Ir al contenido


Foto
- - - - -

Eleccions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
55 respuestas en este tema

Encuesta: a quin partit votaràs les pròximes eleccions? (172 member(s) have cast votes)

a quin partit votaràs les pròximes eleccions?

  1. PSOE - Zapatero (6 votos [35.29%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 35.29%

  2. PP - Rajoy (8 votos [47.06%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 47.06%

  3. CIU - Duran (0 votos [0.00%])

    Porcentaje de voto: 0.00%

  4. en blanc (3 votos [17.65%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 17.65%

Votar Invitados no pueden votar

#21 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 marzo 2008 - 07:40

Del debat de dilluns passat a Cuatro van dir que al camerino del PSOE van rebre Zapatero amb una ovació i al del PP se'n van anar directament a Gènova... això ho diu tot: el PP no considera que haguessin pogut retallar la distància de les enquestes.

Parlar avans del dia 9 de març del que pot passar o no pot passar és parlar per parlar.
El debat es va fer a Televisió Espanyola ( actualment del PSOE), per això no diràn que el seu propi partit ha perdut.
Després, no entenc que tinguin tants pocs presentadors a Televisió Espanyola, si Campo Vidal no ho va fer gaire bé, Olga Viza no sabia parar a temps cap candidat i otorgar-l'hi el temps corresponent.
A més segurament que a el Mundo, la Razón i la Cope, el perdedor del debat fóu Zapatero, (com diuen ells: "adioZ")
En canvi pel Pais, la vanguardia i la cadena Ser, el perdedor clar fóu Rajoy.

#22 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 marzo 2008 - 10:56

Ho he posat perquè el que passa als camerinos "off the record" diu molt més del que es pensa realment que el que passa davant la càmera. I si això és veritat (suposo que no s'ho hauran inventat) el que està clar és que el PP no va estar molt content amb el resultat del debat. Una altra cosa serà que encara que ells no estiguin satisfets després a les eleccions l'electorat respongui.

#23 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2008 - 04:45

Anim Rajoy :lol: :lol: :lol: :lol:



Tu no hi ets tot, oi?

El PP te majòria absoluta a aquest foro segons aquesta enquesta, deu ser que als jugadors del Lleida que ens visiten d'amagat els hi ha donat per votar-hi, pq sinó no, no ho entenc.

Ah, i pixtic, sí, tens raó. Al seu moment vaig fer un assaig sobre els efectes del vot en blanc. El vot en blanc. a diferencia del nul, es comtabilitza com a vot valid i fa que puji el nivell de participació, el que fa que als partits petits els costi més arribar al mínim per treure representació o augmentar-la. Per tant, serveix per a marcar més diferència entre els partits que tenen molts vots i els que tenen menys. Consegueixes que el vot petit quedi més dispersat entre la maranya de vots i que només es divisin els partits capdavanters.

#24 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2008 - 11:41

l'Atemptat d'avui al País Vasc a deixat una vegada més en evidencia a tots els cossos de seguretat del país hi ha demostrat que ni governant uns ni governant uns altres no s'acabarà ETA, i seguiran fotent els atemptats que els vinguin de gust, matant a qui vulguin matar.

Em fa gracia perquè en el primer debat el sr. ZP pressumia de que amb els seus 4 anys de govern ETA gairebé no havia matat a ningú.
A veure si n'aprenen de que amb assessins no hi ha pacte que valgui.

#25 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 marzo 2008 - 11:55

Bé abans de que comenci el dia de reflexió m'ha semblat una falta d'educació que no apareguin els partits de les esquerres com ERC, ICV-EUA i d'altres formacions i lo que més m'ha sorprés es que hi hagin tants peperos per Lleida quan la ciutat de Lleida està governada pel PSOE amb majoria absoluta si no vaig errat.
Jo personalment penso votar a un partit d'esquerres que sàpiga governar com déu mana un pais i fer bon progrés i no pas enfonsar-lo com faria el PP no entenc la postura de votar en l'enquesta el PP però bueno esperem que perdin les eleccions.
I sis plau voteu a un d'aquests partits d'esquerres que apareixen en aquesta imatge el que sigui per tal d'evitar un govern del PP.
Posted Image

#26 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 marzo 2008 - 11:56

Estic d'acord am el que dius Ferni, però s'ha de tenir en compte que am el PP va haber 42 víctimes d'eta, més les 194 dels trens.

I am els 4 anys del Zapatero sol ha agut 5 victimes de terrorisme. Aixó evidencia el bon treball que ha fet duran aquesta legislatura el PSOE contra els assassins d'eta.

#27 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 12:10

Estic d'acord am el que dius Ferni, però s'ha de tenir en compte que am el PP va haber 42 víctimes d'eta, més les 194 dels trens.

I am els 4 anys del Zapatero sol ha agut 5 victimes de terrorisme. Aixó evidencia el bon treball que ha fet duran aquesta legislatura el PSOE contra els assassins d'eta.


Samilof per això dic i crec que és convenient donar vots a ERC, ICV-EUA o el propi PSC-PSOE perquè almenys fan coses bones pel país.

#28 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 12:12

Del debat de dilluns passat a Cuatro van dir que al camerino del PSOE van rebre Zapatero amb una ovació i al del PP se'n van anar directament a Gènova... això ho diu tot: el PP no considera que haguessin pogut retallar la distància de les enquestes.


el PP sap de sobres que no té cap possibilitat.
A més a més és un partit sense cap tipus de capacitat per a convéncer a la gent, tenen una manca important de recursos desde la marxa d'Aznar.
Per postres en cap dels 2 debats a sapigut explicar clarament el seu programa electoral ni són concients d la importancia de Catalunya dins l'Estat Espanyol, sembla que no sàpiguen que el vot dels catalans pot ser decisiu en unes eleccions generals.

Dit d'una altre manera, q les eleccions les perden ells solets, no és q les guanyi el PSOE, la gent vota al "menos malo" o el q sap mentir més i per això guanya qui guanya.

A mi el q em sembla més penós és l'actitud del sr. Acebes l'altre dia dient que havien guanyat els 2 debats clarament, aquest sr. q s'ho faci mirar, i si ho fa per a picar a la gent doncs q sàpiga q fa més pena q altre cosa.

A mi sincerament m'és igual qui guanya, tots són dolents.
M'agradaria que hi hagués un canvi pel bé de l'economia del país però és q l'alternativa del PP no em resulta gaire millor que la del PSOE.

#29 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 12:13

yo sincerament, crec que em decanto per ciu, no em van les esquerres i independencies, m'estimo mes que ciu pugui tantejar als 2 grans si sa dunir am algun dels 2 grans per donarlis la majoria a canvi de que desmontin la purria de tripartit de Catalunya.

#30 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 12:20

Estic d'acord am el que dius Ferni, però s'ha de tenir en compte que am el PP va haber 42 víctimes d'eta, més les 194 dels trens.

I am els 4 anys del Zapatero sol ha agut 5 victimes de terrorisme. Aixó evidencia el bon treball que ha fet duran aquesta legislatura el PSOE contra els assassins d'eta.


Samilof per això dic i crec que és convenient donar vots a ERC, ICV-EUA o el propi PSC-PSOE perquè almenys fan coses bones pel país.


Coses bones pel país? No hem feu riure....
Coses bones com ara l'augment de l'atur, l'entrada d'immigrants ilegals, la pujada de preus en productes bàsics com el pa ( el sr. ZP deia q els electrodomèstics havien baixat d preu, anda q m'importa molt si baixen d preu els electròdomestics, jo cada dia el q compro és pa i altres aliments i no un electrodomèstic), augment de cossos policials... sí, sabeu perquè necessitem més policia? Doncs perquè hi ha cada cop més delinqüència evidentment, fer entrar les operacions de transexuals per la Seguretat Social, carregar-se literalment la religió de totes les escoles, tenir la Sanitat siguent can pixa que t'han d'operar d'una cosa i et donen hora per al cap de 2 anys i tenir una de les taxes més grans d'Europa de fracàs escolar....

Sort q feien coses bones pel país eh?


Ah! i si ETA a matat menys és simplement perquè durant un temps el govern es va baixar els pantalons davant d'ells i llavors ETA s'hi va pixar a sobre (vease cas De Juana).

En fi, amb això no vull dir q amb les dretes es vagi millor però q ningú digui q el país a millorat res amb aquests 4 anys....

#31 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 12:24

yo sincerament, crec que em decanto per ciu, no em van les esquerres i independencies, m'estimo mes que ciu pugui tantejar als 2 grans si sa dunir am algun dels 2 grans per donarlis la majoria a canvi de que desmontin la purria de tripartit de Catalunya.


No és una mala alternativa.
El q passa q desde la marxa del Pujol la cosa a canviat molt...

#32 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 12:33

yo sincerament, crec que em decanto per ciu, no em van les esquerres i independencies, m'estimo mes que ciu pugui tantejar als 2 grans si sa dunir am algun dels 2 grans per donarlis la majoria a canvi de que desmontin la purria de tripartit de Catalunya.


No és una mala alternativa.
El q passa q desde la marxa del Pujol la cosa a canviat molt...


el duran no em desagrada, i yo espero pacientment que el jordi ( el Pujol junior) arribi adalt perque serà com sonpare, auest tindra millons de vots quan sigui el lider de ciu

#33 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 marzo 2008 - 01:31

T'has après el discurset de Rajoy?

L'atur ha baixat percentualment tot i pujar en números absoluts, el preu del blat ha pujat arreu del món no només aquí, qui vulgui religió que vagi a missa... I el PSOE me la porta fluixa a mi, però les coses al seu lloc.

#34 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 02:42

Bé abans de que comenci el dia de reflexió m'ha semblat una falta d'educació que no apareguin els partits de les esquerres com ERC, ICV-EUA i d'altres formacions i lo que més m'ha sorprés es que hi hagin tants peperos per Lleida quan la ciutat de Lleida està governada pel PSOE amb majoria absoluta si no vaig errat.
Jo personalment penso votar a un partit d'esquerres que sàpiga governar com déu mana un pais i fer bon progrés i no pas enfonsar-lo com faria el PP no entenc la postura de votar en l'enquesta el PP però bueno esperem que perdin les eleccions.
I sis plau voteu a un d'aquests partits d'esquerres que apareixen en aquesta imatge el que sigui per tal d'evitar un govern del PP.
Posted Image



Bastant d'acord en tot. Excepte en que jo no podria votar mai al PSOE, però estic totalment d'acord en que s'ha de votar esquerra i s'ha d'aturar al PP.
Si visques a Lleida no tindria cap dubte a qui votar, ERC, doncs es l'unic partit que pot evitar que el PP tregui diputat. En canvi a Barcelona tb es pot votar a Esquerra Unida (EUiA, no EUA, hehehe :wink: ).
Per cert, aixo del vot util al PSOE que diuen els propis sociates es una falacia (encara que es cert que en el cas de Lleida en aquestes eleccions votar a ICV-EUiA es inutil, doncs nomes son 4 escons a repartir, pero es pot votar ERC), i aquest video ho explica molt bé:



#35 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 12:07

A mi. Sincerament. No m'agrada cap partit. Abans m'agradava CIU, pero com bé diu Ferni, no és el mateix CIU des de la marxa del Jordi Pujol. L'Artur Mas no em convenç gaire. Jo votaría al Duràn i Lleida si estiguès separat de l'Artur Mas, pero com estàn junts, doncs no voto al Duràn i Lleida. No sé a qui votar demà. Sincerament.

#36 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 01:10

A mi. Sincerament. No m'agrada cap partit. Abans m'agradava CIU, pero com bé diu Ferni, no és el mateix CIU des de la marxa del Jordi Pujol. L'Artur Mas no em convenç gaire. Jo votaría al Duràn i Lleida si estiguès separat de l'Artur Mas, pero com estàn junts, doncs no voto al Duràn i Lleida. No sé a qui votar demà. Sincerament.


ICV-EUiA o ERC...

Per cert, LLEIDATANS, ATUREU AL PP, VOTEU ERC!!!! ES L'UNIC PARTIT QUE POT EVITAR QUE SURTI AQUEST PARTIT NEOFEIXISTA ANTICATALA!!!

#37 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 01:49

Els governant d'ICV i ERC a Lleida en la gran majoria provenen de familiaes de la dreta adinerada. Recordo el cap d'ICV a Lleida, el Francesc Pane, q va estar dos anys anant als plens de l'ajuntament amb bici per a q fessin el carril bici. Des de q va aconseguir q es fes el carril bici de pega q hi ha a Lleida, a la feina amb un Audi A6. :roll:
Inclus es va comprar un gran xalet amb la sindica de greuges de l'ajuntament, la M. Rivadulla, q els hi va costar alguns milions d'euros.
Igualment el X. Saez, d'ERC, defensor de les politiques socials, la educacio publica i la independencia de Catalunya, quan realment prove d'una famlia de dretes i de public res de res.

#38 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 marzo 2008 - 02:12

Perque no surten ERC i IC-V? 8O Son 2 dels 5 partits amb representació política a Lleida.

#39 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2008 - 07:41

l'Astruç Mas cara de cabàs, és un tio que va ordenar als seus mossos d'esquadra, fotre cops als pagesos a Lleida quan estos se van manifestar pacíficament a Lleida per intentar reclamar millores al sector de l'agricultura.
Des del Sr. Jordi Pujol, Catalunya no té president, perquè el que va venir després d'ell és com sinó hagués arribat res.

#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 marzo 2008 - 12:41

que us penseu que els d'icv i auestos verds penosos i els que van de tan liberals i progres de ERC no volen lo mateix? al final tots van a la pasta, al = el carod no deu teni una casa a la montanya, una platja, coche de luxe de la generalitat que li paguem nosaltres am els impostos, etc....
i els d'icv =, tothom vol lo mateix: viure am calers per viure bé.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos