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 abril 2008 - 10:37

[img][img]http://img186.imageshack.us/img186/5560/cimg4197rs6.jpg[/img]
[/img]

Aquí no va venir ni Mossos d'Escuadra ni Policia ni res de res... Dissabte passat, una tarda inoblidable.

FS Vinaixa, 3 - Borges FS "B", 2
SEGONA DIVISIÓ A TERRITORIAL DE FUTBOL SALA

www.fcf.cat


TREMENDO! SIROLL, NO EN VULGUIS MÉS!

http://www.youtube.com/watch?v=TzhV8BrRiiU

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 12:02

osti, que ve s'ho van montar. Ja esta be que equips regionals tinguin els seus derbis, rivalitats, i sobretot aficions!

#3 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 abril 2008 - 12:35

[/img]Posted Image


Una festassa, en sèrio! Pel petit que és el poble... No va faltar de res. Compresors amb bocines, coets, bengales, cervesa i moltes ganes de gresca!

A sobre el resultat va acompanyar ja que vam remontar el 0-1 que va manar al marcador durant gairebé tot el partit. L'últim quart d'hora va ser apocalíptic!

2n contra 1r i els i vam retallar 3 punts. Ara estem a 1. Lliga i ascens a tocar! Tot i que l'encontre era engrescador l'ambient a "les grades" no varia massa la resta de partits a casa.

La llàstima va ser el mal perdre que tenen els de"la capital"... Alguna que altra maleifeta al vestidor sobrava...

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 abril 2008 - 01:09

Una bandera de la republica espanyola amb una d'euskal herria? :lol: I la catalana?

Felicitats x la victoria :wink:

#5 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 02:09

Enhorabona pel partit,però cal recordar q ells encara van primers i q ells depenen del Borges "A" per poder pujar,tot i q pinta bastant bé pels 2 equips de "la capital" (com dius tu..)

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 03:22

Enhorabona pel partit,però cal recordar q ells encara van primers i q ells depenen del Borges "A" per poder pujar,tot i q pinta bastant bé pels 2 equips de "la capital" (com dius tu..)

Tu calla que diumenge et tindrien que haver expulsat! jeje
Home, de banderes republicanes, que jo sapiga, sols hi ha aquesta.

#7 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 abril 2008 - 03:30

Home, de banderes republicanes, que jo sapiga, sols hi ha aquesta.


Com?

#8 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 03:42

Gran partit a Vinaixa que ens col.loca a 1 punt del líder, a pesar de que ens queden 4 partits a fora molt complicats (avellanes, orvepard, puigròs, tremp), casi que nomès ens cal confiar de la sentiu i del massalcoreig perquè desbanquin el Borges A. Gràcies afició!

#9 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 05:02

Gran partit a Vinaixa que ens col.loca a 1 punt del líder, a pesar de que ens queden 4 partits a fora molt complicats (avellanes, orvepard, puigròs, tremp), casi que nomès ens cal confiar de la sentiu i del massalcoreig perquè desbanquin el Borges A. Gràcies afició!



OL, ja t'ho vaig dir l'altre dia i em va sobtar tan la manera de dir-ho com el q vas dir sobre q preferies q el Borges "A" no pujes, però bé d'aquesta manera tb et dic q espero q els 2 pujin i si els 2 pujen, em penso q val3... :lol: :lol:

#10 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 05:03

Enhorabona pel partit,però cal recordar q ells encara van primers i q ells depenen del Borges "A" per poder pujar,tot i q pinta bastant bé pels 2 equips de "la capital" (com dius tu..)

Tu calla que diumenge et tindrien que haver expulsat! jeje
Home, de banderes republicanes, que jo sapiga, sols hi ha aquesta.



jajaja, q bo!!ara q ho dius et volia dir per quedar per fer un partit de volei però deus estar carregat de diumenge... :D

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 abril 2008 - 05:18

Gran partit a Vinaixa que ens col.loca a 1 punt del líder, a pesar de que ens queden 4 partits a fora molt complicats (avellanes, orvepard, puigròs, tremp), casi que nomès ens cal confiar de la sentiu i del massalcoreig perquè desbanquin el Borges A. Gràcies afició!



OL, ja t'ho vaig dir l'altre dia i em va sobtar tan la manera de dir-ho com el q vas dir sobre q preferies q el Borges "A" no pujes, però bé d'aquesta manera <font color=red>tambe</font> et dic q espero q els 2 pujin i si els 2 pujen, em penso q val3... :lol: :lol:


Estic segur que si el Borges B pot pujar i l'únic que ho impedeix es tenir al "primer" equip a la mateixa categora ja faran algun xanxullo (rotllo canvi de nom) per aconseguir l'ascens igualment... Ja sabem com les gasten els de "la Capital"...

Però bueno, el 0-8 de l'anada i el 3-2 de la tornada ja m'estan bé.

A més si puja el Borges "A" ja s'encarregarà el Juneda de tornar-los ha posar a puesto...

#12 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 abril 2008 - 05:26

Gran partit a Vinaixa que ens col.loca a 1 punt del líder, a pesar de que ens queden 4 partits a fora molt complicats (avellanes, orvepard, puigròs, tremp), casi que nomès ens cal confiar de la sentiu i del massalcoreig perquè desbanquin el Borges A. Gràcies afició!



OL, ja t'ho vaig dir l'altre dia i em va sobtar tan la manera de dir-ho com el q vas dir sobre q preferies q el Borges "A" no pujes, però bé d'aquesta manera <font color=red>tambe</font> et dic q espero q els 2 pujin i si els 2 pujen, em penso q val3... :lol: :lol:


Estic segur que si el Borges B pot pujar i l'únic que ho impedeix es tenir al "primer" equip a la mateixa categora ja faran algun xanxullo (rotllo canvi de nom) per aconseguir l'ascens igualment... Ja sabem com les gasten els de "la Capital"...

Però bueno, el 0-8 de l'anada i el 3-2 de la tornada ja m'estan bé.



Potser q presentis alguna denúncia..

#13 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 abril 2008 - 05:29

Denuncia?! A qui vols que li presenti? No conec a cap pàjara que es digui Denúncia...

Juas, juas, juas...

A mi me la pela on juguin els equips de Borges... Tinc altra feina jo que anra posant denúncies... Prefereixo que me les posin a mi!

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2008 - 08:42

Enhorabona pel partit,però cal recordar q ells encara van primers i q ells depenen del Borges "A" per poder pujar,tot i q pinta bastant bé pels 2 equips de "la capital" (com dius tu..)

Tu calla que diumenge et tindrien que haver expulsat! jeje
Home, de banderes republicanes, que jo sapiga, sols hi ha aquesta.



jajaja, q bo!!ara q ho dius et volia dir per quedar per fer un partit de volei però deus estar carregat de diumenge... :D

jajajajajaja!! Que cabró! xD Jo vaig jugar poc, pero ho vaig donar tot! xD
Rod, vull dir-te que quina bandera republicana coneixes mes?? Si tu vols mostrar que ets republicà, amb quina altra bandra ho podries fer?

#15 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 abril 2008 - 10:23

Rod, vull dir-te que quina bandera republicana coneixes mes?? Si tu vols mostrar que ets republicà, amb quina altra bandra ho podries fer?


Ah, si, això si. Bueno almenys jo no en conec cap altra.

#16 OL

OL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2008 - 03:42

Be senyors, be! a dia d'avui el FS Vinaixa és el nou líder de la segona provincial aprofitant la punxada del Borges a casa ontra el Puiggròs. Nosaltres vam guanyar a Àger (per cert una pista complicada i un poble preciós). Esperem aguantar les 9 jornades que queden!!!

#17 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 abril 2008 - 06:51

Si puja el FS Vinaixa i el Lleida juga Play Off. Em deixo bigoti!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos