Ir al contenido


Foto
- - - - -

EL MADRID CAMPIÓ DE LA LLIGA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
100 respuestas en este tema

#21 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2008 - 09:07

El madrid esta en camí del títol però clar sinó jugues la Copa de su majestad és normal que el partit el preparin millor i contra la Roma, tindràn una feinada...
Així que entenc que vulguin assegurar la lliga...


jejeje , això tampoc té massa sentit noi.
El Madrid porta líder moltes jornades abans d quedar eliminat de la Copa, ara no busquem excuses. Apart em sembla q tindrà més feinada el Madrid per a guanyar al segon d'Italia q no pas el Barça per a guanyar al segon de la lliga escocesa.... en potencial és molt millor la Roma que no pas un Celtic de Glasgow :lol: :lol: :lol:

De totes maneres la lliga no està resolta, això és una tactiqueta barata dels culés per tal de q els merengues es refiin, pero q tan uns com altres saben q queda molta lliga... d fet la setmana pasada el Barça quan va guanyar al Osasuna i el Madrid va perdre a Almeria ja es feien ilusions ràpidament, osigui q cada setmana veurem un Barça dient q tenen opcions i un Barça dient q ja està perduda.

#22 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 12:25

El Barça a 5 pts del Madrid, veieu com hi ha lliga?
Ara tots els q tiraven la tovallola tornara a fer-se ilussions, això va així.

Per cert, vaya manera més patética d guanyar avui el Barça, amb un gol precedit d'unes mans d'Henry + un gol de penal més q dubtós q només a vist el linier... molt lamentable tot plegat, q trist q una lliga es pugui decidir amb arbitratges comprats d'aquesta manera.... en fi, ja sabem com van els amiguismes del sr. Villar.

Sort q a mi la 1ª Divisió m'importa ben poquet, només voldria q es salvés el Depor.

#23 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 11:45

És molt trist que el Barça hagi de guanyar a la Romadera d'una manera tan patètica.
Però bé són tres punts més i ja no els canviaràn.
El Barça enguany juga igual de malament que el Madrid de Capello l'any passat i té la mateixa sort, ja que l'hi "regalen" penals, al contrari els piten tot de faltes, i perquè no diguin que els àrbitres van a favor del Barça piten algun penal, per la LLEI DE LA COMPENSACIÓ!!!
A veure si també la Lliga anirà lluny del Bernabeu...

Per cert al Coliseo de ROMA, equip de ex-madrilista Panucci i el ex-lió Giuly canten una cançó que en castellà és així:

" MADRID, MADRID, MADRID, hemos venido a ELIMINAROS y el Bernabeu NOS DÁ IGUAL!!!"

#24 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 11:48

que dieu de un penal que sol a vist el linier i un penal fantasma?

pero que dieu?

no vulgueu no reconeixer el que va pasar i u va veure tothom

van ser unes MANS més clares imposibles, fins i tot un cec (am perdó) les haguès vist :!:

#25 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 12:02

que dieu de un penal que sol a vist el linier i un penal fantasma?

pero que dieu?

no vulgueu no reconeixer el que va pasar i u va veure tothom

van ser unes MANS més clares imposibles, fins i tot un cec (am perdó) les haguès vist :!:


Mira noi:

Per la televisió la càmera ni ho va enfocar, però clar eren molt clares.

Cap jugador del Barça del costat de Juanfran va protestar ( ni Puyol, ni Bojan)

Segons el Gabi Milito "eren mans molt dubtoses" per no dir que no ho eren.

L'únic jugador del Barça que les va veure, va ésser "el que estava més a prop de la jugada", és a dir Victor Valdés.

Segons TV3, el senyor Sergi Albert, eren molt injustes o pràcticament no ho eren.

Segons el crack Montes de la Sexta: "era una jugada muy rara"

I segons Aragón Rádio ( la Rádio Autonómica de Aragón), -la qual se pot sintonitzar des de la província de Lleida-, "el Penalty era injusto", "además de que si hubiera o hubiese sido penalty el gol de Henry también era manos, porqué es la misma jugada", "además de que en caso de duda siempre los árbitros favorecen al rival de más entidad económica, en este caso al Barça".

Jo noi no ho escric perquè m'agradi o no m'agradi, ho escric perquè escolto i veig el partit des de moltes emissores, tant d'un costat com de l'altre, per tant sé el que dic!!!

Possiblement tu ho escoltaves per alguna emissora del Barça, ho per TV3 i et deien semblar CLARÍSSIMES, però únicament a tu sol et deien semblar CLARÍSSIMES les mans de Juanfran.

#26 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 12:15

que dieu de un penal que sol a vist el linier i un penal fantasma?

pero que dieu?

no vulgueu no reconeixer el que va pasar i u va veure tothom

van ser unes MANS més clares imposibles, fins i tot un cec (am perdó) les haguès vist :!:


Mira noi:

Per la televisió la càmera ni ho va enfocar, però clar eren molt clares.

Cap jugador del Barça del costat de Juanfran va protestar ( ni Puyol, ni Bojan)

Segons el Gabi Milito "eren mans molt dubtoses" per no dir que no ho eren.

L'únic jugador del Barça que les va veure, va ésser "el que estava més a prop de la jugada", és a dir Victor Valdés.

Segons TV3, el senyor Sergi Albert, eren molt injustes o pràcticament no ho eren.

Segons el crack Montes de la Sexta: "era una jugada muy rara"

I segons Aragón Rádio ( la Rádio Autonómica de Aragón), -la qual se pot sintonitzar des de la província de Lleida-, "el Penalty era injusto", "además de que si hubiera o hubiese sido penalty el gol de Henry también era manos, porqué es la misma jugada", "además de que en caso de duda siempre los árbitros favorecen al rival de más entidad económica, en este caso al Barça".

Jo noi no ho escric perquè m'agradi o no m'agradi, ho escric perquè escolto i veig el partit des de moltes emissores, tant d'un costat com de l'altre, per tant sé el que dic!!!

Possiblement tu ho escoltaves per alguna emissora del Barça, ho per TV3 i et deien semblar CLARÍSSIMES, però únicament a tu sol et deien semblar CLARÍSSIMES les mans de Juanfran.


i tu que sabras quines em semblen clares o no?
pues serà la teva unica càmera privada la que no hi va enfocar perque sino ja m'explicaràs d'on he tret yo aquest video.....aquestes mans eren clarissimes, ome que han de dir la radio d'arago?? no poden anar en contra d'un equip seu......
Les mans d'Henry no dic que no ho fosin (que NO ho van ser tal i com al minut 2:20 del video es veu clarament que no ho son), simplemen va tenir sort perque l'arbitre no les va vauere, aixo pasa en molts partits i en varietat d'equips........
Milito va dir que eren dubtoses, pero no per dir que no ho eren sino pel simple fet de que eren dubtoses, pero ara et deixare aquest video, i veuras com no son dubtoses(clarament es veuen les mans al minut 6:39 del video) 8)

esque simplement no hi ha res dubtós :wink:

video: http://es.youtube.co...h?v=sLqBHKWkD-E

#27 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 03:16

Samilof, no vull fer-te pagar els plats bruts no tota la quantitat de tonteries vàries q s'estan inventant els culés per tots els fòrums de si el penal a favor del Saragossa no era, ho que el gol d'Henry és legal... etc etc...

Pero em sembla molt pero q molt trist q no sapigueu reconéixer q ahir el sr. Villar us va regalar 3 punts, ni 1 ni 2 sinó 3 punts.

Primer amb un gol en q Henry s'ajuda amb el braç clarament per a controlar la pilota i posteriorment amb un penal inexistent en una acció on Juanfran ( i t'ho dic dsp d veure les repeticions) toca la pilota amb l'ESPATLLA...

Que jo sàpiga tots sabem el q és una espatlla i una espatlla no és un braç, per tan no és penal. Així doncs no cal donar-li més voltes, al Barça li han regalat 3 putns q no són ni els primers ni els últims q li regalaran aquesta temporada.. és així d trist el futbol espanyol, sempre en benefici dels 2 grans: Barça i Madrid.


De totes maneres sha d dir q Juanfran és molt ignorant de voler fer aquell control amb l'espatlla sapiguent q pot crear confusió i més contra el Barça i quedant pocs minuts en q l'àrbitre es pot inventar qualsevol cosa extranya per a q guanyin...

#28 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 04:09

Samilof, no vull fer-te pagar els plats bruts no tota la quantitat de tonteries vàries q s'estan inventant els culés per tots els fòrums de si el penal a favor del Saragossa no era, ho que el gol d'Henry és legal... etc etc...

Pero em sembla molt pero q molt trist q no sapigueu reconéixer q ahir el sr. Villar us va regalar 3 punts, ni 1 ni 2 sinó 3 punts.

Primer amb un gol en q Henry s'ajuda amb el braç clarament per a controlar la pilota i posteriorment amb un penal inexistent en una acció on Juanfran ( i t'ho dic dsp d veure les repeticions) toca la pilota amb l'ESPATLLA...

Que jo sàpiga tots sabem el q és una espatlla i una espatlla no és un braç, per tan no és penal. Així doncs no cal donar-li més voltes, al Barça li han regalat 3 putns q no són ni els primers ni els últims q li regalaran aquesta temporada.. és així d trist el futbol espanyol, sempre en benefici dels 2 grans: Barça i Madrid.


De totes maneres sha d dir q Juanfran és molt ignorant de voler fer aquell control amb l'espatlla sapiguent q pot crear confusió i més contra el Barça i quedant pocs minuts en q l'àrbitre es pot inventar qualsevol cosa extranya per a q guanyin...


mira le video que he deixat abans al minut 6:39, veuras com son mans, no cal negar-ho, quan no ho son tmb ho dic, pero esque es veu claramen..............

#29 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 07:15

Samilof:
Després de veure el vídeo que volies que em mirés, he vist:

10 ocasions del Zaragoza per la mitad del Barça, hi un equip que vol ser un dels més importants del Món, és una vergonya!

Sobre les tres jugades més polèmiques...

- Márquez fa una càrrega per mi legal i el llest del Oliveira es deixa caure, poder era targeta pel brasiler per simular penal.

- Henry controla la pilota amb el braç, i ho veuràs millor si al vídeo que m'has passat atures la imatge al minut i segon (02:20), en aquest instant es veu no clarament sinó claríssimament.

- La jugada de Juanfran i penal que transforma Ronaldinho, ja és per sucar-hi pa amb oli.
Si cada jugada d'aquest estil que hi ha a cada camp fós penal, cada setmana en tindriem 5 o 6 a la Lliga de primera divisió.
Ni Bojan, ni Puyol van protestar, i el de la Pobla no sabia que cony havia xiulat el línier ni l'àrbitre!!!

#30 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 08:32

Samilof, no vull fer-te pagar els plats bruts no tota la quantitat de tonteries vàries q s'estan inventant els culés per tots els fòrums de si el penal a favor del Saragossa no era, ho que el gol d'Henry és legal... etc etc...

Pero em sembla molt pero q molt trist q no sapigueu reconéixer q ahir el sr. Villar us va regalar 3 punts, ni 1 ni 2 sinó 3 punts.

Primer amb un gol en q Henry s'ajuda amb el braç clarament per a controlar la pilota i posteriorment amb un penal inexistent en una acció on Juanfran ( i t'ho dic dsp d veure les repeticions) toca la pilota amb l'ESPATLLA...

Que jo sàpiga tots sabem el q és una espatlla i una espatlla no és un braç, per tan no és penal. Així doncs no cal donar-li més voltes, al Barça li han regalat 3 putns q no són ni els primers ni els últims q li regalaran aquesta temporada.. és així d trist el futbol espanyol, sempre en benefici dels 2 grans: Barça i Madrid.


De totes maneres sha d dir q Juanfran és molt ignorant de voler fer aquell control amb l'espatlla sapiguent q pot crear confusió i més contra el Barça i quedant pocs minuts en q l'àrbitre es pot inventar qualsevol cosa extranya per a q guanyin...


mira le video que he deixat abans al minut 6:39, veuras com son mans, no cal negar-ho, quan no ho son tmb ho dic, pero esque es veu claramen..............



no n'estic d'acord noi, Juanfran té el braç aixecat pero la pilota colpeja amb l'espatlla, i tocar la pilota amb l'espatlla no és penal :D

#31 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 08:55

Cucurutxu, al minut 2:20 la pilota esta al aire, al minut 2:21 i 2:22 es veu com henry la controla am el pit NO FOTEM.........



Ferni, al minut 6:39 es veu el brasot joder, esque no cal tenir vista d'au per a veure aquestes manoples :!:

#32 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 09:15

Home el Henry no té el braç obert i allargat per dir tan clarament que no la controla amb el braç.
Ara saps que tens raó com al cap i a la fi no arreglarem res i els tres punts ja no en tornarà cap a la Romadera pues tens raó!!

#33 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 10:46

Cucurutxu, al minut 2:20 la pilota esta al aire, al minut 2:21 i 2:22 es veu com henry la controla am el pit NO FOTEM.........



Ferni, al minut 6:39 es veu el brasot joder, esque no cal tenir vista d'au per a veure aquestes manoples :!:


Samilof pero és q si veus alguna altre imatge veuràs q la pilota impacta amb l'espatlla. Q aixequi el braç no vol dir q la tingui q tocar amb el braç, si tu vols impactar una pilota amb l'espatlla tens q aixecar una mica el braç noi, o et penses q el jugador té el braç enganxat amb Superglu?

#34 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 17 febrero 2008 - 11:02

Cucurutxu, al minut 2:20 la pilota esta al aire, al minut 2:21 i 2:22 es veu com henry la controla am el pit NO FOTEM.........



Ferni, al minut 6:39 es veu el brasot joder, esque no cal tenir vista d'au per a veure aquestes manoples :!:


Samilof pero és q si veus alguna altre imatge veuràs q la pilota impacta amb l'espatlla. Q aixequi el braç no vol dir q la tingui q tocar amb el braç, si tu vols impactar una pilota amb l'espatlla tens q aixecar una mica el braç noi, o et penses q el jugador té el braç enganxat amb Superglu?



bueno, no cal seguir parlant, tu pensaras una cosa i jo l'altra i yasta, no cal donar mes toms, ademes el partit ja ha passat

#35 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 febrero 2008 - 10:27

Jo fa 3 o 4 jornades vaig dir que la lliga estava sentenciada perque em pensava que el madrid seguiria amb la mateixa ratxa de resultats. Afortunadament em vaig equivocar i el madrid esta fallant a fora ara mateix. Lo que ha de fer el barça és intentar arribar al bernabeu a un mínim de 2 punts del madrid i allí guanyar-lo.

#36 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2008 - 12:59

Tot i que no sigui el lloc, em faria gràcia que el 4art lloc a la Primera divisió, no fós ni per l'Atlético de Madrid, ni per l'Espanyol, ni pel Sevilla, sinó que l'aconseguís l'ALMERIA.

#37 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 febrero 2008 - 12:44

Tot i que no sigui el lloc, em faria gràcia que el 4art lloc a la Primera divisió, no fós ni per l'Atlético de Madrid, ni per l'Espanyol, ni pel Sevilla, sinó que l'aconseguís l'ALMERIA.


De moment són el millor equip de la segona volta per sobre del barça i del madrid. Però no crec que aguantin aquest ritme, lo que de moment són l'equip revelació i ara mateix empatats amb els llocs de uefa

#38 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 febrero 2008 - 01:03

Tot i que no sigui el lloc, em faria gràcia que el 4art lloc a la Primera divisió, no fós ni per l'Atlético de Madrid, ni per l'Espanyol, ni pel Sevilla, sinó que l'aconseguís l'ALMERIA.


De moment són el millor equip de la segona volta per sobre del barça i del madrid. Però no crec que aguantin aquest ritme, lo que de moment són l'equip revelació i ara mateix empatats amb els llocs de uefa


tal i com està la lliga, podem veure de tot :lol:

#39 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 febrero 2008 - 11:31

Bueno queda clar que hi ha lliga no? 8O 8O

#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 febrero 2008 - 11:40

i tant, en tansols 10 dies i poc més, el barça a passat de estar molt lluny a solamen 2 punts del líder 8)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos