Ir al contenido


Foto
- - - - -

Juan Sanchez part II


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#21 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 agosto 2004 - 03:04

dius k eren tres el jugadors dl valencia... xo en akest sentit Juan Sanchez no t res a veure am el valencia en akests moments, es lliure.
En kuan als tres jugadors... Cannobio nera un dells no? els altres 2?

#22 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 agosto 2004 - 03:11

Es q depèn com tu miris novaes, un conveni de col·laboració amb el València no té res a veure amb q la bomba fos algun fitxatge ( tot i q a la llarga el conveni acabarà sent per això, per portar algun q altre jugador )

#23 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 agosto 2004 - 03:16

Jo aixo amb el valencia ho vec logic; pero per altra banda s'ha dit k podria canviar el futur del lleida i aquesta noticia tp ni ha per tant

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 agosto 2004 - 03:42

El canvi mes important per al club seria ke amb 2 temporades colocarnos en UEFA o Champions, cosa ke es imposible (no del tot) o ke ens cedeixin jugadors ke am 1 o 2 temporades seran cracks ke despuntaran a 1ra, rollo Vicente, Joaquin, Diego Tristan, Tamudo.... en la seva epoca com a jugadors de 2na o 3ra fila ke han acabat despuntant ens els seus respectius equips i ke solen marcar diferencies, Messi en sera un d'ells i si el fitxessim fariam un gran pas cap a la permanencia i ki sap si al ascens....

Salut i Força Lleida!!!

#25 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 agosto 2004 - 04:39

acabo de llegi a la web de marca k juan sanchez no vindra xo nuse xq = es tot metida

#26 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 21 agosto 2004 - 05:06

Mira Angel24, qui va dir que el davanter era Juan Sanchez vaig ser jo pero t'he de dir que ni conec cap directiu ni m'han dit res. Jo només vaig saber de qui es tractava abans que vosaltres i vaig pensar que estava bé dir-ho al foro per a que la gent ho sabes ja que uns dies abans vaig dir que fitxariem un crack (abans que sortis a la premsa). Qui sap el que és la famosa "bomba" va dir que no es tractava de cap incorporació ni cap fitxatge aixi que em sembla que vas equivocat. També t'he de dir (com ja s'ha dit per aqui) que Juan Sanchez no te res a veure amb el Valencia ja que esta liure aixi que lo del conveni aquest amb el valencia no se d'on ho has tret pero ho poso en dubte. Crec que has barrejat fitxatges amb la bomba i encara has liat més a la gent. Si de veritat saps el que és la bomba especifica-ho, digues amb pels i senyals el que és perquè sino t'estas contradint. Repeteixo que crec que t'estas equivocant i la bomba no te res a veure amb Juan Sanchez

#27 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 12:45

El q vulgueu valtros!
Espereu la bomba!
No es res mes q aixo i no penso dir res mes pq no es una cossa q es tingues q haver ficat en un foro de aficionats. Un cero a tots els q mitjançant aquesta noticia han intentat ficar-se una medalla i guanyar-se respecte fent veure q tenien informació privilegiada! No val la pena parlar mes de tema pq es una cossa q mai es tindria q haver filtrat aqui!
Salut i força Lleida!
I Juan Sanchez fins fa 4 dies era jugador de Valecia a tots els efectes, al igual q els altres dos q estaven en cartera del Lleida, pro cedits a potents equips!

#28 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 12:47

Jo et crec, pk almenys ets el k ha donat alguna explicacio pero de bomba res pk no hi ha res k pugui canviar el lleida, a no ser k tinguessim molts socis

#29 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 01:59

ja k trobes malament k socultin noms... no facis el mateix i digues kins son els 2 jugadors en els k el lleida estaven interessats.

#30 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 02:06

Jo crec que lo dela bomba es una puada com una catedral i que si passa serà dintre de molt temps.

Pel que fa al juan sanchez, que el donguin, vol el lleida com a ultima opcio pues re, per mi ojala acabi en un 2b

#31 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 02:13

Gica llegeix be pq en cap moment fico res de estar en contra d'ocultar noms! El q pase es q no tindria q haber sortit mai aqui aixo!

#32 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 02:26

Angel24 fa molts dies que diem que no parlem més del tema i que no val la pena, que quan surti pues ja es sabra i ara vens tu amb el tema. Només busques crear mal ambient. Una pregunta: d'on has tret que un directiu del Lleida va dir a gent ajena a les oficines els plans de fitxatges que tenien? si dius que és una irresponsabilitat per part seva deus estar ben informat perquè en cas contrari estas acusant a aquest directiu sense proves i això si que li pot fer ben poca gracia. Estas acusant a gent de dir lo de la bomba i de ocultar del que es tracta i ara vens tu, acuses a un directiu i dius que no diras noms. És una gran contradicció això no? estas fent el mateix que la gent a la que acuses. Si tant saps de directius i bombes digues noms i del que es tracta i sino pues CALLA.

#33 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 05:06

Angel24 fa molts dies que diem que no parlem més del tema i que no val la pena, que quan surti pues ja es sabra i ara vens tu amb el tema. Només busques crear mal ambient. Una pregunta: d'on has tret que un directiu del Lleida va dir a gent ajena a les oficines els plans de fitxatges que tenien? si dius que és una irresponsabilitat per part seva deus estar ben informat perquè en cas contrari estas acusant a aquest directiu sense proves i això si que li pot fer ben poca gracia. Estas acusant a gent de dir lo de la bomba i de ocultar del que es tracta i ara vens tu, acuses a un directiu i dius que no diras noms. És una gran contradicció això no? estas fent el mateix que la gent a la que acuses. Si tant saps de directius i bombes digues noms i del que es tracta i sino pues CALLA.


Ei tio, ja n'hi ha prou k al final no podrem dir res, aixo es un foro i la gent pot parlar del k vulgui, k tu tot lo dia dient k som uns rallats per seguir amb el tema; doncs no som nosaltres els k el vam començar i tenim ganes de saber de k es tracata; collons respecta tu als altres; per altra banda si aixo no es una filtracio d'un directiu o d'algu de dintres del club, llavors es una mentida i prou; sino com s'en pot assabentar algu?

Espontani, si dius k no t'ho creus i k pot passar dintre de molt temps, ja en ho podries dir, no?

#34 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 07:38

alla paz :P

#35 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 08:11

ya se k en cap momen sa parlat doculta noms... xo u as fet Angel24, suposo k no u fas am mala intencio xo es com va pasa am la filtracio de la bomba.
Parles de dos jugadors k estaven cedits i k segons tu interesaven al lleida, simplemen magradaria saber kins son els jugadors.

#36 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 10:05

Ja, potser m'estic fent una mica pesat pero he de dir que jo no vaig ser qui va dir lo de la bomba i que igual que vosaltres no se del que es tracta. Respecte a l'Angel24 dir-te que ell m'havia acusat d'haver perjudicat amb lo de Juan Sanchez dient-ho al foro i com es mentira pues em defenso i crec que amb prous criteris. Només era aixo, si tant molesto ja no dire res més pero que no m'acusin. Si em respecten respectare

#37 David

David

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2004 - 11:43

En la meva opinio akets dos suposats jugadors sols podrien ser garrido i xisco i com a mol pero k u dubto moltisim tb cannovio i jorge lopez

#38 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2004 - 12:23

Jo avia pnsat en Cannobio... xo no savia ki mes podria ser. El Garrido si no mekivoco a anat al Saint-Ettien frances, el Xisco auria set la llet aki i el Jorge Lopez... inviable total! Es jugador cotitzat a 1a




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos