Ir al contenido


Foto
- - - - -

PALLISA DE NBA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2008 - 08:00

Pues estic que trino, IMPRESSIONANT!
Així destaco la victòria del Lleida al Centro de Tecnificación de Alicante.
Quin partit, quin equip hi ha a Lleida i quina merda d'àrbitres, però això ja no és notícia.
El primer quart tot i perdre de sis ( 24-18 ), ja m'agradava perquè no se perdia de pallisa, però el que ha succeït posteriorment és per pensar que potser sí es podrà estar al play-off al final de la fase regular.
El plus pujol Lleida l'hi ha fotut un revés que encara no entenen ni els més basketboleros, els han destrossat, el Lleida els ha fet tocar de cul a la LEB, i ara ja veig dos equips que lluitaràn per pujar, els dos primers.
I pel que fa a Quimet Costa...., "xiquet" podem fer 100 faltes i només ens en piten 40 però t'han fotut 101 punts per 78 dels teus i a més t'han fotut un bany de joc!!!
Total: Encara estic eufòric i ja fa estona!!! :P :P :P :P :P :P

#2 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2008 - 09:02

ESPECTACULAR PLUSPUJOL :o :o :o

#3 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 marzo 2008 - 01:52

Avere si aconseguim l'ascens

#4 MVTUEL

MVTUEL

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2008 - 07:52

Quina autèntica exhibició! A Alacant encara no s'ho creuen. Però es que va ser espectacular, encara em durà l'alegria, l'emoció :wink: :D
Sobretot després del triomf agònic d'ahir contra el Beirasar Rosalía. Quin partit! Davant de 5.101 espectadors, entre dos rivals directes que lluitaven per la vital cinquena posició... La victòria hagués pogut ser molt més cómoda, però els gallecs no es van rendir en cap moment i vam patir com mai (o més aviat haurie de dir com sempre) Ultima jugada amb empat a 78, Brian Jones se la jugaaaa... I VICTÒRIA!!! El Barris Nord va ser una festassa. Invito a la gent a que vingui al pavelló perque és alucinant! :P




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos