Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra: Barça - Madrid


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
73 respuestas en este tema

#41 MVTUEL

MVTUEL

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 162 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2007 - 07:44

Oleee! :D :D :D He guanyat la porra!!! I fins i tot he encertat el golejador!!!!!! :D :D :lol: JEJE Soc un crack! Un autèntic mag de les porres i travesses... :o I ara que em toca??? :?:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :)










PDT: Només es tractava de posar una mica d'humor al foro. :wink: A més, el Barça i el Madrid es poden permetre que ens "enfotem" d'ells. :roll:

#42 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 diciembre 2007 - 02:13

Des d'akí i per molta ràbia que em dongui, Felicitar a la parròquia blanca per la victòria davant del Barça :wink: :wink: :wink:
Per cert un post que no alçava gaire expectació ha generat bastantes respostes...
Ja espero la tornada al Bernabeu on ja dic que el Barça guanyarà per 2-3
:lol: :lol: :lol: :lol:

#43 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 diciembre 2007 - 02:21

Cagon deu! Puto Madrid! he arribat tard a la porra, però està clar que hagués dit visctòria del Barça, almenys el que desitjave! :twisted:

#44 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 12:54

la enveja us fa mal als ulls. aquest derbi que es juga diumenge el derbi que paralitze al mon hem voleu fer creure que no hus intressar.
perque creieu que casi tots el partits de 2b i tercera i altres jugen an dissabte perque no es volen perder el partit, el classic dels classic

barça 3 gols de etoo 2 i bojan .
real madrid 0

a mes hi sera dos lleidatans : bojan i pujol.


a mi el que em va fer mal als ulls (i al cor) es el partit del lleida contra el llevant; un barça-madrid m'interessa tant com un arsenal-liverpool, es a dir, bastant, pq m'agrada el futbol; aixo si, un partit d'aquestes caracteristiques mai em fara canviar plans; en canvi, un partit del lleida, si (be, vist lo del diumenge, ja no ho tinc tant clar :roll: )
i dir-te tb que per gent com tu me n'alegro de la victoria del madrid; aixi que, far$ant, a 7 punts i a cascar-la
pd: vindra el shinji i tacara el post? pq es el ke fa quan:
A) critiques al farsa i als farsants.
b) critiqies al xoriço del massana

#45 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 02:11

la enveja us fa mal als ulls. aquest derbi que es juga diumenge el derbi que paralitze al mon hem voleu fer creure que no hus intressar.
perque creieu que casi tots el partits de 2b i tercera i altres jugen an dissabte perque no es volen perder el partit, el classic dels classic

barça 3 gols de etoo 2 i bojan .
real madrid 0

a mes hi sera dos lleidatans : bojan i pujol.


a mi el que em va fer mal als ulls (i al cor) es el partit del lleida contra el llevant; un barça-madrid m'interessa tant com un arsenal-liverpool, es a dir, bastant, <font color=red>perque</font> m'agrada el futbol; aixo si, un partit d'aquestes caracteristiques mai em fara canviar plans; en canvi, un partit del lleida, si (be, vist lo del diumenge, ja no ho tinc tant clar :roll: )
i dir-te <font color=red>tambe</font> que per gent com tu me n'alegro de la victoria del madrid; aixi que, far$ant, a 7 punts i a cascar-la
pd: vindra el shinji i tacara el post? <font color=red>perque</font> es el <font color=red>que</font> fa quan:
A) critiques al farsa i als farsants.
b) critiqies al xoriço del massana


QUE SAPIGUES QUE EL MEU 1 EQUIP ES I SEMPRE SERA UE TARREGA.

DIU MOLT DE TU SI T´ALEGRES DE UNA DERROTA DE UN EQUIP CATALA.

ESTIC MOLT CONTENT DE UE TARREGA, I VIGILA AMB UE LLEIDA TU

AVEURE SI ANY QUE VE SERA A TERCERA.

VISCA UE TARREGA I VISCA EL BARÇA


#46 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 03:40

la enveja us fa mal als ulls. aquest derbi que es juga diumenge el derbi que paralitze al mon hem voleu fer creure que no hus intressar.
perque creieu que casi tots el partits de 2b i tercera i altres jugen an dissabte perque no es volen perder el partit, el classic dels classic

barça 3 gols de etoo 2 i bojan .
real madrid 0

a mes hi sera dos lleidatans : bojan i pujol.


a mi el que em va fer mal als ulls (i al cor) es el partit del lleida contra el llevant; un barça-madrid m'interessa tant com un arsenal-liverpool, es a dir, bastant, <font color=red>perque</font> m'agrada el futbol; aixo si, un partit d'aquestes caracteristiques mai em fara canviar plans; en canvi, un partit del lleida, si (be, vist lo del diumenge, ja no ho tinc tant clar :roll: )
i dir-te <font color=red>tambe</font> que per gent com tu me n'alegro de la victoria del madrid; aixi que, far$ant, a 7 punts i a cascar-la
pd: vindra el shinji i tacara el post? <font color=red>perque</font> es el <font color=red>que</font> fa quan:
A) critiques al farsa i als farsants.
b) critiqies al xoriço del massana


QUE SAPIGUES QUE EL MEU 1 EQUIP ES I SEMPRE SERA UE TARREGA.

DIU MOLT DE TU SI T´ALEGRES DE UNA DERROTA DE UN EQUIP CATALA.

ESTIC MOLT CONTENT DE UE TARREGA, I VIGILA AMB UE LLEIDA TU

AVEURE SI ANY QUE VE SERA A TERCERA.

VISCA UE TARREGA I VISCA EL BARÇA


T'alegraries d'un descens del Lleida a Tercera?

#47 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 26 diciembre 2007 - 04:05

Què collons ens queixem de TV3 si nosaltres som els primers en donar més importància al Barça-Madrid que al Lleida? Qui volia anar a veure el Lleida a casa ho fa igualment si el televisen o no, i de moment que hagi vist ningú s'ha queixat que amb el partit de Sabadell per la tele potser no hi haurà tanta gent al desplaçament. Ni us plantegeu anar-hi?

#48 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 04:19

la enveja us fa mal als ulls. aquest derbi que es juga diumenge el derbi que paralitze al mon hem voleu fer creure que no hus intressar.
perque creieu que casi tots el partits de 2b i tercera i altres jugen an dissabte perque no es volen perder el partit, el classic dels classic

barça 3 gols de etoo 2 i bojan .
real madrid 0

a mes hi sera dos lleidatans : bojan i pujol.


a mi el que em va fer mal als ulls (i al cor) es el partit del lleida contra el llevant; un barça-madrid m'interessa tant com un arsenal-liverpool, es a dir, bastant, <font color=red>perque</font> m'agrada el futbol; aixo si, un partit d'aquestes caracteristiques mai em fara canviar plans; en canvi, un partit del lleida, si (be, vist lo del diumenge, ja no ho tinc tant clar :roll: )
i dir-te <font color=red>tambe</font> que per gent com tu me n'alegro de la victoria del madrid; aixi que, far$ant, a 7 punts i a cascar-la
pd: vindra el shinji i tacara el post? <font color=red>perque</font> es el <font color=red>que</font> fa quan:
A) critiques al farsa i als farsants.
b) critiqies al xoriço del massana


QUE SAPIGUES QUE EL MEU 1 EQUIP ES I SEMPRE SERA UE TARREGA.

DIU MOLT DE TU SI T´ALEGRES DE UNA DERROTA DE UN EQUIP CATALA.

ESTIC MOLT CONTENT DE UE TARREGA, I VIGILA AMB UE LLEIDA TU

AVEURE SI ANY QUE VE SERA A TERCERA.

VISCA UE TARREGA I VISCA EL BARÇA


T'alegraries d'un descens del Lleida a Tercera?


NO

#49 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 04:52

la enveja us fa mal als ulls. aquest derbi que es juga diumenge el derbi que paralitze al mon hem voleu fer creure que no hus intressar.
perque creieu que casi tots el partits de 2b i tercera i altres jugen an dissabte perque no es volen perder el partit, el classic dels classic

barça 3 gols de etoo 2 i bojan .
real madrid 0

a mes hi sera dos lleidatans : bojan i pujol.


a mi el que em va fer mal als ulls (i al cor) es el partit del lleida contra el llevant; un barça-madrid m'interessa tant com un arsenal-liverpool, es a dir, bastant, <font color=red>perque</font> m'agrada el futbol; aixo si, un partit d'aquestes caracteristiques mai em fara canviar plans; en canvi, un partit del lleida, si (be, vist lo del diumenge, ja no ho tinc tant clar :roll: )
i dir-te <font color=red>tambe</font> que per gent com tu me n'alegro de la victoria del madrid; aixi que, far$ant, a 7 punts i a cascar-la
pd: vindra el shinji i tacara el post? <font color=red>perque</font> es el <font color=red>que</font> fa quan:
A) critiques al farsa i als farsants.
b) critiqies al xoriço del massana


QUE SAPIGUES QUE EL MEU 1 EQUIP ES I SEMPRE SERA UE TARREGA.

DIU MOLT DE TU SI T´ALEGRES DE UNA DERROTA DE UN EQUIP CATALA.

ESTIC MOLT CONTENT DE UE TARREGA, I VIGILA AMB UE LLEIDA TU

AVEURE SI ANY QUE VE SERA A TERCERA.

VISCA UE TARREGA I VISCA EL BARÇA


T'alegraries d'un descens del Lleida a Tercera?



i tu de la derrota del Barça, o vols que perdi, que és pitjor.

#50 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 06:40

i tu de la derrota del Barça, o vols que perdi, que és pitjor.


Es pitjor la derrota del Barça que la del Lleida? Per mi no.

Ah! no vaig veure el classic, imaginat si m'importava gaire.

#51 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 06:53


i tu de la derrota del Barça, o vols que perdi, que és pitjor.


Es pitjor la derrota del Barça que la del Lleida? Per mi no.

Ah! no vaig veure el classic, imaginat si m'importava gaire.


aquesta gent fa molt mal a catalunya.

tu estimes mes que guanyi el real madrid o sevilla abans que un equip de catalunya.

imaginat deunidor.

jo soc del tarrega,del barça i del lleida.

despres de tots els catalans.

#52 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 07:00


i tu de la derrota del Barça, o vols que perdi, que és pitjor.


Es pitjor la derrota del Barça que la del Lleida? Per mi no.

Ah! no vaig veure el classic, imaginat si m'importava gaire.


No, a mi m'inporten les dues, però no vull que el Barça perdi 0 - 5 contra el madrid, fruit d'una mania sense sentit.

#53 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 07:12


i tu de la derrota del Barça, o vols que perdi, que és pitjor.


Es pitjor la derrota del Barça que la del Lleida? Per mi no.

Ah! no vaig veure el classic, imaginat si m'importava gaire.


aquesta gent fa molt mal a catalunya.

tu estimes mes que guanyi el real madrid o sevilla abans que un equip de catalunya.

imaginat deunidor.


jo soc del tarrega,del barça i del lleida.

despres de tots els catalans.


Jo segueixo només Lleida, el Madrid, ni me cau bé ni me cau malament, ha ajudat més d'una vegada al Lleida, no fa gaire temps amb la cessió de Olalla, també ens volien cedir un jugador important que Miguel Rubio no va voler. El Barça per Nakor ens va cobrar 50 milions.

Si tens temps llegeix la entrevista que vam fer a Carmelo Moncayo, força interessant, aqui et deixo un fragment:

Una altra anècdota amb Santiago Bernabeu, va ser quan els va interessar per al Madrid un jugador del Badalona i Santiago va parlar amb el Lleida per què no els i sortís tan car el fitxatge. El Lleida amb els diners del Real Madrid va fitxar aquell jugador, ens el van deixar cedit un any i quan el van repescar ens van pagar a més a més un traspàs per tal d’ajudar al Lleida econòmicament, i com a compensació del ajut rebut. El Madrid i el Osasuna per molt que pugui pesar a la gent son els únics equips que ens han ajudat de veritat.

Aquí tens el linkde la entrevista:

http://www.asroc.es/...melomoncayo.htm

#54 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 07:24

vale tens tota la rao, estimes mes un equip madrileny que un catala.

molt be nano segueix aixi.

si el barça no hus ayudat mai aixo hu dius tu.

jc moreno, quique alvarez i molts altres que van vindre cedits.

i convenis de partits amistosos .

tu nomes vols veure el que intressar res mes.

adeu i visca el futbol catala.

#55 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 07:33


i tu de la derrota del Barça, o vols que perdi, que és pitjor.


Es pitjor la derrota del Barça que la del Lleida? Per mi no.

Ah! no vaig veure el classic, imaginat si m'importava gaire.


aquesta gent fa molt mal a catalunya.

tu estimes mes que guanyi el real madrid o sevilla abans que un equip de catalunya.

imaginat deunidor.


jo soc del tarrega,del barça i del lleida.

despres de tots els catalans.


Jo segueixo només Lleida, el Madrid, ni me cau bé ni me cau malament, ha ajudat més d'una vegada al Lleida, no fa gaire temps amb la cessió de Olalla, també ens volien cedir un jugador important que Miguel Rubio no va voler. El Barça per Nakor ens va cobrar 50 milions.

Si tens temps llegeix la entrevista que vam fer a Carmelo Moncayo, força interessant, aqui et deixo un fragment:

Una altra anècdota amb Santiago Bernabeu, va ser quan els va interessar per al Madrid un jugador del Badalona i Santiago va parlar amb el Lleida per què no els i sortís tan car el fitxatge. El Lleida amb els diners del Real Madrid va fitxar aquell jugador, ens el van deixar cedit un any i quan el van repescar ens van pagar a més a més un traspàs per tal d’ajudar al Lleida econòmicament, i com a compensació del ajut rebut. El Madrid i el Osasuna per molt que pugui pesar a la gent son els únics equips que ens han ajudat de veritat.

Aquí tens el linkde la entrevista:

http://www.asroc.es/...melomoncayo.htm



Culpar dels mals del Lleida al Barça, és una xorrada, ja que el Lleida molt cops ha fitxat com el cul, que no l'ha ajudat, no t'ho negaré, però semble que tots els mals del Lleida, són culpa del Barça.

En fi, visca el Lleida i visca el Barça!

#56 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 08:18

vale tens tota la rao, estimes mes un equip madrileny que un catala.

molt be nano segueix aixi.

si el barça no hus ayudat mai aixo hu dius tu.

jc moreno, quique alvarez i molts altres que van vindre cedits.

i convenis de partits amistosos .

tu nomes vols veure el que intressar res mes.

adeu i visca el futbol catala.


Aquestos jugadors que comentes, no van pas arribar cedits del Barça a Lleida, venien amb la carta de llibertat i el Lleida els va traspassar al Vilareal (Alvarez i Escoda, Setvalls al Rayo.?¿ etc...

#57 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 09:24

No quiero volver a polemizar sobre el tema del Barça como otras veces, pero doy toda la razón a Asroc. No estoy nada de acuerdo con el razonamiento de que porque es Català todos tenemos que ser del Barça. Por esa regla de tres tambien todos deberiamos ser del Espanyol.

#58 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 26 diciembre 2007 - 09:55

Mira que no sóc antibarcelonista ni de lluny (més aviat el contrari), però N'ESTIC FINS ALS OUS que per ser català s'hagi de ser del Barça. Catalunya NO és blaugrana, fiqueu-s'ho al cap. Si mireu la senyara, hi ha quatre barres roges i cincde grogues, cap de blava...

#59 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 10:18

Mira que no sóc antibarcelonista ni de lluny (més aviat el contrari), però N'ESTIC FINS ALS OUS que per ser català s'hagi de ser del Barça. Catalunya NO és blaugrana, fiqueu-s'ho al cap. Si mireu la senyara, hi ha quatre barres roges i cincde grogues, cap de blava...


Bravo!!!! Si senyor!

#60 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2007 - 10:35

Mira que no sóc antibarcelonista ni de lluny (més aviat el contrari), però N'ESTIC FINS ALS OUS que per ser català s'hagi de ser del Barça. Catalunya NO és blaugrana, fiqueu-s'ho al cap. Si mireu la senyara, hi ha quatre barres roges i cincde grogues, cap de blava...

Tens tota la rao!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos